بازی Aliens
یحیی رحیمی

بازی تک نفره سری Aliens با المان‌های اکشن ترسناک معرفی شد

یحیی رحیمی 24 تیر 1401 بدون دیدگاه
154 بازدید

بازی Aliens Fireteam شوتر گروهی سوم شخص مناسبی بود و بازی جدید این مجموعه به نام Aliens: Dark Descent نیز به نظر، شوتر گروهی رضایت‌بخشی خواهد بود؛ اما هیچ‌کدام از این دو بازی موردعلاقه طرفداران قدیمی قرار نگرفت و هیچ‌کدام موفقیت بازی Alien Isolation را تکرار نکردند. استودیو Survios خبر از ساخت بازی تک نفره Aliens با المان‌های داستانی داد که برای کامپیوتر، کنسول‌های بازی و مهم‌تر از همه، پلتفرم واقعیت مجازی منتشر می‌شود.

به گزارش پارسی گیم، استودیو Survios متخصص ساخت بازی‌های VR است و رسماً کار روی بازی جدید مجموعه بیگانه را تائید کرد. در حال حاضر اطلاعات اندکی از بازی در دسترس است و تنها می‌دانیم که تولید آن شروع شده و همچنین وب‌سایت رسمی آن‌هم آنلاین شده است. این وب‌سایت، اطلاعاتی از بازی در اختیار ما قرار نمی‌دهد و تنها آن را به عنوان یک بازی تک نفره در ژانر اکشن ترسناک توصیف می‌کند.

طبق اطلاعات منتشرشده، بازی تک نفره Aliens دارای داستان و خط روایی تازه‌ای است که میان فیلم اصلی بیگانه و دنباله آن به نام Aliens جریان دارد. شخصیت اصلی بازی نیز یک سرباز کهنه‌کار و ماهر است که می‌خواهد انتقام سختی از زنومورف‌ها بگیرد و علیه آن‌ها بجنگد. خبر خوب آن است که بازی جدید سری بیگانه توسط آنریل انجین 5 ساخته می‌شود و از لحاظ گرافیکی درخور این سری خواهد بود. همچنین نسخه VR نیز در دست ساخت است و فعلاً نمی‌دانیم برای کدام هدست منتشر می‌شود.

بازی تک نفره Aliens

بازی تک نفره Aliens

استودیو Survios متخصص ساخت بازی‌های واقعیت مجازی است و قبلاً نیز عناوینی مانند The Walking Dead: Onslaught را توسعه داده و به‌خوبی با روند تولید بازی VR آشناست. با توجه به استفاده از واژه‌های اکشن و اکشن نقش‌آفرینی، ساده است که بگوییم شخصیت اصلی بازی با انواع سلاح‌ها مجهز خواهد شد. کسی که بتواند با زنومورف‌ها بجنگد و آن‌ها را نابود کند؛ بدون شک با دست‌خالی به جنگ علیه آن‌ها نمی‌رود.

توضیحات منتشرشده نشان می‌‌دهد که بازی تک نفره Aliens چندان به بازی Aliens Isolation هم نزدیک نیست و حتی ممکن است که بازی به Dead Space یا بازی جدید Callisto Protocol نزدیک باشد. پروتکل کالیستو بازی ترسناکی است که با آنریل انجین 5 ساخته شده و با توضیحات منتشرشده توسط استودیو Survios همخوانی دارد. در حال حاضر نمی‌توانیم با استناد در مورد بازی بیگانه صحبت کنیم و قرار است که خبرهای جدید در رویداد کامیک‌کان سن دیگو در تاریخ 21 ژوئیه منتشر شود.

با معرفی این بازی جدید، دو اثر از سری بیگانه در حال ساخت هستند که هر دو قرار است ما را حسابی بترسانند. نظر شما در مورد بازی جدید چیست؟

منبع: PCGAMER

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.