دانلود بازی Sally Face برای PC
دانلود بازی Sally Face برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Sally Face برای PC

پارسی گیم 7 مرداد 1401 بدون دیدگاه
4,230 بازدید

دانلود بازی Sally Face برای کامپیوتر

در زمان‌های دور که شما به یاد ندارید، بازی‌های ماجراجویی و کلیک و اشاره، پادشاهان اصلی صنعت گیم بودند. این عناوین به واسطه خلاقیت بالایی که در طراحی گیم پلی و داستان سرایی داشتند، توسط تمام جامعه گیم ستایش می‌شدند. حال که سال‌ها از آن دوران گذشته، این خلاقیت تنها به بازی سازان مستقل منتقل شده تا بازی‌های ماجراجویی خوبی را به ما تحویل دهند. عنوان Sally Face اثری فوق‌العاده در سبک پازل و ماجراجویی است که به دست استودیوی مستقل Portable Moose ساخته شده است.

Sally Face از هر نظر یک تجربه عجیب و غیر عادی است. شما کنترل شخصیتی به نام Sally را به دست گرفته که باید به کمک دوستانش به حل پرونده‌های قتل محلی بپردازد. طراحی شخصیت‌ها در این بازی به شکل ترسناک و غیر عادی انجام شده و روایت داستان نیز پر از اتفاق شوکه کننده است. پس گول ظاهر کارتونی‌اش را نخورید، زیرا Sally Face یکی از عجیب‌ترین تجربه‌های سبک ماجراجویی در چند سال اخیر است. همچنین نباید پازل‌های عجیب و البته هوشمندانه این بازی را نیز فراموش کرد.

گیم پلی Sally Face همانند یک بازی پازل ماجراجویی کلاسیک شامل المان‌هایی مانند گشت و گذار، پیدا کردن آیتم‌ها، حل پازل‌ها و داستان سرایی می‌شود. این بازی از 5 قسمت متفاوت که البته به هم متصل هستند تشکیل شده که به فاصله از هم منتشر شده‌اند و حالا این قسمت‌ها در یک پکیج کامل در اختیار گیمرها قرار دارد. اگر داستان سرایی ترسناک و فراموش نشدنی و حل پازل‌های دشوار و چالش برانگیز برایتان جذاب است، پس بازی Sally Face می‌تواند بدون شک شما را راضی نگه دارد.

بازی Sally Face عنوانی در سبک ماجراجویی و کلیک و اشاره است. این بازی روایتگر داستان کاراکتری عجیب به نام Sally است که باید به حل معماهای مربوط به قتل بپردازد. پازل‌های گوناگونی در جریان بازی پخش شده‌اند که شما را غافلگیر کرده و داستان تراژیک بازی نیز تا مدت‌ها از ذهنتان پاک نمی‌شود. پس Sally Face را از دست ندهید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های The Longing و Voodoo Detective را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Sally Face برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Win 7
Processor: 2GHz
Memory: 4 GB RAM
Storage: 600 MB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

A DARK MYSTERY IS UNFOLDING…
Delve into an unsettling adventure following the boy with a prosthetic face and a tragic past. In the first episode, Strange Neighbors, Sally Face and his father move into an apartment filled with odd tenants and an unfortunate crime scene. Little did they know what misfortune still awaits…
Unravel the sinister mysteries of Sally’s world to find the truth that lies hidden beneath the shadows.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.