Natural-Vision-GTA-V
یحیی رحیمی

ماد گرافیکی GTA V جهان این بازی را زنده می‌کند

یحیی رحیمی 13 مرداد 1401 بدون دیدگاه
14,416 بازدید

ماد گرافیکی GTA V شهر لوس سانتوس را با ویژگی‌های نو آپدیت می‌کند و حس و حال تازه‌ای به آن می‌بخشد. این ماد سیستم آب و هوا را تغییر می‌دهد، نورپردازی را اصلاح می‌کند، کیفیت بافت‌ها را افزایش می‌دهد و دنیای سندباکس راک‌استار را به‌صورت بصری بهبود می‌بخشد و گرافیک بازی را به سطح مورد انتظار از GTA 6 می‌رساند.

تعداد مادهای بازی GTA V هر روز در حال افزایش است و در حالی که می‌توانید مهم‌ترین‌ها را از پارسی گیم دانلود کنید؛ اما ماد گرافیکی جدیدی در دسترس قرار گرفته که دانلود آن می‌تواند تجربه شما در بازی را به مراتب بهبود بخشد. ماد NaturalVision یک پروژه بلندپروازانه برای بازی جی تی ای به شمار می‌رود که توسط مادساز مشهور و توانا به نام جمال رشید آپلود شده است. او با اسم مستعار Razed شناخته می‌شود. آخرین این نسخه ماد، لوس سانتوس را از لحاظ بصری به مکانی زیبا و چشم‌نواز تبدیل می‌کند.

ساخت ماد NaturalVision حدود پنج سال طول کشیده است و حال از طریق صفحه پاترئون قابل دانلود است. سازنده می‌گوید که ماد گرافیکی GTA V از پروژه‌ای کوچک به ماد عظیم با شاخ و برگ زیاد تبدیل شد. نورپردازی و بافت‌ها به حدی از لحاظ گرافیکی بهبود یافته‌اند که سخت است آن‌ها را به‌عنوان جی تی ای 5 شناخت و انگار راک‌استار این بازی را امسال و با استانداردهای جدید منتشر کرده است. از جمله ویژگی‌های ماد باید به سیستم آب و هوای دقیق، سایه‌های واقعی و مدل‌های گرافیکی پر جزئیات اشاره کرد.

ماد گرافیکی GTA V ماد NaturalVision

ماد گرافیکی GTA V

مهم‌ترین تغییری که ماد گرافیکی GTA V ایجاد می‌کند مربوط به سیستم آب و هوا است. آب و هوای بازی با نصب ماد جزئیات بیشتری دریافت می‌کند و تغییر میان هوای ابری به بارانی و آفتابی به واقعیت شباهت زیادی پیدا کرده است. طوفان در لوس سانتوس با دقت بیشتری نمایش داده می‌شود و ماد NaturalVision، حس و حال متفاوتی به مکان‌های بازی می‌بخشد و آن بعد بازی که راک‌استار کمتر به آن پرداخته بود را تکمیل می‌کند.

دانلود این ماد به‌صورت رایگان در دسترس است و گفتنی است هیچ محتوای تازه‌ای به بازی اضافه نمی‌شود و تنها حالت گرافیکی دارد. مدتی پیش شاهد انتشار ماد جدید GTA Vice City بودیم که انبوهی از محتوای جدید را به بازی اضافه می‌کرد و می‌توانید سری به آن ماد هم بزنید. در ادامه ماد گرافیکی Red Dead Redemption 2، زیبایی طبیعت این اثر را دوچندان کرد. مادسازهای فعالی در انجمن‌های راک‌استار فعالیت می‌کنند و مادهای بی‌نظیری برای دانلود در اختیار دارید.

ماد جی تی ای وی

شرکت راک‌استار تولید بازی GTA 6 را شروع کرده و گزارش جدید حاکی از کاهش تعداد شخصیت‌های اصلی GTA VI دارد. در عین حال یک زن لاتینو شخصیت اصلی جی تی ای 6 خواهد بود.

منبع: PCGAMESN

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.