یحیی رحیمی

جزئیات گیم پلی بازی موبایل The Division Resurgence اعلام شد

یحیی رحیمی 24 تیر 1401 بدون دیدگاه
479 بازدید

یوبی سافت پس از آنکه از بازی موبایل The Division رونمایی کرد؛ تصمیم به انتشار تریلر کاملی در مورد روند و گیم پلی گرفت. تریلر گیم پلی The Division Resurgence نمایشی از بخش‌های اصلی بازی جدید Ubisoft برای موبایل است که از المان‌های غارت استفاده کرده و فضایی آخرالزمانی را به تصویر می‌کشد. این تریلر نگاهی ویژه به نیویورک تخریب‌شده می‌اندازد که آخرین بار در بازی The Division 2 دیدیم.

تریلر جدید نگاهی به رابط کاربری بازی مخصوص موبایل می‌اندازد و تغییرات مهمی در بخش تیراندازی، آپگرید و جابه‌جایی در محیط بازی را رونمایی می‌کند. گیم پلی The Division Resurgence نسبت به نسخه کامپیوتر تغییرات زیادی دارد و گیم پلی بازی و گرافیک آن از لحاظ کیفیت کاهش یافته است. یوبی سافت در توضیح بازی نوشت که دنیای جهان‌آزاد آن، فرصت تازه‌ای برای فرنچایز دیویژن است.

بسیاری از گیم پلی نقش‌آفرینی بازی موبایل The Division مشابه نسخه اصلی است. با این توجه که غارت کردن و گرد هم آوردن آیتم‌ها اهمیت زیادی دارد و باید شخصیت خود را در بازی تقویت کنید. تیم توسعه‌دهنده می‌گوید که این بازی کاملاً جهان آزاد است و کاوش در نقشه و محیط بسیار شبیه به دیویژن است. البته تغییراتی در زمینه NPC و مکان آن‌ها پدید آمده که می‌توانید در تریلر منتشر شده ببینید.

گیم پلی The Division Resurgence

گیم پلی The Division Resurgence

بخش تیراندازی و مبارزه نیز آپگرید شده و ویژگی‌های تازه‌ای مانند ونگارد معرفی شده است. این ویژگی به بازی‌کننده اجازه شناسایی و پیدا کردن مکان دشمنان را می‌دهند. اکثر ویژگی‌های بازی The Division 2 در نسخه موبایل استفاده شده‌اند. برای نمونه قابلیت Demolitionist برای سلاخی اعضای دشمن به کار رفته است. البته باید دقت کرد که با یک بازی موبایل روبه‌رو هستیم و این محصول برای صفحه موبایل بهینه و طراحی شده است و در نتیجه تمام دکمه‌های حرکت و شلیک روی صفحه قرار دارد. مشخص نیست که آیا بازی The Division Resurgence از گیم‌پد پشتیبانی می‌کند یا خیر.

بازی موبایل The Division Resurgence ادامه‌دهنده عناوین پیشین نیست و کمپین مستقلی را دنبال می‌کند. بازی‌کننده به‌عنوان مأمور SHD وارد می‌شود و مأموریت او نیز بازگردانی نظم و محافظت از غیرنظامیان در مقابل حمله فرقه‌های وحشی و در نهایت کمک کردن به بشر برای خلق آینده‌ای بهتر است. این بازی با همکاری تیم‌های اصلی یوبی سافت و دیگر استودیوها در سراسر جهان ساخته می‌شود. گفتنی است می‌توانید از امروز برای دریافت نسخه آلفا در وب‌سایت یوبی‌سافت ثبت‌نام کنید.

یوبی سافت همچنین به دنبال انتشار بازی The Division Heartland برای کامپیوتر و کنسول در اوایل سال 2023 است. این نسخه فرعی از مجموعه دیویژن، روندی مشابه عناوین PvEvP دارد و همچنین حالت بتل رویال را هم پشتیبانی می‌کند.

منبع: VGC

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.