بازی The Division Resurgence
یحیی رحیمی

یوبی سافت از بازی The Division Resurgence برای موبایل رونمایی کرد

یحیی رحیمی 16 تیر 1401 بدون دیدگاه
840 بازدید

یوبی سافت پس از آنکه سال گذشته ساخت نسخه موبایل سری The Division را تایید کرد؛ رسماً از بازی جدید در ژانر شوتر سوم شخص جهان‌باز با المان‌های نقش‌آفرینی رونمایی کرد. بازی The Division Resurgence کاربران موبایل را به خیابان‌های شهر نیویورک می‌کشاند و جدالی تا سر حد مرگ را ارائه می‌کند. این بازی قرار است به‌صورت تک‌نفره و همچنین کو‌آپ با تلفیق فعالیت‌های PvE از جمله مراحل داستانی و چالش‌های گوناگون قابل تجربه باشد.

بازی The Division Resurgence کاملاً بر اساس دو المان تیراندازی و غارت کردن بنا نهاده شده است. تریلر معرفی بازی، مبارزات را به‌صورت سوم‌شخص نشان می‌دهد و تایید می‌کند که این پرسپکتیو در نسخه موبایل نیز استفاده شده است. بازی‌کنان باید از سد موانع بگذرند و همچنین در مقابل حمله حریف، سنگر بگیرند. حالت کوآپ نیز اجازه تجربه گروهی بازی همراه دوستان را می‌دهد و از توضیحات مشخص است که تجربه نسخه PC به‌طور کامل به موبایل منتقل شده است.

یوبی‌سافت در مورد بازی موبایل The Division نوشت: «این اثر در فضای پسا واقعه نیویورک روایت می‌شود و رویدادهای داستانی ویژه را ارائه می‌دهد که همگی در بازی‌های پیشین اتفاق افتادند». هرج و مرج باعث شده تا نیویورک به آستانه نابودی برسد و حال اولین موج از مأمورهای ویژه قرار است از افراد غیرنظامی در مقابل گروه‌های تروریستی دفاع کنند و به آن‌ها کمک کنند تا آینده بهتری برای جهان ساخته شود. روند بازی موبایل دیویژن مشابه نسخه اصلی خواهد بود و فضایی مشابه استفاده شده است.

بازی The Division Resurgence بازی موبایل

بازی موبایل The Division

اگر به تجربه بازی موبایل The Dvision علاقه‌مند هستید؛ می‌توانید از سایت یوبی‌سافت به ثبت‌نام بپردازید. افرادی که ثبت‌نام می‌کنند؛ قادر به دریافت نسخه آزمایشی برای اندروید و iOS خواهند بود. این افراد همچنین زودتر به نسخه اصلی دست پیدا می‌کنند و بهتر است زودتر به ثبت‌نام بپردازید. گفتنی است یوبی‌سافت به دنبال انتشار بازی The Division Heartland اثر رایگان جدید این سری تا پایان مارس 2023 است.

بازی Heartland که سال گذشته معرفی شد؛ اسپین‌آف رایگان این مجموعه به شمار می‌رود که تجربه‌ای مستقل از بازی اصلی خواهد بود. این بازی همچنین دارای جهانی نو و مکانی تازه خواهد بود. ویدیو گیم‌پلی بازی یک هفته پس از معرفی منتشر شد و فهمیدیم که هر دست از این بازی، 45 نفر بازی‌کننده را در مود PvEvP به نام Storm سرگرم می‌کند. رویداد Ubisoft Connect امسال، زمان مناسبی برای رونمایی از جزئیات بیشتر خواهد بود.

در حال حاضر تاریخ انتشار بازی The Division Resurgence مشخص نیست و تنها می‌دانیم که بازی در دست تولید است و هنوز وارد مرحله بتا نشده است. در خبر دیگری، فیلم سینمایی دیویژن نیز با بازیگری جیک جیلنهال در دست ساخت است و یوبی‌سافت چندین پروژه از سری The Division را پیش می‌برد.

منبع: GamesRadar

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.