دانلود بازی Salt and Sacrifice برای PC
دانلود بازی Salt and Sacrifice برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Salt and Sacrifice برای PC

پارسی گیم 26 خرداد 1401 بدون دیدگاه
4,535 بازدید

دانلود بازی Salt and Sacrifice برای کامپیوتر

سری بازی‌های Souls علاوه بر اینکه بازی‌های فوق‌العاده و خاصی هستند، منبع الهام بزرگی برای صدها عنوان دیگر در صنعت گیم شدند. تلفیق سبک‌های مختلف با عناصر Souls-Like که گیم پلی را چالش‌برانگیزتر می‌کند حتی این بازی‌ها را جذاب‌تر هم می‌کند. تقریباً نمی‌توان عنوانی را یافت که از این عناوین مطرح تأثیر نگرفته باشد و الهامات Souls در همه جای صنعت گیم به وضوح مشاهده می‌شود. بازی Salt and Sacrifice از استودیو Ska Studios که دنباله‌ای برای بازی موفق Salt and Sanctuary است، یکی از همین عناوین بوده که عمق بسیار زیادی را در بطن خودش جای داده تا بازیکن تا مدت زیادی در آن سرگرم شود.

بازی Salt and Sacrifice به عنوان یک دنباله برای یک بازی Souls-Like موفق شده تا بهترین ویژگی‌های این مدل عناوین را درون خود پیاده سازی کند. مبارزات چالش برانگیز، تعداد زیادی دشمن بدترکیب و ترسناک، غول‌های سخت هر مرحله و دنیایی بزرگ برای گشت گذار از المان‌های جذاب این بازی هستند. با این حال Salt and Sacrifice حتی یک قدم فراتر رفته و قابلیت‌های تازه‌ای مانند شکار غول‌ها به صورت گروهی را درون خود پیاده سازی کرده که از سری Monster Hunter الهام گرفته است. از آنجایی که Salt and Sacrifice یک بازی دوبعدی با گرافیکی نقاشی طور است، این جاه طلبی‌ها در گیم پلی جای تحسین دارند.

Salt and Sacrifice از هر جهت نسخه بزرگ‌ترین نسبت به بازی قبلی است. این عنوان شما را در دنیای بزرگی رها می‌کند که با گرافیک زیبای دوبعدی بازی تزئین شده و به هیچ وجه نیز دستتان را نمی‌گیرد. غول‌های آخر هر مرحله چالش‌های زیادی برایتان ایجاد می‌کنند که البته می‌توان با تمرین و حتی کمک گرفتن از سایر بازیکنان در حالت co-op، به راحتی شکستشان داد. از دیگر بخش‌های مولتی پلیر بازی می‌توان به PvP ساده ولی مؤثر اشاره کرد. Salt and Sacrifice با تنوع بالا در گیم پلی، گرافیک زیبا و وفاداری‌اش به سری Souls به راحتی تبدیل به بهترین بازی Souls-Like دوبعدی در حال حاضر شده است.

بازی Salt and Sacrifice دنباله‌ای برای بازی موفق Salt and Sanctuary است. این عنوان الهامات فراوانی از فرنچایز Souls گرفته و می‌توان به آن لقب Souls-Like را داد. اگر به دنبال تجربه‌ای متفاوت از یک بازی نقش آفرینی و اکشن دوبعدی می‌گردید، عنوان زیبای Salt and Sacrific را از دست ندهید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Vigil The Longest Night و Aeterna Noctis را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Salt and Sacrifice برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 8
Processor: Intel Core 2 Duo 2.8 GHz or equivalent
Memory: 1 GB
Graphics: DirectX 10 compatible video card with shader model 3.0 support
DirectX: Version 10
Storage: 3 GB

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10
Processor: Intel i5
Memory: 2 GB
Graphics: NVIDIA® 9600GT or ATI RadeonTM HD 5000+ or better
DirectX: Version 10
Storage: 3 GB

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

A once-peaceful kingdom is plunged into chaos by encroaching tides of Mages: merciless embodiments of elemental chaos. The Marked Inquisitors, a doomed force of the condemned, once again mobilizes to stand against the existential threat of Magic. A buried secret threatens to bring an ancient empire to utter ruin.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.