batman-arkham-origins
یحیی رحیمی

شایعه: Batman Arkham Legacy در رویداد The Game Awards 2019 معرفی خواهد شد

یحیی رحیمی 9 آذر 1398 بدون دیدگاه
711 بازدید

مدت هاست که شایعه در مورد وجود یک نسخه جدید از سری Batman شنیده می شود. اما آیا واقعا چنین بازی وجود دارد یا همه چیز تنها یک شایعه است؟ خب در این نقطه فعلا چیزی نمی دانیم اما استودیو Rocksteady و WB Montreal از زمان عرضه بازی Batman Arkham Knight در سال 2015 ساکت بوده اند و تنها یک سری شایعات ناتمام و بی سر و ته در مورد نسخه بعدی بازی شنیده ایم. خب برای شایعه بعدی آماده هستید؟ قرار است که Batman Arkham Legacy به زودی زود معرفی شود!

مدتی پیش شایعه ای منتشر شد که بر اساس آن اسم نسخه بعدی بازی، Batman Arkham Legacy خواهد بود. گفتنی است این نسخه از بازی دارای شخصیت های زیادی خواهد بود و اینکه توسط استودیو WB Montreal نیز توسعه داده می شود. حالا یکی از یوتوبرهای معروف به نام Slcmof شایعه ای مطرح کرده است و گفته است که این بازی در رویداد The Game Awards 2019 معرفی خواهد شد.

The Game Awards رویدادی است که هر سال اواخر ماه دسامبر میلادی برگزار می شود و هدف اصلی آن نیز اهدای جوایز به بهترین بازی ها در ژانرهای مختلف است که البته نامزدهای دریافت جوایز نیز هفته گذشته معرفی شدند. در کنار اهدای جوایز، یک سری بازی های جدید نیز معرفی می شوند و حالا تریلر جدید حاکی از معرفی Batman Arkham Legacy در مراسم امسال دارد. این فرد که شایعه را مطرح کرده است نیز قبلا از یک پروژه دیگر خبر داده بود که بعدها مشخص شد آن پروژه کنسل شده است.

همان طور که گفتیم گمانه زنی های زیادی پیرامون نسخه بعدی Batman وجود دارد و مانند همیشه باید با دید شک به آن‌ها نگاه کرد. باید صبر کرد و دید که در آخر چه اتفاقی خواهد افتاد. نظر شما چیست؟ آیا نسخه جدید بتمن در راه است؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.