ریک سانچز Multiversus
علیرضا نظری

شخصیت ریک سانچز به بازی Multiversus اضافه شد

علیرضا نظری 2 مهر 1401 بدون دیدگاه
454 بازدید

شرکت بازی‌سازی Player First Games با انتشار تیزر کوتاهی در حساب توییتر خود، از اضافه شدن شخصیت ریک سانچز از انیمیشن سریالی ریک و مورتی در بازی Multiversus خبر داد و حضور این دانشمند دیوانه را در فصل اول بازی تایید کرد. به گفته استودیو برادران وارنر، ریک سانچز قرار است در بازی Multiversus یک شخصیت درجه‌بندی شده باشد که از سلاح‌های ناشناخته و ابزارهای علمی خود استفاده خواهد کرد.

با توجه به اینکه کاراکتر مورتی از مدتی قبل در فصل اول بازی مولتی ورسس حضور داشته است، این بار شاهد اضافه شدن شخصیت دیگر انیمیشن سریالی Rick and Morty یعنی ریک سانچز به فهرست شخصیت‌های دیگر این بازی هستیم. همچنین از بین شخصیت‌های دیگر بازی MultiVersus می‌توان به بتمن، هارلی کوئین، آریا استارک، تام و جری، باگز بانی و شگی راجرز اشاره کرد. هنوز تاریخ مشخصی برای اضافه شدن ریک سانچز به بازی اعلام نشده است، اما با در نظر گرفتن سرعت انتشار کاراکترها، به احتمال زیاد شخصیت ریک در اواخر ماه سپتامبر یا هفته اول اکتبر 2022 به بازی اضافه خواهد شد.

ریک سانچز Multiversus

حضور ریک سانچز در Multiversus

لازم به ذکر است که توسعه دهندگان در ابتدا تاریخ اضافه شدن شخصیت موگوای (Mogwai) در بازی را 6 سپتامبر اعلام کردند، اما اضافه شدن این شخصیت پس از چند روز تاخیر به طول انجامید که این مسئله باعث سردرگمی طرفداران شد. با این وجود می‌توان گفت به احتمال زیاد فاصله زمانی مشابهی بین رونمایی و اضافه شدن شخصیت ریک وجود خواهد داشت؛ بنابراین برای در دست گرفتن کنترل باهوش‌ترین مرد جهان ممکن است فقط تا هفته آینده صبر کنیم.

در حال حاظر بیوگرافی رسمی ریک سانچز در وبسایت بازی MultiVersus جزئیات بیشتری در مورد گیم پلی او فاش نکرده است و این نکته را یادآورد شده است که به زودی اطلاعات جدیدی در دسترس بازی‌کنان قرار میگیرد. با اضافه شدن شخصیت ریک در آینده، دو شخصیت دیگر با نام‌های بلک آدام و استرایپ باقی می‌مانند که هر دو آن‌ها در هنگام آغاز فصل یک بدون اعلام تاریخ دسترسی معرفی شدند. با این حال می‌توان پیش از آن شاهد معرفی یک شخصیت جدید باشیم، زیرا فرا رسیدن فصل ترسناک بازی نزدیک است و به تازگی هم فایل‌های صوتی Beetlejuice در بازی پیدا شده است.

مولتی ورسز اثری رایگان از استودیو Player First Games است که شرکت Warner Bros وظیفه انتشار آن را بر عهده دارد. این بازی هم اکنون برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی در دسترس عموم قرار دارد.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.