دانلود بازی Thea 2 The Shattering برای PC
دانلود بازی Thea 2 The Shattering برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Thea 2 The Shattering برای PC

پارسی گیم 14 آبان 1398 1 دیدگاه
8,094 بازدید

دانلود بازی Thea 2 The Shattering برای کامپیوتر

افسانه‌ها بدون شک نقش بسیار بزرگی در شکل گرفتن دنیای پیرامون ما دارند و کم‌کم راهشان را به صنعت فیلم‌سازی و بازی‌های ویدیویی نیز پیداکرده‌اند و خاطرات خوبی مانند سری God of War را برایمان ساخته‌اند. Thea 2 The Shattering ادامه نسخه اول و موفق این سری به نام Thea: The Awakening است و ما را به دنیایی خیالی و استراتژیک می‌برد و با مراحل کاملاً جدید و بهبودیافته روبه‌رو می‌کند. نقش یکی از خدایان پانتئون موجود در افسانه‌های اسلاوی را بر عهده می‌گیرید و باید سرنوشت قوم کوچکی که دربه‌در دنبال بقا و زنده ماندن از تاریک‌ترین بازه زمانی پیش‌آمده هستند را مشخص کنید و اجازه ندهید که تنها به صفحه‌ای در کتاب‌های تاریخی تبدیل شوند.

برای رسیدن به هدف بزرگ زنده ماندن در Thea 2 The Shattering می‌توانید راه‌های زیادی را پیش بگیرید و برای نمونه زبان آدم سرتان نشود و تنها با هر چه در دست دارید به جنگ بشتابید و یک نفر آدم را نیز زنده نگذارید. می‌توانید راه دیپلماسی را پیش بگیرید و بالاخره بگویید ما انسان‌ها پیشرفت کرده‌ایم و جنگ که برای بربرها و وحشی‌های اول تاریخ است! اما این را در نظر داشته باشید که شیوه بازی شما ماجراهای جدیدی برای شما ایجاد خواهد کرد و فکر نکنید که بازی یک داستان خطی مشخص دارد و استودیو MuHa Games خلاقیت زیادی در این زمینه به خرج داده است.

Thea 2 The Shattering بدون شک بهشت بازیکنان با ذهن تاکتیکی است و چالش‌های متنوع آن ساعت‌ها سرگرمتان خواهند کرد. از شهرسازی تا ماجراجویی پیش روی شماست و باید این گروه کوچک را به‌سلامت از پیچ‌وخم و دره‌های مختلف بگذرانید و خطرات پیش راهشان را برچینید. یکی از جذاب‌ترین بخش‌های بازی نیز Card Game است که می‌توانید کارت‌های نبرد مختلف را کنار هم بچینید و با حریف به مبارزه بنشینید. به‌تازگی آپدیت جدید این بازی به نام Thea 2 The Shattering Return of the Volh منتشرشده است که دو کلاس جدید را به نام‌های Vohl و Gusla به بازی اضافه می‌کند و همچنین بیش از 30 نوع رویداد و سنت‌های جدید به‌اضافه شده است که جلوه دیگری به بازی می‌بخشد. همچنین باگ‌های مختلف بازی نیز برطرف شده است و می‌توانید با نهایت کیفیت از Thea 2 The Shattering Return of the Volh لذت ببرید.

شهرهای بزرگ بسازید و مرزهای خود را گسترش دهید و نشان دهید که قدرت خدایی در Thea 2 The Shattering چه معنی دارد. منابع مختلفی را پیدا کنید و با ترکیب آن‌ها، شانس زنده ماندن خود را بالا ببرید.. عصر تاریکی در تاریخ بشر فرارسیده است و باید بشریت را از این فلاکت نجات دهید و قدرت خود را به رخ همه بکشید. این بازی نقدهای بسیار مثبتی دریافت کرده است و طرفداران دیوانه خود را دارد! اگر از طرفداران بازی‌های استراتژی هستید می‌توانید نگاهی به Eternity: The Last Unicorn بیندازید.

در ادامه برای دانلود بازی Thea 2 The Shattering با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7/8/10 64-bit
Processor: Dual Core 2.2 GHz or better
Memory: 8 GB RAM
Graphics: DirectX 11 class GPU with 2GB VRAM
DirectX: Version 11
Storage: 10 GB available space
Sound Card: DirectX Compatible Sound Device
Additional Notes: Internet Access needed for coop

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7/8/10 64-bit
Processor: Quad Core 3.5 GHz or better
Memory: 8 GB RAM
Graphics: DirectX 11 class GPU with 4GB VRAM
DirectX: Version 11
Storage: 10 GB available space
Sound Card: DirectX Compatible Sound Device
Additional Notes: Internet Access needed for coop

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Thea 2 The Shattering is a follow-up to the successful Thea: The Awakening, which brings the idea of innovative genre hybrid, with elements of turn-based, 4X strategy, survival, RPG and a card game, to entirely new and thoroughly polished level. The player takes on the role of a deity from the Slavic mythology-inspired pantheon and as such, controls the fate of a small flock of believers struggling for survival. This goal can be achieved in many ways, from diplomacy to war, from exploring to conquering, but any playstyle will surely lead to completely unique adventures thanks to the procedurally generated environments. Rich options, from crafting to town-building system, as well as the co-op multiplayer gameplay, make Thea 2 an ideal choice for tactically minded players, who are up for a challenge.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    hamid

    مهمان

    با سلام
    میخواستم بدونم اگه اون سه پارت اصلی رو دان کنم نیاز به آپدیت هم هست یا خود لینک آپدیت شدست؟

    پاسخ دهید