دانلود بازی Stationeers برای PC
دانلود بازی Stationeers برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Stationeers برای PC

پارسی گیم 7 مرداد 1401 بدون دیدگاه
1,939 بازدید

دانلود بازی Stationeers برای کامپیوتر

یکی از سبک‌های پرطرفدار که بازی‌های متنوعی نیز دارد، سبک شبیه‌ساز ساخت و ساز بوده که در آن کنترل، مدیریت و ساختن چیزهای مختلفی بر عهده بازیکن قرار می‌گیرد. این سوژه‌ها می‌تواند از ساختن شهرهای بزرگ باشد تا زندان، باغ‌وحش و ایستگاه‌های فضایی. بازی Stationeers از استودیو RocketWerkz عنوانی جدید در همین سبک و سیاق بوده که تجربه ساخت و مدیریت یک ایستگاه فضایی را در سیارات مختلف با شرایط سخت و چالش‌برانگیز، به عهده شما قرار خواهد داد.

بازی به دلیل داشتن عناصر بسیاری برای مدیریت، پیچیدگی نسبی مناسبی دارد و چالش‌های زیادی را سر راهتان قرار می‌دهد. مدیریت بخش‌های الکتریکی و برق‌رسانی، پایداری اتمسفر پایگاه، بخش پزشکی و درمانی، جاذبه، کشاورزی و… همگی بر عهده شما خواهد بود. بسیاری از چالش‌هایی که در بازی با آن مواجه خواهید شد پایه و اساس علمی دارند و از این لحاظ هم جذاب و هم سخت‌تر از حالت عادی هستند.

ابتدا باید نیازهای اولیه خودتان را در ایستگاه برطرف کنید که مربوط به اتمسفر قابل‌تنفس، غذا و مکانی امن می‌شود. در ادامه سیستم‌های پیچیده‌تری طراحی می‌کنید که به مجهزتر شدن ایستگاه شما کمک خواهد کرد. سیارات و سناریوهای زیادی در بازی برای تجربه وجود دارد، از ماه‌های سنگی گرفته تا خود شهاب‌سنگ‌های بزرگ معلق در فضا که امکان ساخت و ساز روی هر کدام از آن‌ها وجود خواهد داشت.

استخراج سنگ‌های معدنی، تصفیه کردن آن‌ها، ابداع روش‌هایی برای به دست آوردن آب، ساخت کارخانه‌های کوچکی برای محصولات مهم و… از جمله فعالیت‌های داخل بازی است. گرافیک سه‌بعدی خوبی نیز در طراحی بازی به کار گرفته شده تا در کنار سادگی، جزییات به شکل مناسبی پیش چشمان شما به نمایش گذاشته شود.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Astroneer و RimWorld را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Stationeers برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7+ 64-bit
Processor: Intel Core i5 2500K or AMD equivalent
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 660 2 GB or AMD equivalent
DirectX: Version 11
Storage: 5 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 64-bit
Processor: Intel Core i7 4790K or AMD equivalent
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 970 or AMD equivalent
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 5 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Stationeers puts you in control of the construction and management of a space station to run by yourself in single player, or online multiplayer with your friends. Complex atmospheric, electrical, manufacturing, medical, agriculture, and gravitational systems require your thought and management at all times!
Stationeers is designed for hardcore players who want a game that is systems oriented. Full utilization and optimization of these complex systems will only come from great knowledge and practice. The game presents a variety of science-based survival problems that you must address. Resource and time pressures will drive your initial designs, but the demands of a thriving station will guide you later.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.