دانلود بازی Black Skylands برای PC
دانلود بازی Black Skylands برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Black Skylands برای PC

پارسی گیم 11 مرداد 1401 بدون دیدگاه
2,404 بازدید

دانلود بازی Black Skylands برای کامپیوتر

این روزها که بازی‌های بزرگ AAA همگی به یک روند و شکل تکراری دچار شده‌اند، تنها امید گیمرها به خلاقیتی است که بازی سازان مستقل درون آثار خود پیاده سازی می‌کنند. تنها با کمی گشتن در میان صدها آثار مستقل باکیفیت می‌توانید تعدادی از بهترین بازی‌های عمرتان را کشف کنید. امروز می‌خواهیم به شما یکی از همین عناوین به نام Black Skylands از استودیوی کوچک روسی Hungry Couch Games را معرفی کنیم که یک بازی شوتر تاپ داون پیکسلی با جهانی بزرگ و باز است.

Black Skylands در دنیای خیالی Aspya جریان دارد. شخصیت اصلی بازی Eva نام داشته و باید برای محافظت از قبیله خود از دست راهزن‌های خطرناک دست به کار شود. در همین بین موجودات عجیبی از ناکجاآباد ظاهر می‌شوند و مشکلات بیشتری برای شخصیت قهرمان ما درست می‌کنند. سبک‌های مختلفی از جمله شوتر، سندباکس و ماجراجویی در این بازی جهان آزاد اسکای پانک قرار دارند که با ترکیبشان، شاهد خلق یکی از خلاقانه‌ترین و زیباترین بازی‌های مستقل طی چند سال اخیر هستیم.

بازیکنان توانایی سفر بر روی کشتی‌های هوایی را دارند و علاوه بر قابلیت ارتقای اسلحه‌هایشان، می‌توانند کشتی خود را نیز شخصی سازی و تقویت کنند. از اهداف این بازی می‌توان به سفر به نقاط تصرف شده و آزاد کردنشان، ساخت پایگاه‌های نظامی و گشت و گذار در دخمه‌های تاریک که برخی از آن‌ها به صورت کاملاً تصادفی خلق می‌شوند اشاره کرد. گرافیک زیبا و پیکسلی این بازی را هم که در نظر بگیریم، با یکی از خوش ساخت ترین بازی‌هایی طرف هستیم که نباید تجربه‌اش را از دست بدهید.

بازی Black Skylands عنوانی در سبک شوتر و ماجراجویی است. شما وظیفه دارید به عنوان محافظ دنیای خود، با موجودات خیالی و دشمنان سرسختی مانند راهزنان مبارزه کنید. در این مسیر دنیایی بزرگ و پر از رازهای مختلف روبرویتان قرار گرفته که می‌توانید آن را برای ساعت‌ها گشته و چیزهای جدید پیدا کنید. تجربه این بازی سرگرم کننده را به همه گیمرها توصیه می‌کنیم.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Soundfall و Lumencraft را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Black Skylands برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7
Processor: Intel i3 2125 3.30 GHz or later
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GT 750M
DirectX: Version 11
Storage: 2 GB available space
Sound Card: Integrated

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Prepare to set sail… Through the skies! Black Skylands is the first video game in the skypunk genre that combines elements of Open World, Sandbox, Top-Down Shooter and Action/Adventure.
STORY
Many years ago, Earth turned into thousands of islands floating in the air. In the new world, peoples of Aspya used to live in peace… Until it all came to an end.
You are Eva—a proud daughter of the Earners. After an scientific discovery goes horribly awry, your homeland is plunged into relentless struggle against the Swarm—a terrifying species who know no mercy and feel no remorse.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.