اندروید GTA Vice City
یحیی رحیمی

نسخه اندروید بازی GTA Vice City از گوگل پلی حذف شد

یحیی رحیمی 22 تیر 1401 بدون دیدگاه
1,606 بازدید

شرکت راک‌استار گیمز مدتی پیش با تایید انتشار بازی GTA Trilogy برای اندروید و iOS امید زیادی به بازیکنان موبایل داد. انتشار سه‌گانه GTA برای موبایل تا سال آینده تأخیر خورده و در حالی که همه منتظر انتشار این بازی هستند؛ راک‌استار روند آپدیت Red Dead Online و دیگر پروژه‌ها را کند کرده است. طبق آخرین اخبار بازی، نسخه اندروید GTA Vice City از گوگل پلی حذف شده است و این بازی دیگر در دسترس نیست. به نظر می‌رسد که زمان انتشار نسخه موبایل ریمستر جی تی ای نزدیک است.

راک‌استار قبل از آنکه بازی GTA Trilogy را برای کامپیوتر منتشر کند؛ تمامی نسخه‌های پیشین را حذف کرد و فروش آنها را متوقف کرد. این نشان داد که ریمستر بازی همان نسخه رسمی خواهد بود و دسترسی به بقیه عناوین وجود ندارد. حذف بازی جی تی ای از استیم باعث انتقاد کاربران شد و این روند بار دیگر تکرار شده است. راک‌استار رسماً پورت GTA Vice City برای موبایل را حذف کرده و امکان دانلود آن از گوگل پلی وجود ندارد.

نسخه اندروید GTA Vice City

نسخه اندروید GTA Vice City

نسخه موبایل ریمستر سه گانه GTA قرار بود در اوایل سال جاری میلادی منتشر شود؛ اما انتشار آن به دلایل نامشخصی تأخیر خورد. راک‌استار هنوز آماده انتشار آنها نیست و تاریخ انتشار جدید نیز اعلام نشده است. حذف نسخه اندروید GTA Vice City می‌تواند سرنخ مهمی برای طرفداران باشد. همچنین این اولین بازی موبایل GTA است که با دقت بیشتری ساخته شده و کیفیت به مراتب بیشتری از نسخه‌های موجود دارد.

ریمستر سه گانه جی تی ای توسط استودیو Grove Street Games انجام شد و قرار بود که شاهد بهبود گیم پلی و تغییر سیستم رانندگی و تیراندازی باشیم که درنهایت هیجان ما برای بازی با دریافت یک ریمستر ساده و پر از باگ و ایراد همراه شد که انتقادات زیادی را برای خود خرید. گفتنی است که نسخه کامپیوتر و کنسول این بازی‌ها با قیمت کامل فروخته شد و استراتژی راک‌استار در قبال نسخه موبایل مشخص نیست و باید دید که قیمت آنها چقدر خواهد بود.

همچنین افرادی که نسخه اندروید GTA Vice City را از گوگل پلی خریده بودند، همچنان امکان دانلود و نصب را خواهند داشت؛ اما خرید بازی برای افراد جدید غیرممکن است. نسخه iOS همچنان روی اپ استور موجود است و فروش آن متوقف نشده است. در حال حاضر از جزئیات نسخه موبایل GTA Trilogy نیز خبر نداریم و باید ببینیم آیا همان گرافیک و گیم پلی نسخه اصلی را خواهیم دید یا اینکه بازی طور دیگری ساخته شده است.

منبع: GamingOnPhone

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.