Little Hope
یحیی رحیمی

تاریخ عرضه بازی The Dark Pictures Anthology: Little Hope درز کرد

یحیی رحیمی 7 فروردین 1399 1 دیدگاه
880 بازدید

بازی The Dark Pictures Anthology: Little Hope مدتی پیش معرفی شد و ادامه ای برای بازی Man of Medan است. مدتی پیش اعلام شد که این بازی در تابستان سال جاری برای کنسول های نسل هشتم و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد و حالا تاریخ دقیق عرضه بازی لو رفته است.

داستان این بازی در مورد در حالی که در مورد محیط دور افتاده و خالی شهر LITTLE HOPE است و 4 دانشجو و استادانشان باید از یک کابوس وحشتناک نجات پیدا کنند و این در حالی است که همه چیز در مه سنگین شهر پنهان شده است. در حالی که همه برای راه های فرار از شهر می گردند، به یک باره اتفاقات عجیب و غریبی رخ می دهد و نشانه هایی از شیطان ظاهر می شود و حالا می دانیم که نیروهای شیطانی مخصوصا منتظر آن‌ها بوده اند.

مدیرعامل استودیو Supermassive Games مدتی پیش گفته بود که بازی Little Hope فصل جدیدی برای سری The Dark Pictures Anthology است و هدف ارایه بهترین تجربه از ترس و وحشت است. علاوه بر اطلاعات منتشر شده، یک سری اسکرین شات ها نیز از بازی منتشر شده اند که می تواند درک بهتری از بازی به شما بدهد.

حالا یک وب سایت آلمانی به نام Saturn تاریخ عرضه این بازی را منتشر کرده است. با توجه به لیست بندی انجام شده توسط این وب سایت باید گفت که بازی The Dark Pictures Anthology: Little Hope روز 15 ژوئن 2020 یا 25 تیر 1399 عرضه خواهد شد. این تاریخ با پنجره انتشار تابستانی بازی که پیشتر تایید شده بود همخوانی دارد و البته باید منتظر تایید رسمی استودیو بازی باشیم.

همانند بازی Man of Medan قادر به تجربه این بازی در حالت Co-Op و چندنفره خواهیم بود. می توانید تا 5 نفر را در مود شب فیلم بازی سرگرم کنید. مدتی پیش گرفته شد که 8 بازی از این سری در برنامه استودیو قرار دارد و قرار است که هر سال شاهد عرضه دو نسخه از این بازی باشیم.

منبع: GamesRadar

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    احمد

    مهمان

    این سری بازی واقعا ترسناک و فوقالعادست

    پاسخ دهید