یحیی رحیمی

بازی Aliens: Dark Descent برای انتشار در سال 2023 رونمایی شد

یحیی رحیمی 20 خرداد 1401 بدون دیدگاه
383 بازدید

رویداد Summer Game Fest از لحاظ بازی ترسناک و فضایی هیچ عنوانی کم نداشت و شاهد بازی‌های علمی تخیلی به اشکال مختلف بودیم. یکی از سورپرایزها نیز معرفی بازی Aliens: Dark Descent از مجموعه بیگانه بود که با تریلر مهیج و وحشتناک، طرفداران بازی ترسناک را به وجد آورد. تازه‌ترین بازی از مجموعه Aliens به فیلم‌های اصلی نزدیک شده و قرار است سال آینده میلادی طرفداران را به وحشت بیندازد.

بازی Aliens: Dark Descent برای اولین بار در رویداد سامر گیم فست نمایش داده شد که تفاوت بسیار زیادی با عناوین پیشین مانند FireTeam Elite دارد و بیشتر به فضای فیلم‌ها اصلی نزدیک شده است. تریلر فضای ترسناک بازی را به خوبی نمایش می‌دهد و با یک سرباز نیروی دریایی شروع می‎شود که در حال صحبت با مافوق خود در مورد تجربه‌های وحشتناک است. پس از آن است که صحنه سریعاً به همان تجربه‌ها باز می‌گردد و شاهد حضور بیگانه‌ای با قیافه‌ی ترسناک و حال به هم زن هستیم. البته گفتنی است دوربین بازی در بالا قرار دارد و شاهد یک اثر تیمی خواهیم بود.

صحنه به صحنه تریلر معرفی وحشتناک به نظر می‌رسد و این دقیقاً چیزی است که از بازی بیگانه انتظار می‌رود. در صحنه‌های بعدی، تیم سربازها را می‌بینیم که در حال جنگیدن با زنومورف‌ها هستند و همچنین دشمن تازه‌ای را می‌بینیم که در نگاه اول مانند انسان به نظر می‌رسند؛ اما با بررسی جزئیات می‌فهمیم که آن‌ها نیز هیولا یا سایبورگ هستند. دشمنان بازی با جزئیات خارق‌العاده‌ای طراحی شده‌اند که المان ترس را تقویت می‌کند.

معرفی بازی Aliens: Dark Descent

تریلر معرفی Aliens: Dark Descent

به نظر می‌رسد که داستان بازی بیگانه این بار جذاب‌تر از نسخه‌های پیشین خواهد بود. در آخر تریلر بود که نگاهی به ملکه بیگانه انداختیم. اگر به آخر ویدیو دقت کنید؛ زبان و دندان‌هایی را می‌بینید که از دهان یک زنومورف خارج می‌شود و در نتیجه اتفاقات مهیبی در شرف رخ دادن است. این باعث شده تا بازی Aliens: Dark Descent پس از مدت‌ها به فیلم اصلی نزدیک شود و همان بازی‌ای را دریافت کنیم که منتظر آن بودیم.

گفتنی است بازی Aliens: Dark Descent در سال 2023 منتشر می‌شود و فعلاً تاریخ انتشار دقیق در دست نیست. بازی جدید مجموعه بیگانه برای هر دو کنسول‌های جدید و نسل گذشته منتشر می‌شود و البته پلتفرم کامپیوتر نیز فراموش نشده است. همچنین صفحه استیم بازی جدید نیز به راه افتاده است و می‌توانید تصاویر و اسکرین‌شات‌های بیشتری از این شوتر ترسناک ببینید. طبق اطلاعات درج‌شده، شما نقش فرمانده تیم را بر عهده می‌گیرید و به صورت تیمی با بیگانه‌ها خواهید جنگید.

یکی از ویژگی‌های جدید بازی Alines، مدیریت منابع است که باید به صورت کاملاً حرفه‌ای آن را انجام دهید و در غیر این صورت مغلوب دشمن خواهید شد. منتظر انتشار اطلاعات بیشتر در ماه‌های آتی باشید.

منبع: GamesRadar

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.