دانلود بازی Astroneer برای PC
دانلود بازی Astroneer برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Astroneer The Fall برای PC

پارسی گیم 21 بهمن 1397 43 دیدگاه
14,580 بازدید

دانلود بازی Astroneer The Fall برای کامپیوتر

آنجا چه باید باشد؟ این سؤالی است که انسان‌ها در طول قرن‌ها و هنگام نگاه به ستاره‌ها زیر آسمان تاریک‌شب پرسیده‌اند. ما انسان‌ها همیشه تمایل به فهم و درک جهان داشته‌ایم و تا آخرین توانمان نیز برای آن تلاش کرده‌ایم. این ایده‌ای است که Astroneer بر پایه آن ساخته‌شده است. دنیاهای رنگارنگ و موسیقی پشت زمینه جذاب حس بسیار جالبی را منتقل می‌کند. در دنیاهای دوردست سیر کنید و تمام نکات و زیروبم آن‌ها را کشف کنید. حتی برای این کار شاید مجبور به خطر انداختن جانتان شوید اما رازهای کائنات منتظر کشف شدن به دست شما هستند و باید این ریسک را بکنید. در Astroneer بازیکنان قادر به همکاری با یکدیگر برای ساخت مقرهای قدرتمندی بالا یا پایین زمین هستند. باید وسایل نقلیه‌ای برای سفر به دوردست‌ها بسازید و تقریباً هر چه که لازم است را باید با ذهن خود خلق کنید. Astroneer یک بازی ماجراجویی فوق‌العاده جذاب است که توسط استدیو System Era Softworks توسعه‌یافته است و در سال 2016 نیز برای Xbox One و پلتفرم ویندوز عرضه‌شده است.

Astroneer Jet Poweredدر این به‌روزرسانی، دو وسیله نقلیه جدید با نام‌های VTOL و Hoverboard در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا با آن‌ها در دنیای بازی گشت‌وگذار کنید. همچنین آیتم جدید به اسم EXO Chip نیز اضافه‌شده که توسط آن می‌توانید چیزهای بسیار زیادی را بسازید. از دیگر ویژگی‌های این به‌روزرسانی می‌توان به ‌اضافه شدن چند مأموریت جدید و همین‌طور بهبود باگ‌های فنی و گرافیکی بازی اشاره کرد.

بازی را می‌توانید به‌تنهایی شروع کنید یا اینکه دوستتان را نیز همراه خود داشته باشید و باهم دیگر بازی کنید. در ابتدا چیزی جز چند ابزار کاربردی و البته خانه‌ای کوچک روی سیاره‌ای عظیم به شما داده نمی‌شود. چالش بزرگی پیش روی شما است و باید تمام سیاره را برای به دست آوردن سوخت و غذا بگردید. شما تنها مواد اولیه را به دست خواهید آورد که البته بستگی به سیاره واقع در آن فرق خواهد کرد و همه‌چیز به خلاقیت شما برای زنده ماندن بستگی دارد. شاید در ابتدا حس پوچی به شما دست بدهد اما هر چه جلوتر بروید مفهوم آن را کامل درک خواهید کرد. این بازی شمارا در یک سناریوی کاملاً واقعی قرار می‌دهد و تنها کافی است که خودتان را در آن سیاره قرار دهید و برای بقا و اکتشاف تلاش کنید. کپسول اکسیژن شما پاسخ گوی پیاده‌روی زیاد نیست و باید حواستان به آن نیز باشد. هر چه سازه‌های بیشتری بسازید، گزینه‌های شما افزایش خواهند یافت و حتی بعد از چند وقت قادر به ساخت یک تراکتور کامل خواهید بود!

هدف اصلی بازی گشتن در 7 سیاره موجود است و بدون اکسیژن و قدرت قادر به انجام چنین کاری نخواهید بود و باید تمام تلاشتان را برای رسیدن به سیاره دیگر خرج کنید. برق در مأموریت‌های شما بسیار تأثیرگذار است و باید قبل از همه‌چیز میزان الکتریسیته کافی برای دور شدن از مقر اصلی را داشته باشید. گرافیک بازی کاملاً مینیمالیستی و فوق‌العاده جذاب است به صورتی که محیط رنگی آن و طراحی بامزه اشیا حس خوبی را منتقل می‌کند. در Astroneer همه‌چیز به شما و خلاقیت شما بستگی دارد و باید بگوییم که خط داستانی را به دست خودتان خواهید ساخت. به‌گونه‌ای Astroneer شباهت‌های زیادی به Minecraft دارد و ساعت‌ها شمارا درگیر خود خواهد کرد. اگر همیشه رؤیای فضانورد شدن را در سر داشته‌اید و می‌خواستید به افق‌های دور سفر کنید و آنجا را کشف کنید و نام خود را روی آن سیاره بگذارید، باید بگویم که Astroneer همان چیزی که شما می‌خواهید. همین حالا لباس فضانوردی به تن کنید و منتظر شمارش معکوس برای جدا شدن از جو سیاره و آغاز سفری طولانی باشید.

در ادامه برای دانلود بازی با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 SP1 (64 bit only), Windows 8 (64 bit only), Windows 10 (64 bit only)
Processor: X64 Quad Core CPU, 3+ GHz
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Discrete Non Mobile GPU with 2 GB RAM
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 4 GB available space
Sound Card: Any

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 SP1 (64 bit only), Windows 8 (64 bit only), Windows 10 (64 bit only)
Processor: X64 Dual Core CPU, 2+ GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Discrete Non Mobile GPU with 1 GB Ram
DirectX: Version 11
Storage: 2 GB available space
Sound Card: Any
Additional Notes: Internet connection required for online multiplayer

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Explore and reshape distant worlds! Astroneer is set during the 25th century Intergalactic Age of Discovery, where Astroneers explore the frontiers of outer space, risking their lives in harsh environments to unearth rare discoveries and unlock the mysteries of the universe. In this space sandbox adventure, players can work together to build custom bases above or below ground, create vehicles to explore a vast solar system, and use terrain to create anything they can imagine. A player’s creativity and ingenuity are the key to thriving on exciting planetary adventures! In Astroneer you can.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 2.93 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.2 از میانگین رای 13 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 43 دیدگاه
  • Avatar

    مهدی

    مهمان

    سلام میشه این بازی را کرک انلاین بکنید

    پاسخ دهید
  • Avatar

    mahab

    مهمان

    سلام من حقیقتا نمیدونم چرا ولی موقع اجرا این بازی کارت خیلی داغ میشه و دماش یه 80 میرسه کارت گرافیکم rtx 2060 super عه و بعید میدونم مشکل از بد بودن اون باشه اگر میشه راهنمایی کنید

    پاسخ دهید
    • Avatar

      AceElv در پاسخ به mahab

      مهمان

      ممکنه frame rate رو محدود نکرده باشی و بازی رو با fps بالا اجرا کنی

  • Avatar

    حسین

    مهمان

    سلام روی سیستم من بالا میاد؟؟
    Ram:6
    Intel core i7
    Nvidia ceforce 840m

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به حسین

      پشتیبانی

      سلام
      بله

مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 43 دیدگاه