دانلود بازی The Longing برای PC
دانلود بازی The Longing برای PC پارسی گیم

دانلود بازی The Longing برای PC

پارسی گیم 30 خرداد 1401 بدون دیدگاه
4,475 بازدید

دانلود بازی The Longing برای کامپیوتر

بازی‌های ماجراجویی کلیک و اشاره از اصلی‌ترین پایه‌های شهرت صنعت گیم در دهه 90 میلادی بودند. این بازی‌ها به دلیل اتمسفرهای عمیق و پازل‌های دشوارشان برای گیمرها شناخته شده بودند. امروزه خیلی اثری از بازی‌های کلیک و اشاره در بازار اصلی ویدئو گیم دیده نمی‌شود. با این حال بازی‌سازان مستقل زیادی سعی در این دارند تا این ژانر را به وسیله خلاقیت خود زنده نگاه دارند. این دقیقاً کاری است که استودیوی Studio Seufz با جدیدترین بازی‌اش یعنی The Longing انجام داده است. بازی The Longing از نظر ظاهری شباهتی با بازی‌های کلیک اشاره دارد؛ ولی در باطل عنوانی متفاوت و کاملاً تجربی است.

هسته اصلی بازی The Longing یکی از جالب‌ترین ایده‌هایی است که تابه‌حال در صنعت گیم پیاده سازی شده است. شما در نقش موجودی به نام Shade بازی می‌کنید که از یک پادشاه خفته مراقب می‌کند. Shade باید 400 روز صبر کرده و سپس پادشاه را از خواب بیدار کند. در طی این 400 روز، شما باید به Shade کمک کنید تا راهی برای گذر زمان پیدا کند. نکته جالب درباره بازی The Longing این است که بازی به طور طبیعی 400 روز به طول خواهد انجامید و چه از آن خارج شوید و چه مشغول بازی باشید، این مدت زمان طول می‌کشد تا به پایان برسد. کمتر عنوانی را می‌بینید که تا این حد به هدف خود وفادار باشد.

گیم پلی The Longing به واسطه طبیعت تجربی و عجیب خود، قطعاً برای هر گیمری جذاب نخواهد بود. کندی خاصی در جریان بازی حس می‌شود که تنها گیمرهای صبور می‌توانند با آن کنار بیایند. شما باید در غارها جستجو کرده و منابعی را جمع کنید تا خانه شخصیت اصلی را تزئین کنید. فعالیت‌های جانبی دیگری مانند کتاب خواندن و نقاشی کردن نیز در بازی وجود دارد. The Longing تجربه خاص و عجیبی است که لازم نیست که حتماً 400 روز برای لذت بردن از آن صبر کنید. فعالیت‌های مختلفی در بازی وجود دارند که جریان گیم پلی را سریع کرده و در نهایت نیز با چند پایان مختلف از شما تقدیر می‌کنند.

بازی The Longing عنوانی خاص و عجیب در سبک ماجراجویی کلیک و اشاره است. این بازی شما را در نقش شخصیتی قرار می‌دهد که باید از پادشاهی خفته مراقب کند و 400 روز بعد او را بیدار کند. بازی به طور طبیعی 400 روز طول می‌کشد و شما باید در این مدت خود را با فعالیت‌های مختلفی سرگرم کنید. پس این بازی زیبا و بامزه را از دست ندهید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Voodoo Detective و Goetia 2 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی The Longing برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 SP1+
Processor: 1.2 GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: 1024MB VRAM
Network: Broadband Internet connection
Storage: 5 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Unusual mix of an adventure and an idle-game.
Play as a lonely Shade, the last servant of a king who once ruled an underground kingdom. The king’s powers have faded and he falls asleep for 400 days to regain his might. It is your duty to stay in the earthen palace until he awakens.
As soon as you start, the game inevitably counts down the 400 days – even when you stop playing and exit the game.
It is now up to you to decide what to do with your solitary existence beneath the soil. Don’t stress yourself, you have plenty of time.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.