بازی Elden Ring
یحیی رحیمی

هکرها اولین DLC بازی Elden Ring و بازی جدید فرام سافتور را فاش کردند

یحیی رحیمی 22 تیر 1401 بدون دیدگاه
699 بازدید

هک شرکت باندای نامکو، ناشر بازی الدن رینگ در روز گذشته سر و صدای زیادی به پا کرد. اسناد محرمانه این ناشر در اختیار گروه Alphv باج‌افزار قرار گرفت و این گروه نیز درخواست دریافت پول به ازای بازگشایی رمز اطلاعات را دارند. هکرها که با نام «گربه سیاه» شناخته می‌شوند با انتشار مطلب تازه‌ای در وب‌سایت خود در دارک وب، عملاً هک شرکت Bandai Namco را تائید کردند و همچنین اولین DLC بازی Elden Ring و بازی جدید استودیو فرام‌سافتور به نام Armored Core را فاش کردند.

به گزارش پارسی گیم، شرکت ژاپنی باندای نامکو هنوز به خبر هک سرورها واکنش نشان نداده است؛ اما اسناد مهم و محرمانه امروز به‌صورت آنلاین منتشر شدند و فهرست بازی‌های سال 2023 شرکت باندای نامکو به بیرون درز پیدا کرد. گروه Alphv در ادامه نحوه برقراری ارتباط با آنها را اعلام کرد و مدیران باندای نامکو را به مذاکره ترغیب کرد. این ناشر ژاپنی در حال حاضر پاسخی به درخواست آنها نداده است.

زمان‌بندی انتشار بازی‌های سال 2023 این شرکت فاش شده است؛ اما کاربران توییتر و رسانه‌ّها می‌گویند که این زمان‌بندی اشتباه است و نباید به آن استناد کرد. در یکی از اسلایدها می‌توان DLC بازی Elden Ring را به نام Barbarians of the Badlands دید که در بهار سال آینده منتشر می‌شود. اگر الدن رینگ را بازی کرده باشید؛ می‌دانید که Badlands نام منطقه‌ای در سرزمین‌های میانی است که اولین الدن لرد، گادفری، سنگسار و همراه بقیه لکه‌دارها (Tarnished) تبعید شد.

DLC بازی Elden Ring

DLC بازی Elden Ring

هکرها در کنار بسته الحاقی الدن رینگ از انتشار بازی Armored Core جدید در سه‌ماهه اول سال 2023 خبر دادند. در ادامه زمان انتشار بازی Little Nightmare 3 نیز سه‌ماهه دوم سال جدید اعلام شد. جالب است بدانید که چندین بازی دیگر از جمله Code Vein 2 و Tekken 8 در سال آینده میلادی منتشر می‌شوند و اسامی آنها در فهرست فاش‌شده وجود دارد. یکی از رسانه‌ها معتقد است که این فهرست ساختگی است؛ زیرا که لوگو بازی Tekken 8 از روی ویدیویی برداشته شده که توسط یک طرفدار ساخته شده است.

البته گفتنی است گزارش‌های زیادی از ساخت Armored Core جدید منتشر شده و این بازی بدون شک در حال ساخت است. فرام‌سافتور نیز اخیراً ساخت دو بازی جدید را تائید کرده است. در مورد بسته الحاقی الدن رینگ نیز سرنخ‌های زیادی وجود دارد که نمی‌توان آنها را نادیده گرفت. اعلام اسم بسته الحاقی نیز مسئله دیگری است که تابه‌حال مطرح نشده بود. در صورت تائید هک سرورهای باندای نامکو، می‌توان به صحت این اطلاعات استناد کرد. نظر شما چیست؟

منبع: TheGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.