دانلود زیرنویس فارسی بازی GTA Vice City Definitive Edition
نوید قادری

دانلود زیرنویس فارسی بازی GTA Vice City Definitive Edition

نوید قادری 2 خرداد 1401 70 دیدگاه
84,246 بازدید

لذت دور زدن در خیابان‌های بازی GTA Vice City به همراه موسیقی دهه 1980 میلادی و قطعات به‌یادماندنی که ارزش آن‌ها را نمی‌دانستیم؛ یکی از بهترین خاطرات کودکی ماست. بازی جی تی وایس سیتی جواهری در میان بازی‌های تکراری بود که می‌توانستیم ساعت‌ها پای آن بنشینیم و گذر زمان را از یاد ببریم. راک‌استار پس از مدت‌ها تصمیم به انتشار ریمستر سه گانه GTA گرفت و این‌طور شد که فرصتی دوباره برای تجربه بازی وایس سیتی و داستان فوق‌العاده آن پیدا کردیم. پارسی گیم با انتشار ریمستر جی تی ای تصمیم به تهیه زیرنویس فارسی بازی GTA Vice City گرفت و این زیرنویس در مدت زمان کوتاهی توسط تیم مجربی از مترجمان و ویراستاران پارسی گیم آماده شد. زیرنویس بازی جی تی ای وایس سیتی به صورت کاملاً رایگان و در ادامه روند انتشار رایگان زیرنویس فارسی بازی در دسترس شما کاربران عزیز قرار می‌گیرد.

بازی GTA Vice City از جمله عناوین مهم شرکت راک استار است که تأثیر زیادی در شناخته شدن این شرکت بازی‌سازی داشت. داستان بازی وقایع زندگی شخصیتی کاریزماتیک به نام تامی ورستی را از دید سوم شخص دنبال می‌کرد. راک‌استار از لحاظ داستان‌سرایی تجربه‌ای مناسب کسب کرده بود و آماده انتقال مجموعه بازی جی تی ای به سطح تازه‌ای بود. بازی‌کنان علاوه بر انجام مراحل، امکان جستجو و گردش در دنیای آزاد بازی را داشتند. این قابلیتی بود که با مراحل فرعی به اوج رسید و گردش در جهان بازی با موتورسیکلت و اتومبیل‌های دهه هشتاد، حس و حال خاصی داشت. خالقان بازی جی تی ای که به دنبال ساختن بازی بر اساس فیلم‌های موردعلاقه خود بودند؛ فکر نمی‌کردند که GTA زمانی به محبوب‌ترین مجموعه سرگرمی تاریخ تبدیل شود.

 

داستان تامی ورستی در دنیای بازی GTA Vice City

فهم داستان پر پیچ و خم بازی GTA Vice City بدون دانش زبان انگلیسی چندان ساده نیست. البته که گردش در جزیره و گوش دادن به آهنگ‌ها و موسیقی‌های دهه هشتاد میلادی خود تجربه‌ای مفرح و به‌یادماندنی است؛ اما بازی‌های جی تی ای بدون داستان کامل نخواهند بود. زیرنویس فارسی بازی GTA Vice City توسط تیمی از مترجمان حرفه‌ای تهیه شده که خود عاشق بازی‌های ویدیویی هستند و خاطرات خوشی را با این بازی سپری کرده‌اند. دانش این تیم از تکنیک‌های ترجمه به زبان فارسی و همچنین شخصیت‌ها و داستان وایس سیتی باعث شده تا با یک زیرنویس بازی بی‌نقص روبه‌رو باشیم. دانلود زیرنویس فارسی بازی از پارسی گیم کاملاً رایگان است و این قضیه در مورد بازی وایس سیتی نیز صدق می‌کند.

دانلود زیرنویس فارسی بازی GTA Vice City Definitive Edition

زیرنویس بازی جی تی ای وایس سیتی تنها دیالوگ‌ها و صحبت‌های میان شخصیت‌ها را به فارسی ارائه نمی‌دهد؛ بلکه تمامی محیط بازی با تمامی جزئیات فارسی شده‌اند. در واقع شما فارسی ساز بازی GTA Vice City را به صورت کامل دریافت می‌کنید و امکان فهم کامل تنظیمات گرافیکی و منوها را خواهید داشت. بومی‌سازی بازی‌های ویدیویی فعالیتی پیچیده و نیازمند تجربه و مهارت است که حتی استودیوهای بازی‌سازی را نیز به چالش می‌کشد. پارسی گیم مفتخر است بگوید که تمام این فرایند به صورت حرفه‌ای با حضور مترجمان، ویراستاران، برنامه‌نویسان و گرافیست‌ها دنبال می‌شود تا مخاطب پارسی‌زبان بتواند بهترین تجربه ممکن را از بازی‌های جدید دریافت کند.

فارسی ساز بازی GTA Vice City

اگر زیرنویس فارسی بازی GTA 3 را دانلود کرده باشید؛ می‌دانید که زیرنویس فارسی بازی GTA Vice City نیز شامل ترجمه تمامی دیالوگ‌ها، مونولوگ‌ها، منوها، توضیحات و راهنمایی‌ها است. تمامی اصطلاحات روزمره نیز به صورت روان ترجمه شده و صبر و حوصله زیادی برای انتخاب بهترین معادل فارسی به خرج رفته است. تجربه بازی جی تی ای وایس سیتی به زبان فارسی، فرصتی است که هر روز نصیب شما نمی‌شود و اطمینان داریم که با دانلود این زیرنویس، لذت بیشتری از دنیای مهیج و نوستالژیک بازی خواهید برد.

گفتنی است زیرنویس فارسی جی تی ای وایس سیتی مدت‌ها پیش آماده شده بود؛ اما مشکلات فنی و وجود باگ‌های بازی باعث شد تا انتشار آن با تأخیر مواجه شود. پارسی گیم منتظر آخرین آپدیت پایدار بازی بود تا زیرنویس فارسی برای همگان قابل دانلود شود. پارسی گیم مانند همیشه به تهیه زیرنویس فارسی بازی‌های جدید ادامه می‌دهد و چندین بازی دیگر در دست ترجمه قرار دارند که در صورت آماده شدن در اختیار شما قرار می‌گیرند. می‌توانید با مراجعه به بخش زیرنویس بازی، تمامی بازی های فارسی شده را دانلود کنید. اگر می‌خواهید از آخرین اخبار و زیرنویس‌ها مطلع شوید؛ می‌توانید صفحه اینستاگرام و کانال تلگرام پارسی گیم را دنبال کنید. ممنونیم از اینکه همراه پارسی گیم هستید.

پارسی گیم هفته های قبل هم بازی هایی نظیر GTA III و Days Gone و چندین بازی دیگر را فارسی سازی کرده است که می توانید به بخش فارسی ساز بازی مراجعه کنید و کلیه بازی های فارسی شده را دانلود نمایید.

تصاویری از محیط بازی :

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 4.2 مگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.5 از میانگین رای 68 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

مراحل نصب زیرنویس فارسی:

پس از دانلود فایل فشرده، آن را استخراج کنید.
سپس فایل GTA Vice City Persian Subtitle.exe را به صورت Run as Administrator اجرا کنید.
در بخش انتخاب محل نصب فایل، محل نصب بازی را انتخاب کنید و روی گزینه Next کلیک کنید.
پس از تکمیل نصب زیرنویس فارسی روی بازی شما قابل فعال سازی خواهد بود.

برای فعال سازی زیرنویس به تنظیمات بازی مراجعه کنید و از بخش زبان بازی، نمایش زیرنویس را روشن و سپس زبان نوشته را بر روی “فارسی” تنظیم نمایید.

نکته 1: درصورتی که قصد غیرفعال سازی زیرنویس فارسی را داشتید، کافی است در کنترل پنل GTA Vice City Persian Subtitle را پیدا کرده و Uninstall کنید.

امیدواریم از نسخه فارسی بازی GTA Vice City لذت ببرید ?

مطالب مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

آیا فارسی ساز بازی GTA Vice City رایگان است؟

بله تمامی فارسی ساز های پارسی گیم و فارسی ساز بازی GTA Vice City به صورت کاملا رایگان قابل دریافت هستند. همچنین شما می توانید این بازی را هم به صورت کاملا رایگان از پارسی گیم دانلود کنید.

۱
من بازی GTA Vice City را برای کامپیوتر دانلود کرده‌ام، آیا می‌توانم از زیرنویس فارسی استفاده کنم؟

بله! شما می‌توانید با دانلود زیرنویس فارسی بازی GTA Vice City و با استفاده از راهنمای نصب ساده آن، به‌راحتی از این فارسی ساز استفاده کنید.

۲
آیا زیرنویس فارسی به فایل بازی اصلی ضربه‌ای نمی‌زند؟

زیرنویس فارسی بازی GTA Vice City هیچ مشکلی برای بازی شما پیش نمی‌آورد و در تمامی نسخه‌ها قابل‌نصب است. این زیرنویس مشابه نسخه انگلیسی عمل می‌کند و تغییری درروند بازی نخواهید دید.

۳
آیا زیرنویس فارسی بازی GTA Vice City روی تمامی نسخه‌های فشرده کار می‌کند؟

بله! زیرنویس فارسی GTA Vice City روی تمامی نسخه‌ها کار می‌کند و مهم نیست که کدام نسخه را از پارسی گیم دانلود کرده‌اید.

۴
آیا می‌توانم زیرنویس فارسی را روی نسخه استیم هم استفاده کنم؟

زیرنویس فارسی GTA Vice City با تمامی نسخه‌ها و حتی نسخه استیم هم کار می‌کند، پس اگر بازی را خریداری کرده‌اید، نگران عدم اجرای زیرنویس نباشید.

۵
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 70 دیدگاه
  • Avatar

    صادق

    مهمان

    منتظر فارسی ساز gta san andreas هستیم، دمتون گرم

    پاسخ دهید
  • Avatar

    افشین

    مهمان

    سلام برنامه ای برای زیرنویس کردن gta iv ندارید؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    My47

    مهمان

    سلام من محل نصب بازی رو انتخاب میکنم ولی بازم ارور میاد که محل نصب بازی را به درستی انتخاب کنید و اجازه نصب زیرنویس رو نمیده چجوری باید این مشکلو رفع کنم؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    M. y. 47

    مهمان

    سلام من محل نصب بازی رو به درستی انتخاب میکنم ولی بازم ارور میاد که محل نصب بازی را به درستی انتخاب کنید و اجازه نصب زیرنویسو نمیده باید چجوری این مشکلو حل کنم؟

    پاسخ دهید
    • Avatar

      رابین در پاسخ به M. y. 47

      مهمان

      سلام برای منم همین مشکل پیش اومده اگر کسی می‌دونه لطفاً راهنمایی کنه
      مرسی

    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به رابین

      پشتیبانی

      سلام دوست عزیز دقت کنید که نام درایو و پوشه بازی فارسی نباشد و دقیقا پوشه دایرکتوری بازی رو انتخاب کنید

  • Avatar

    رضا

    مهمان

    سلام
    چه قدر ریمسترش افتضاحه
    داغون تر سیستم مورد نیازش!
    نمرات بسيار کم و انتقاد هایی که گرفت حقش بود

    پاسخ دهید
مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 70 دیدگاه