دانلود بازی Voodoo Detective برای PC
دانلود بازی Voodoo Detective برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Voodoo Detective برای PC

پارسی گیم 10 خرداد 1401 بدون دیدگاه
2,414 بازدید

دانلود بازی Voodoo Detective برای کامپیوتر

بازی‌های سبک ماجراجویی و کلیک و اشاره از معروف‌ترین ژانرهای کلاسیک صنعت گیم محسوب می‌شوند. این بازی‌ها در دهه 90 میلادی دوران اوج خود را سپری کرده بودند و به دلیل گیم پلی چالش برانگیز و طاقت فرسایشان، پس از مدتی جایگاه خود را از دست دادند. با این حال در طی سال‌های اخیر شاهد بازگشتی جالب و جذاب از طرف بازی سازان مستقل در سبک کلیک و اشاره بودیم. بازی Voodoo Detective از استودیوی مستقل Short Sleeve Studio عنوانی در ژانر کلیک و اشاره است که به دلیل الهامات فراوانی که از بازی‌های دهه 90 گرفته، جدیداً در بین گیمرهای مدرن سروصدا کرده است.

بازی Voodoo Detective از تمامی کلیشه‌های جذاب بازی‌های ماجراجویی قدیمی بهره‌مند است. از دیالوگ‌های بامزه و خنده دارش گرفته تا گرافیک کارتونی و جذاب، همگی در این بازی کلیک و اشاره جالب قرار گرفته‌اند. شما در نقش یک کارآگاه کارکشته بازی می‌کنید که متوجه حضور نیرویی شیطانی در جزیره شده و باید با تحقیقاتش، به این مشکلات پایان دهد. اگر از طرف‌داران رمان‌های کلاسیک کارآگاهی و پازل‌های کلیک و اشاره باشید، Voodoo Detective همه‌جوره شما را راضی خواهد کرد. این بازی اشارات مختلفی به فرنچایز معروف Monkey Island و دیگر بازی‌های لوکاس آرتز دارد.

بازی Voodoo Detective دقیقاً برای طرف‌داران این مدل بازی‌های کلاسیک کلیک و اشاره ساخته شده و پازل‌های دشواری درونش قرار گرفته که برای هر گیمر کم حوصله‌ای مناسب نیست. تعدادی از این پازل‌ها نیازمند منطق عجیب و کارتونی‌ای برای حل شدن هستند و باید خارج از جعبه فکر کنید. در کنار گیم پلی جذاب، Voodoo Detective همچنین از گرافیکی خیره کننده و چشم نواز بهره می‌برد و در سبک خود، یکی از زیباترین‌ها محسوب می‌شود. اگر به دنبال یک تجربه متفاوت و البته آرامش بخش از یک بازی جدید می‌گردید، پس وقت را تلف نکرده و همین حالا به دانلود و تجربه Voodoo Detective بپردازید.

بازی Voodoo Detective عنوانی در سبک ماجراجویی و کلیک و اشاره است. این بازی ادای احترامی به این ژانر کلاسیک در دهه 90 میلادی داشته و شاهد کلی از کلیشه‌های دوست داشتنی این سبک هستیم. اگر پازل‌های سخت و چالش برانگیز و دیالوگ‌های بامزه و کمدی برایتان جذابیت دارند، پس بازی Voodoo Detective دقیقاً برایتان ساخته شده است.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Chinatown Detective Agency و Heavy Rain را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Voodoo Detective برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 (SP1+) and Windows 10
Processor: x86, x64 architecture with SSE2 instruction set support.
Memory: 2 GB RAM
Graphics: DX10, DX11, DX12 capable.
Storage: 3 GB available space
Additional Notes: The game was built to run on anything as or more powerful than an iPhone SE (2016).

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

If you’re looking for adventure, you will find it in Voodoo Detective, the point-and-click sensation!
New Ginen: a small island town steeped in rich Voodoo culture, overrun by chain stores, infested with privileged tourists. Where local color and colonial corruption clash in a desperate battle for survival.
Against this fascinating backdrop we meet a mysterious woman with no past standing at the center of a drama so profound the threads of reality are threatening to unravel!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.