بازی TMNT: The Cowabunga Collection لاک پشت های نینجا
محمد صادق شجاعی

تاریخ انتشار بازی TMNT: The Cowabunga Collection اعلام شد

محمد صادق شجاعی 31 تیر 1401 1 دیدگاه
527 بازدید

بر اساس تازه‌ترین اخبار بازی، در صورتی که بازی TMNT: Shredder’s Revenge برای علاقه شما به لاک پشت های نینجا کافی نبوده و همچنان خواهان تجربه بازی دیگری بر اساس آن‌ها هستید، به‌زودی می‌توانید تمامی بازی‌های اصلی مرتبط با این شخصیت‌ها را در قالب بازی TMNT: The Cowabunga Collection تجربه کنید.

بر اساس گزارش IGN، جدید‌ترین بازی مجموعه لاک پشت های نینجا با نام بازی TMNT: The Cowabunga Collection در تاریخ 30 اوت (8 شهریور) منتشر خواهد شد. کاربران پلتفرم‌های کامپیوتر، نینتندو سوییچ، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری اس و ایکس باکس سری ایکس قادر به تجربه اثر مذکور خواهند بود. در قالب بازی TMNT: The Cowabunga Collection به 13 بازی از مجموعه لاک پشت های نینجا که در دهه 80 و 90 میلادی به صورت 8 بیتی و 16 بیتی منتشر شده‌اند، دسترسی خواهید داشت.

بازی TMNT: The Cowabunga Collection که توسط استودیو Digital Eclipse ساخته شده، برای اولین بار در ماه مارس معرفی شد. این اثر توانست توجه بسیاری از بازیکنان و اصحاب رسانه را جلب کند؛ زیرا اجرای بسیاری از بازی‌های موجود در این اثر روی کنسول‌های مدرن تقریبا غیر‌ممکن است. همچنین برخی از آثار موجود در بازی مذکور از جمله TMNT: The Hyperstone Heist که در سال 1992 روی کنسول Sega Genesis منتشر شده است، برای اولین بار در دسترس مخاطبین جدید قرار می‌گیرد. لیست بازی‌هایی که در قالب اثر مذکور به آن‌ها دسترسی دارید، به شرح زیر است:

  1. Teenage Mutant Ninja Turtles (Arcade)
  2. TMNT: Turtles in Time (Arcade)
  3. Teenage Mutant Ninja Turtles (NES)
  4. TMNT II: The Arcade Game (NES)
  5. TMNT III: The Manhattan Project (NES)
  6. TMNT IV: Turtles in Time (SNES)
  7. TMNT: The Hyperstone Heist (Genesis)
  8. TMNT: Fall of the Foot Clan (Game Boy)
  9. TMNT II: Back from the Sewers (Game Boy)
  10. TMNT III: Radical Rescue (Game Boy)
  11. TMNT: Tournament Fighters (NES)
  12. TMNT: Tournament Fighters (SNES)
  13. TMNT: Tournament Fighters (Genesis)

بازی TMNT: The Cowabunga Collection لاک پشت های نینجا

برخی آثار The Cowabunga Collection دارای حالت آنلاین هستند

علاوه بر مجموعه‌ای بازی‌های کلاسیک، استودیو Digital Eclipse بسیاری از طرح‌های اصلی لاک پشت های نینجا را در بازی TMNT: The Cowabunga Collection قرار داده است. از بین آثار موجود در بازی مذکور، می‌توانید بازی‌های TMNT 2: The Arcade Game، TMNT 3: The Manhattan Project و TMNT 4: Turtles in Time را به صورت Co-op آنلاین و Local تجربه کنید. همچنین بازی TMNT: The Hyperstone Heist دارای ویژگی مولتی‌پلیر Local خواهد بود.

تاریخ انتشار بازی TMNT: The Cowabunga Collection در جریان رویداد San Diego Comic-Con 2022 اعلام شده است. این اثر در نمایشگاه مذکور حضور گسترده‌ای دارد و به‌زودی اخبار و نمایش‌های بیشتری از آن منتشر خواهد شد. نظر شما در مورد بازگشت آثار کلاسیک لاک پشت های نینجا و امکان تجربه آن‌ها روی کنسول‌های مدرن چیست؟ به نظر شما موفقیت‌های بازی TMNT: Shredder’s Revenge راه را برای انتشار بازی‌های بیشتر از لاک پشت های نینجا هموار کرده است؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: IGN

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    tmntgame

    مهمان

    اگر میشه بازی رو تو سایت قراربدید

    پاسخ دهید