دانلود بازی Monster Sanctuary برای PC
دانلود بازی Monster Sanctuary برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Monster Sanctuary برای PC

پارسی گیم 30 تیر 1401 بدون دیدگاه
2,095 بازدید

دانلود بازی Monster Sanctuary برای کامپیوتر

شکار انواع هیولاها و موجودات افسانه‌ای یکی از سوژه‌های جذاب در بازی‌های ویدیویی است که بازی‌های زیادی مثل Pokemon و Monster Hunter به آن پرداخته‌اند. استفاده از این موجودات به‌عنوان سوژه اصلی گیم پلی می‌تواند جذابیت زیادی به آن ببخشد و تلفیق آن‌ها با سایر سبک‌ها منجر به خلق عناوین جذاب و سرگرم‌کننده‌ای خواهد شد. بازی Monster Sanctuary از استودیو Moi Rai Games عنوانی در سبک Metroidvania بوده که همین عناصر رام کردن و کنترل هیولاها را نیز در دل خود جای داده است تا ماجراجویی جذاب و مهیجی را به خوردتان دهد.

شما در این بازی در نقش یک ماجراجوی جوان قرار می‌گیرد که مسیرش را از کلبه چوبی‌اش آغاز کرده و به دنبال رام کردن اولین هیولا پیش می‌رود. در بازی بیش از 111 مدل هیولای مختلف وجود دارد که باید به ترتیب همه آن‌ها را پیدا کرده و تحت کنترل خود در آورید. این هیولاها در مبارزات جذاب و مهیج بازی همراهتان خواهند شد.

مبارزات، قسمت بزرگی از بازی را تشکیل می‌دهند، بنابراین زمان زیادی را صرف جنگ با دشمنان خواهید کرد. نبردهای مبتنی بر نوبت که اغلب در قالب تیم‌های 3 در برابر 3 نفر رخ می‌دهد. اگرچه می‌توانید ده‌ها هیولا را به کلکسیون خود اضافه کنید، اما فقط می‌توانید شش هیولا را به طور هم‌زمان فعال و استفاده کنید و از قابلیت‌های آن‌ها برای پیروز شدن کمک بگیرید.

سبک و سیاق Metroidvania بازی، دوربین معروف دید از بغل و گرافیک پیکسلی جذابی را در اختیارتان قرار می‌دهد که باعث می‌شود ماجراجویی‌های شما روان و با گرافیک هنری زیبایی پیش برود. گشت و گذار در محیط‌های مختلف، پیدا کردن هیولاها و تخم‌های آن‌ها، ارتقا قابلیت‌های خودتان و موجوداتی که تحت سلطه دارید و ساختن انواع ابزارهایی به سبک بازی‌های نقش‌آفرینی از دیگر ویژگی‌های این بازی جذاب است که تجربه شما را از آن لذت‌بخش‌تر خواهد کرد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Terraria و Coromon را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Monster Sanctuary برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7
Processor: Dual-Core, 2.0 GHz
Memory: 2 GB RAM
Graphics: GeForce 8800 GT 512 MB, Radeon HD 4870 512 MB
DirectX: Version 10
Storage: 1 GB available space
Sound Card: Windows Compatible Sound Card

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10 64-bit
Processor: Dual-Core, 3.0 GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GeForce GTS 450 or Equivilant
DirectX: Version 10
Storage: 2 GB available space
Sound Card: Windows Compatible Sound Card

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Master the Monster Sanctuary!
Delve deep into the Metroidvania inspired world of Monster Sanctuary, explore the expansive lands and call upon your monsters to lend their aid in and out of combat! Use their unique skills to fly, ride and brute force your way through environmental puzzles and precise platforming! The world is yours to traverse as you see fit, are you ready to take on the Sanctuary?
Collect, Evolve and Battle!
Your quest begins with a choice of an ancient spectral familiar, a wistful monster who will guide your first steps into the sanctuary. They will be by your side as you catch your first of 111 monsters. From here it is up to you to hatch, collect, evolve and train monsters from across the Sanctuary! Each possesses unique abilities and a skill tree for you to customise as your team grows in strength.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.