کشتی های بازی Skull and Bones اسکول اند بونز
محمد صادق شجاعی

جزئیات سلاح‌ها و کشتی های بازی Skull and Bones اعلام شد

محمد صادق شجاعی 23 تیر 1401 بدون دیدگاه
266 بازدید

شرکت یوبی سافت به‌تازگی در قالب رویداد Ubisoft Forward Spotlight، اطلاعات و جزئیات مختلفی از بازی اسکول اند بونز، شامل مواردی همچون تاریخ انتشار و گزینه‌های شخصی‌سازی را ارائه کرده و گیم پلی آن را به نمایش گذاشته است. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، پستی در وب سایت شرکت Ubisoft منتشر شده که در قالب آن جزئیات سلاح‌ها و اندازه کشتی های بازی Skull and Bones با علاقه‌مندان به اشتراک گذاشته شده است.

بازی اسکول اند بونز به عنوان اثری با محوریت کشتیرانی و دزدان دریایی، دارای انواع و اقسام کشتی‌ها است. با استفاده از کشتی‌های باری قادر هستید که مقادیر زیادی از آیتم‌های مختلف را قاچاق و جا‌به‌جا کنید. در عین حال در بازی Skull and Bones کشتی‌هایی وجود دارد که قدرت آتش بالایی دارند، اما چندان برای مسافت‌های طولانی مناسب نیستند. همچنین کشتی‌های ناو‌بری که سریع بوده و بیشترین تعداد بادبان را دارند و کشتی‌هایی که در عین آسیب‌پذیر بودن از دیگر کشتی‌ها حمایت می‌کنند، جزو دیگر کشتی‌های موجود در بازی اسکول اند بونز هستند. علاوه بر نوع کشتی، اندازه نیز نقش مهم و اساسی دارد. بر اساس Draught (آبخور) کشتی، می‌توانید از آن در رودخانه‌ها استفاده کرده یا نزدیک به سواحل یا در اقیانوس‌ها حرکت کنید.

هر کشتی بازی Skull and Bones دارای ویژگی‌ها و مزیت‌های خاص خودش است. برای مثال کشتی Ghanjah به عنوان یک کشتی ناوبری، دارای سرعت بیشتر نسبت به بقیه کشتی‌ها بوده و کنترل آن ساده‌تر است. در مقابل کشتی Padewakang دارای ظرفیت بار اضافه است که موجب خواهد شد این کشتی به گزینه‌ای ایده‌آل برای حمل کالا و قاچاق تبدیل شود.

در رابطه با اسلحه‌های موجود در بازی اسکول اند بونز، می‌توان به توپ‌های Demi اشاره کرد که برای نبرد‌های نزدیک کاربرد دارند. اما در نبرد‌های از راه دور می‌توانید از Giant Ballista استفاده کنید. این امر را باید در نظر داشته باشید که هدف‌گیری و آماده کردن این سلاح زمان‌بر خواهد بود. در بازی Skull and Bones قادر هستید بر اساس کشتی دشمن و نوع سپر محافظ آن، حملاتی مثل حمله مستقیم، سوراخ کردن بدنه، خرد کردن بخش‌های مختلف، از بین بردن بادبان، غرق کردن، آتش زدن و منفجر کردن را انجام دهید. سلاح‌های موجود در بازی اسکول اند بونز در دسته‌های مختلف قرار گرفته و این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهند که تغییراتی را در آن‌ها اعمال کنید.

کشتی های بازی Skull and Bones اسکول اند بونز

موارد مختلفی در عملکرد کشتی های Skull and Bones تاثیرگذار هستند

برای مثال، سلاح Mortar برای حمله از راه دور مناسب خواهد بود. با تغییر این سلاح به Blasting Mortar می‌توانید از شعاع انفجار بزرگتر (در ازای افزایش فاصله زمانی تا برخورد به هدف) بهره ببرید. در عین حال سلاح Siege Mortar از شعاع انفجار کمتری برخوردار است، اما بخش‌های بیشتری از کشتی دشمن را خرد می‌کند. به کمک سلاح Repair Mortar قادر هستید سطح سلامتی متحدان را احیا کنید.

در طول تجربه بازی Skull and Bones قادر هستید با موارد مختلف کشتی خود را تقویت کنید. برای مثال Reinforced Wood Armor از کشتی شما در مقابل سوراخ شدن و خرد شدن محافظت می‌کند. Metal Armor موجب می‌شود که بتوانید در برابر حملات مستقیم و خرد‌کننده دشمن مقاومت کنید. زمانی که دشمن از سلاح‌هایی با قابلیت آتش و سوراخ کردن بهره می‌برد، Stone Armor به کمک شما خواهد آمد.

در صورتی که استفاده از Armorهای مختلف برای شما کافی نیست، می‌توانید از ویژگی Furniture استفاده کرده و وسایلی را در کشتی خود قرار دهید که مزایایی از جمله افزایش HP، افزایش قدرت حملات خدمه و انجام خودکار کار‌هایی مثل پخت و پز و ماهیگیری خواهند داشت. با استفاده از وسایل می‌توانید ترکیب‌های مختلفی ایجاد کنید که تاثیر زیادی روی تجربه شما خواهند داشت.

بازی Skull and Bones در تاریخ 8 نوامبر (17 آبان) روی پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری اس و ایکس باکس سری ایکس منتشر خواهد شد. نظر شما در سلاح‌ها و کشتی های بازی مذکور چیست؟ آیا این اثر مورد استقبال بازیکنان قرار خواهد گرفت؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.