دانلود بازی Winter Survival برای PC
دانلود بازی Winter Survival برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Winter Survival برای PC

پارسی گیم 7 فروردین 1403 بدون دیدگاه
2,304 بازدید

دانلود بازی Winter Survival برای کامپیوتر

در Winter Survival، یک بازی همه‌جانبه که شما را در اعماق یک طبیعت برفی فرو می‌برد، وارد یک ماجراجویی مهیج شوید. این بازی جایی است که بقا فقط تحمل سرما نیست، بلکه دست و پنجه نرم کردن با سلامت عقل خود را نیز به همراه دارد. در پارک ایالتی کوه واشنگتن که به عنوان یک پیاده روی ساده زمستانی با دوستان شروع شد، به سرعت به یک مبارزه برای زندگی شما تبدیل می‌شود و شما خود را سرگردان و تنها می‌بینید. ابزارها و ساختارهای ضروری را بسازید تا موقعیت خود را تقویت کرده و شانس بقای خود را افزایش دهید. اما مراقب باشید، زیرا هر اقدامی که انجام می‌دهید بر سلامت عقل شما تأثیر مستقیمی می‌گذارد.

Winter Survival منظره‌ای وسیع و خطرناک پر از جنگل‌های پوشیده از برف، کوه‌های سر به فلک کشیده و دریاچه‌های یخ زده را ارائه می‌دهد. هر قدمی که برمی دارید مملو از خطر است. از سرمای گزنده گرفته تا حیات وحش در کمین، هر چیزی که می‌بینید قصد کشتنتان را دارد. سازه‌های متروکه و شهرهای فراموش شده را که توسط کسانی که قبل از شما به جا مانده‌اند کاوش کنید. همه چیز در بازی رازهایی را پنهان می‌کند که ممکن است به بقای شما کمک کرده یا مانع بقای شما شود. با استفاده از تله‌ها و سلاح‌ها برای دفع شکارچیان، هنگام حرکت در بیابان، شکار کنید یا تبدیل شکار شوید. انتخاب‌های شما بسیار محدود است.

بقا در Winter Survival برای افراد ضعیف نیست. شما باید با پنج عامل اصلی مبارزه کنید: سرما، تشنگی، گرسنگی، خستگی جسمانی و خستگی ذهنی. همان‌طور که برای زنده ماندن تلاش می‌کنید، آب و هوا می‌تواند در یک لحظه تغییر کند و یک بارش برف آرام را به یک کولاک مرگبار تبدیل کند. جراحات و بیماری‌ها دردسرهای شما را بیشتر کرده و هر تصمیمی را به موضوع مرگ و زندگی تبدیل می‌کند. Winter Survival یک تجربه بقا کامل را ارائه می‌دهد که با مبارزات پویا، مکانیک مخفی کاری و ساخت پایگاه کامل می‌شود. اگر به دنبال یک بازی بقای هیجان انگیز و دیوانه‌وار هستید، این اثر شگفت انگیز را دانلود کنید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های The Carrier And Crows و Ruins of Majika را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Winter Survival برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 (64-bit)
Processor: AMD Ryzen 5 1600X / Intel Core i5-7600K
Memory: 8 GB RAM
Graphics: AMD Radeon RX 580 8GB / NVIDIA GeForce GTX 1060 6GB
DirectX: Version 12
Storage: 15 GB available space
Additional Notes: SSD

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 (64-bit)
Processor: AMD Ryzen 7 3700X / Intel Core i7-9700K
Memory: 16 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce RTX 3070 / AMD Radeon RX 6700 XT
DirectX: Version 12
Storage: 15 GB available space
Additional Notes: SSD

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

What was supposed to be a nice winter hike in the Mount Washington State Park with friends, turned into a dire situation. You are left alone to fight for your survival. With only marginal supplies you have to fight off of the cold, thirst, hunger, wildlife and your own state of mind while finding your way to an abandoned ranger station in hope to be able to call for help.
Winter Survival is a fully fledged survival game even going into Early Access, with dynamic combat, stealth, base building and its unique sanity system just to name a few. Multiple game modes and difficulties allow you to experience the game differently and tailor it to your taste.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.