اشتراک خانوادگی ایکس باکس گیم پس
یحیی رحیمی

حق اشتراک طرح خانوادگی ایکس باکس گیم پس مشخص شد

یحیی رحیمی 14 مرداد 1401 بدون دیدگاه
193 بازدید

مایکروسافت پیش‌نمایش طرح اشتراک خانوادگی ایکس باکس گیم پس را در چند کشور شروع کرده و کاربران این سرویس آنلاین می‌توانند اشتراک Xbox Game Pass را با دیگر اعضا تقسیم کنند. در حال حاضر کاربران کشورهای ایرلند و کلمبیا می‌توانند با مراجعه به بخش اینسایدر ایکس باکس از مزایای اشتراک خانوادگی برخوردار شوند و این حساب کاربری با چهار نفر دیگر به اشتراک گذاشته شود.

مایکروسافت می‌گوید که بازی‌کنان می‌توانند از انواع و اقسام محتوا و مزایای این سرویس بهره‌مند شوند. در حالی که بازیکنان لازم نیست حتماً بخشی از برنامه اینسایدر مایکروسافت باشند؛ اما باید در یک کشور حضور داشته باشند. این بدین معنی است که تنها گیمرهای کلمبیا و ایرلند می‌توانند طرح جدید ایکس باکس را امتحان کنند. انتظار می‌رود که اشتراک خانوادگی گیم پس به‌زودی در اختیار کاربران دیگر کشورها از جمله ایالات‌متحده قرار گیرد.

بررسی‌ها نشان می‌دهد که تهیه اشتراک خانوادگی Xbox Game Pass هزینه بیشتری از حالت عادی و اشتراک ماهانه گیم پس آلتیمت دارد. دلیل آن نیز تقسیم آن به چهار نفر است؛ البته این افراد در نهایت مبلغی مشابه با حالت ماهانه و کمتر پرداخت خواهند کرد. مایکروسافت می‌گوید که پیوستن به طرح جدید، زمان باقی‌مانده از سرویس قبلی را به‌صورت خودکار معادل‌سازی می‌کند و به مدت زمان سرویس جدید اضافه می‌کند.

اشتراک خانوادگی ایکس باکس گیم پس

اشتراک خانوادگی ایکس باکس گیم پس

یک ماه عضویت سرویس آلتیمت برابر با 18 روز اشتراک خانوادگی گیم پس در نظر گرفته شده است. تبدیل اشتراک به معنی از دست رفتن حساب کاربری نیست و تبدیل حساب کاربری به‌سرعت انجام می‌شود. کاربران برای آنکه بتوانند اشتراک جدید خریداری کنند، لازم است تا پایان مهلت صبر کنند و پس از ثبت‌نام، مبلغ پرداخت‌شده بازگردانده نمی‌شود. مایکروسافت در حال حاضر نحوه خروج از طرح خانوادگی را مشخص نکرده است.

با اندکی حساب و کتاب می‌توانیم قیمت اشتراک خانوادگی ایکس باکس گیم پس را پیدا کنیم. به نظر می‌رسد که حق اشتراک ماهانه این سرویس 25 دلار است که ده دلار گران‌‌تر از حق اشتراک فعلی است؛ البته این مبلغ میان کاربران تقسیم می‌شود. مایکروسافت در نهایت می‌گوید که اگر عضو سرویس Xbox All Access هستید و به‌صورت ماهانه برای خرید کنسول و اشتراک گیم پس، قسط پرداخت می‌کنید؛ امکان عضویت در سرویس خانوادگی را نخواهید داشت.

در حال حاضر مشخص نیست کدام کشورها در آینده به این سرویس اضافه می‌شوند؛ اما مایکروسافت برنامه‌های بزرگی برای آن دارد و به‌زودی خبرهای بیشتری دریافت می‌کنیم. نظر شما در مورد اشتراک خانوادگی چیست؟ آیا این سرویس را تهیه خواهید کرد؟

منبع: VGC

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.