پلی استیشن eSports پلتفرم Repeat.gg
محمد صادق شجاعی

پلی استیشن یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های eSports را به مالکیت خود در آورد

محمد صادق شجاعی 28 تیر 1401 بدون دیدگاه
149 بازدید

طبق تازه‌ترین اخبار بازی، بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی با هدف گسترش فعالیت‌های خود در زمینه ورزش‌های الکترونیک، مالکیت یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های eSports را در اختیار گرفته است. بر این اساس پلتفرم Repeat.gg به جمع زیر‌مجموعه‌های پلی استیشن در بخش eSports اضافه شده است.

Repeat.gg یکی از بزرگترین پلتفرم‌های برگزاری مسابقات eSports در جهان است. این پلتفرم امکانی را فراهم می‌کند که بازیکنان در رقابت‌های مربوط به آثار آنلاین شرکت کرده و جوایز نقدی به دست بیاورند. علاوه بر این پلتفرم مذکور مسابقات غیر‌همزمان را سازماندهی می‌کند. در این دسته از مسابقات ورزش‌های الکترونیک، بازیکنان حتی در صورتی که به طور همزمان آنلاین نباشند، می‌توانند با یکدیگر رقابت کنند.

Repeat.gg به طور خودکار آمار بازیکنان در آثار مختلف را بررسی کرده و بر اساس عملکرد آن‌ها پاداش می‌دهد. خبر مالکیت سونی بر این پلتفرم، در قالب پستی در بلاگ رسمی Repeat.gg منتشر و تاکید شده که همچنان هدف آن «برگزاری مسابقات eSports برای تمامی بازیکنان» است. اما از آن جایی که پلتفرم مذکور قصد ندارد شیوه‌ کاری خود را کنار بگذارد، مالکیت پلی استیشن چه تاثیری روی آن خواهد داشت؟

جف شول از پلتفرم Repeat.gg گفته است: «از طریق مالکیت سونی، به بازی‌ها و فناوری‌های بیشتری دسترسی خواهیم داشت. همچنین این امر موجب می‌شود که بتوانیم پرسنل را افزایش داده و Repeat.gg را به سمتی هدایت کنیم که هرگز حتی فکر آن را نمی‌کردیم. قرار گرفتن در بین زیر‌مجموعه‌های پلی استیشن، این امکان را به ما می‌دهد که تا چند سال آینده Repeat.gg را با بسیاری از ویژگی‌های جدید به طور قابل‌توجهی رشد دهیم و به هدفمان که ایجاد خانه‌ای برای تمامی بازیکنان به منظور شرکت در مسابقات و پیروزی است، دست پیدا کنیم».

پلی استیشن eSports پلتفرم Repeat.gg

مالکیت پلی استیشن موجب گسترش Repeat.gg می‌شود

علی‌رغم مالکیت سونی، Repeat.gg همچنان قصد دارد از «پلی استیشن در کنار کامپیوتر، موبایل و سایر کنسول‌ها» پشتیبانی کند. از زمان تاسیس این پلتفرم، بیش از 100 هزار مسابقه با بیش از 2.3 میلیون شرکت‌کننده، برگزار شده است. بدون شک تجربه پلتفرم Repeat.gg در eSports به سود پلی استیشن بوده و مزایای مختلف خواهد داشت.

استیون رابرتز، معاون بازی‌های رقابتی جهانی در بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی، در مصاحبه با رسانه GamesIndustry.biz گفته است: «دیدگاه ما در پلی استیشن نسبت به ورزش‌های الکترونیک، همواره مبتنی بر از بین بردن موانع و فراهم کردن زمینه مناسب برای رقابت بین بازیکنان در همه سطوح بوده است. در کنار تیم با‌استعداد پلتفرم Repeat.gg، هیجان‌زده هستیم که راه‌های بیشتری برای شرکت بازیکنان در رقابت‌های مختلف ایجاد کرده و فعالیت‌هایمان در eSports را گسترش دهیم. این تازه شروع ماجراجویی ما در ورزش‌های الکترونیک است و مشتاق هستیم که در آینده اخبار و اطلاعات بیشتری را با بازیکنان در میان بگذاریم».

مالکیت Repeat.gg، یک گام دیگر در جهت ورود پلی استیشن به ورزش‌های الکترونکی است. پیش از این نیز شرکت سونی مالکیت Evolution Championship Series، بزرگترین مسابقات آثار سبک فایتینگ در سراسر جهان را در اختیار خود گرفته بود. همچنین به‌تازگی اعلام شد که قرارداد مالکیت استودیو Bungie، خالق سری بازی‌های Halo و Destiny، کامل شده و استودیو مذکور به طور رسمی به زیر‌مجموعه‌های پلی استیشن اضافه شده است.

نظر شما در مورد اقدام سونی برای در اختیار گرفتن مالکیت پلتفرم Repeat.gg چیست؟ آیا موافق ورود پلی استیشن به eSports هستید؟ چه آینده‌ای را برای ورزش‌های الکترونیک متصور می‌شوید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: IGN

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.