تاریخ انتشار Skull and Bones
یحیی رحیمی

تاریخ انتشار بازی Skull and Bones رسما اعلام شد

یحیی رحیمی 17 تیر 1401 بدون دیدگاه
454 بازدید

شرکت یوبی سافت پس از ماه‌ها انتظار بالاخره از تاریخ انتشار Skull and Bones به‌صورت رسمی رونمایی کرد. رویداد زنده‌ای باهدف نمایش گیم پلی بازی برگزار شد و توسعه‌دهندگان مختلف، بخش‌های گوناگون بازی را توضیح دادند. در آخر مراسم نیز تاریخ انتشار اسکال اند بونز اعلام شد و فهمیدیم که این بازی جهان‌باز قرار است در تاریخ هشتم نوامبر (17 آبان) برای کامپیوتر و کنسول‌های بازی پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری منتشر شود.

به گزارش پارسی گیم، معرفی بازی Skull and Bones اولین بار در سال 2017 انجام شد و این اثر آنلاین، سال‌هاست در دست توسعه قرار دارد و بارها نیز انتشار‌ آن به تأخیر افتاده است. گفتنی است روند بازی بر اساس مبارزات دریایی بازی Asaasin’s Creed Black Flag توسعه یافته و ایده‌های اصلی آن در این بازی پیاده شد. تأخیرهای متعدد باعث شد تا طرفداران نسبت به انتشار رسمی آن دچار شک شوند؛ زیرا که بازی قرار بود در سال 2018 منتشر شود و هرسال نیز تأخیر می‌‌خورد تا بالاخره به 2022 رسیدیم.

بازی‌کنان در اسکال اند بونز، نقش کاپیتان کشتی دزدان دریایی را بر عهده دارند. می‌توانند قراردادهای تازه قبول کنند یا اینکه به دنبال شکار منابع و سرقت آن‌ها بروند. اقیانوس پر از کشتی‌های مشابه است که اهداف مشابه شما را دنبال می‌کنند و به دنبال غارت کردن هستند. مبارزه با آن‌ها، بخش مهمی از گیم پلی را تشکیل می‌دهد. در عین حال می‌توانید کشتی دشمن را آتش بزنید و بدترین بلاها را سر آن بیاورید. بازی‌کنان گزینه‌های مختلفی در ماجراجویی خود خواهند داشت و امکان افزایش سطح کشتی و خود را پیدا می‌کنند.

تاریخ انتشار Skull and Bones

تاریخ انتشار Skull and Bones

بازی Skull and Bones در عصر طلایی دوم دزدان دریایی روایت می‌شود. بازی‌کنان می‌توانند همراه دوستان خود به‌صورت کوآپ بازی کنند و گزینه PvP نیز نبرد با دیگر بازی‌کنان را فعال می‌کند. در مطلب تازه‌ای می‌توانید تمام نکاتی که از گیم پلی بازی فهمیدیم را مشاهده کنید و این مطلب تنها برای اعلام تاریخ انتشار Skull and Bones نگارش شده است. یوبی سافت به دنبال پشتیبانی چندین ساله از بازی با ارائه آپدیت‌های مداوم، فعالیت‌های جدید، چالش‌های نو و همچنین محتوای الحاقی است و این بازی همانند یک سرویس آنلاین خواهد بود.

گفتنی است بازی اسکال اند بونز علاوه بر پلتفرم‌های اصلی روی سرویس‌های استریم استادیا و آمازون لونا هم در دسترس است. نسخه ویژه یا پریمیوم بازی نیز شامل چندین آیتم تزئینی برای تغییر ظاهر کشتی و همچنین دو مرحله اضافی به همراه آرت‌بوک دیجیتال و ساندترک رسمی است. افرادی که بازی را پیش‌خرید کنند نیز به آیتم‌های دیگری دسترسی پیدا خواهند کرد. زمان زیادی است که منتظر دریانوردی با یوبی‌سافت هستیم و بالاخره می‌توانیم روز 17 آبان، ماجراجویی خود را شروع کنیم. این بازی برای PS4 و Xbox One منتشر نخواهد شد.

منبع: IGN

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

بازی Skull and Bones برای چه پلتفرم‌هایی منتشر می‌شود؟

بازی جدید یوبی سافت برای PS5 ایکس باکس سری و کامپیوتر (اپیک گیمز) منتشر خواهد شد.

۱
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.