بازی High On Life های ان لایف
محمد صادق شجاعی

بازی High On Life، اثری عجیب و غریب از خالق Rick and Morty، معرفی شد

محمد صادق شجاعی 23 خرداد 1401 بدون دیدگاه
2,992 بازدید

طبق جدید‌ترین اخبار بازی، در بخشی از رویداد ایکس باکس و بتسدا از بازی High On Life (های ان لایف) که جاستین رویلند (خالق مجموعه‌های Rick and Morty و Solar Opposites) و استودیو Squanch Games آن را ساخته‌اند، رونمایی شد.

جاستین رویلند که به دلیل خلق سریال‌های ریک اند مورتی و سولار آپوزیتز شناخته می‌شود، در سال 2016 اقدام به تاسیس استودیو اسکوانچ گیمز کرد. این استودیو تا‌کنون آثار مختلفی از جمله Trover Saves the Universe و Accounting+ را منتشر کرده‌اند که مورد توجه بازیکنان قرار گرفته‌ است.

در جریان رویداد Xbox & Bethesda Games Showcase از تازه‌ترین محصول استودیو Squanch Games یعنی بازی High On Life رونمایی شد. این بازی تیراندازی اول شخص دارای طنز بی‌نظیری است که نمونه آن در صنعت ویدیو گیم دیده نشده است. علاوه بر این، بازی های ان لایف از اکشن درجه یک، شکار بیگانه‌های فضایی و جهان‌های بزرگ و وسیع، بهره می‌برد. در صورتی که تریلر معرفی بازی High On Life را مشاهده نکرده‌اید، در زیر می‌توانید از تماشای آن لذت ببرید:

اسلحه‌های بازی High On Life صحبت می‌کنند

همان‌طور که در تریلر معرفی بازی های ان لایف مشاهده می‌کنید، این اثر شما را در قالب یک شکارچی فضایی قرار می‌دهد که باید با تهاجم بیگانگان مقابله کند. این کارتل‌های فضایی نه تنها دارایی‌های انسان‌ها را در اختیار خود می‌گیرند، بلکه از آن‌ها به عنوان مواد مخدر استفاده می‌کنند؛ به همین دلیل فعالیت‌های شما اهمیت پیدا کرده و لازم است وارد عمل شوید.

بازی High On Life دارای طیف گسترده‌ای از اسلحه‌های علمی تخیلی است. اما نکته حائز اهمیت این است که اسلحه‌های شما در بازی های ان لایف، موجودات زنده‌ای از دیگر سیاره‌ها هستند. آن‌ها دارای چهره‌های بامزه خاص خود هستند و می‌توانند صحبت کنند. هر یک از اسلحه‌های شما که به عنوان شخصیت همراه نیز عمل می‌کنند، دارای شخصیت‌پردازی مختص خود است و نسبت به اتفاقات مختلف واکنش نشان می‌دهند. حتی در برخی مواقع افکار و نظرات خود را به روش‌های تاثیر‌گذاری وارد داستان می‌کنند. هر اسلحه دارای توانایی‌های خاص و منحصر‌به‌فرد است و بازیکنان برای یادگیری بهترین زمان برای تعویض اسلحه‌ها پاداش دریافت خواهند کرد.

در طول بازی High On Life به سیاره‌های مختلفی سفر خواهید کرد، با بیگانگان عجیب و غریب ملاقات می‌کنید، منابع مختلفی به دست خواهید آورد، دشمنان فوق‌العاده‌ای شکار می‌کنید و غرق در فضای عجیب و غریب آن‌ها خواهید شد. اگر از تماشای سریال‌ Solar Opposites لذت برده‌اید و شبکه‌های میان بعدی سریال Rick and Morty توجه شما را جلب کرده، بدون شک بازی های ان لایف تجربه‌ای عالی برای شما خواهد بود.

بازی High On Life های ان لایف

بازی های ان لایف دارای سیاره‌های مختلفی است

استودیو Squanch Games با ساخت بازی High On Life اهداف مختلفی را دنبال می‌کند. یکی از اهداف آن‌ها، ادامه روند تولید بازی‌های خنده‌دار و طنز که بازیکنان را غافلگیر می‌کنند، است. در ابتدای امر جاستین رویلند تفکرات و کانسپت‌های عجیب و غریب خود را با تیم سازنده در میان می‌گذارد و اعضا با همکاری هم تلاش می‌کنند اثری را پدید بیاورند که نه تنها بازیکنان را شگفت‌زده کرده، بلکه خنده را روی لب آن‌ها بیاورد. بازی High On Life اولین تجربه استودیو اسکوانچ گیمز در سبک تیراندازی اول شخص است. استودیو سازنده از این اثر به عنوان یک تجربه تیراندازی عالی که در عین حال خنده‌دار و عجیب و غریب بوده، یاد کرده است.

بازی High On Life اواخر سال جاری روی پلتفرم‌های کامپیوتر، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری اس و ایکس باکس سری ایکس منتشر خواهد شد. این اثر از طریق سرویس ایکس باکس گیم پس در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. به این واسطه تنها با در اختیار داشتن اشتراک سرویس مذکور می‌توانید بازی های ان لایف را بدون هزینه اضافه تجربه کنید.

نظر شما در مورد بازی High On Life چیست؟ آیا تجربه عجیب و غریب این اثر مورد توجه شما قرار گرفته است؟ به نظر شما بازی های ان لایف چه تاثیری روی سبک تیراندازی اول شخص خواهد داشت؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Xbox Wire

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.