معرفی بازی GTA 6 جی تی ای 6
محمد صادق شجاعی

رادیو GTA Online خبر از معرفی بازی GTA 6 در هفته آینده می‌دهد

محمد صادق شجاعی 8 مرداد 1401 بدون دیدگاه
670 بازدید

بازیکنان و علاقه‌مندان بازی جی تی ای آنلاین باور دارند که اثر جدید سری GTA به‌زودی معرفی خواهد شد. طبق جدید‌ترین اخبار بازی، این دسته از بازیکنان اعلام کرده‌اند که در قالب رادیو بازی GTA Online، از معرفی بازی GTA 6 (جی تی ای 6) در هفته آینده خبر  داده شده است.

این روزها بازار شایعات مربوط به بازی جی تی ای 6 حسابی داغ است. به دلیل شهرت سری جی تی ای و موفقیت‌های بی‌نظیر بازی GTA 5، این امر چندان دور از انتظار نیست. در واقع میلیون‌ها بازیکن در سراسر دنیا مشتاقانه برای انتشار اثر جدیدی از مجموعه مذکور لحظه‌شماری می‌کنند. با این وجود که از زمان انتشار بازی جی تی ای 5 در حدود 9 سال می‌گذرد، همچنان باید تا چند سال دیگر منتظر بازی GTA 6 بمانید. با این حال همواره شایعات و تئوری‌های مختلفی منتشر شده و اطلاعات متنوعی فاش می‌شود که نشان می‌دهند تا زمان معرفی بازی مذکور زمان زیادی باقی نمانده است.

در تازه‌ترین این دسته از اخبار، بازیکنان بازی GTA Online یک محتوای صوتی پیدا کرده‌اند که احتمالا به آینده بازی جی تی ای 6 اشاره می‌کند. در رادیو این اثر شنیده می‌شود که گوینده رادیو از آمدن طوفان‌های گرمسیری در «هفته آینده» خبر می‌دهد. با این وجود که احتمال تحقق آن بسیار ضعیف است، اما برخی از افراد باور دارند که این صدای پخش‌شده در رادیو بازی جی تی ای آنلاین با معرفی بازی GTA 6 در هفته آینده مرتبط است. این بازیکنان معتقد هستند که اشاره به آب و هوای گرمسیری، به موقعیت مکانی بازی جی تی ای 6 ارتباط دارد. Vice City که بر اساس میامی ساخته شده، دقیقا دارای چنین شرایطی است.

همان‌طور که احتمالا می‌دانید، بسیاری از منابع اشاره کرده‌اند که بازی Grand Theft Auto 6 در Vice City یا نسخه جدید‌تر آن که از طوفان‌های گرمسیری نیز بهره می‌برد، رخ خواهد داد. لازم به ذکر است که پیام صوتی پخش شده از طریق رادیو بازی GTA Online ممکن است هیچ معنای خاصی نداشته باشد. به همین دلیل احتمال عدم معرفی بازی جی تی ای 6 در هفته آینده وجود دارد. اما بدون شک تحقق این امر فوق‌العاده هیجان‌انگیز خواهد بود.

معرفی بازی GTA 6 جی تی ای 6

راک استار برای ساخت GTA 6 نیروی تازه استخدام می‌کند

در حالی که شرکت Rockstar تا‌کنون هیچ تاریخی را برای معرفی و انتشار اولین تریلر بازی GTA 6 مشخص نکرده است، اما احتمال آن وجود دارد که این امر بین سال‌های 2023 و 2024 انجام شود. بر اساس گزارشات منتشر شده، بازی مذکور از سال 2014 در حال ساخت است. همانند شایعات قبلی، برای این ادعا نیز هیچ مدرکی وجود ندارد. در صورتی که این گمانه‌زنی حقیقت داشته باشد، شرکت راک استار یک سال پس از انتشار بازی GTA V، روند تولید بازی بعدی سری جی تی ای را آغاز کرده است.

در کنار انتشار شایعات مختلف، به نظر می‌رسد شرکت Rockstar در حال استخدام نیرو‌های جدید است. این اقدام نشان می‌دهد که روند تولید بازی جی تی ای 6 سرعت گرفته و احتمالا به‌زودی شاهد معرفی رسمی آن خواهیم بود. در حال حاضر تنها کاری که بازیکنان و طرفداران سری GTA می‌توانند انجام دهند، صبر کردن و تجربه بازی‌های جی تی ای آنلاین و جی تی ای 5 است.

نظر شما در مورد احتمال معرفی بازی GTA 6 در هفته آینده چیست؟ آیا این اتفاق رخ خواهد داد یا در حد شایعه باقی می‌ماند؟ به نظر شما بازی جی تی ای 6 چه ویژگی‌هایی داشته و در چه تاریخی منتشر می‌شود؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamerant

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.