دانلود بازی Arcanium Rise of Akhan برای PC
دانلود بازی Arcanium Rise of Akhan برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Arcanium Rise of Akhan برای PC

پارسی گیم 25 خرداد 1401 بدون دیدگاه
1,972 بازدید

دانلود بازی Arcanium Rise of Akhan برای کامپیوتر

زمانی که حتی بازی‌های ویدئویی وجود نداشتند، بازی‌های کارتی پدیده‌ای عظیم برای سرگرم کردن گروهی از انسان‌ها محسوب می‌شدند. حال که کمی شاهد پیشرفت تکنولوژی و پدیده‌های سرگرمی ساز فراوانی هستیم، انتظار داریم که بازی‌های کارتی به طور کامل ناپدید شوند؛ ولی خوشبختانه این طور نیست. با پیشرفت صنعت گیم، کارت بازی نیز جایگاه خود را در این بازار پیدا کرد و شاهد ساخته شدن عناوین جذابی در این سبک بوده‌ایم. عنوان Arcanium Rise of Akhan که به دست استودیوی Supercombo ساخته شده، یکی از خوش ساخت ترین، سرگرم کننده‌ترین و مهم‌ترین بازی‌های کارتی در طی چند سال اخیر است.

بازی Arcanium Rise of Akhan در ارائه یک گیم پلی اعتیادآور که تنها به وسیله کارت‌ها کنترل می‌شود، به بهترین شکل ممکن اقدام کرده است. گیم پلی این بازی در حالت تک نفره به مخاطبین ارائه شده و شامل کلی المان استراتژی و فکری می‌شود. همچنین برای اینکه تنوع بیشتری در بازی برقرار باشد، توسعه دهندگان اقدام به قرار دادن المان‌های روگ لایک و دانجن کراولر در بازی خود داشته‌اند که باعث شبیه نبودن هیچ یک از مراحل به همدیگر شده است. تمام این المان‌های خوب و بی نظیر گیم پلی به وسیله تعداد زیادی کارت قدرتمند و البته زیبا، کنار هم قرار گرفته تا شاهد یک شاهکار هنری در ژانر کارت بازی باشیم.

در زمینه گرافیکی و طراحی تصاویر روی کارت‌ها، کمتر بازی ای را می‌توان پیدا کرده که به اندازه Arcanium Rise of Akhan از جزئیات و نکات ریزی برخوردار باشد. هنرمندان بزرگ و حرفه‌ای بر روی این پروژه کارکرده‌اند و می‌توان اطمینان داشت که چشمان مخاطب برای ساعت‌ها به صفحه نمایش خیره خواهد شد. Arcanium Rise of Akhan در زمینه روایت و پیش زمینه شخصیت‌هایش، از روی کتاب‌های ارباب حلقه‌ها الهام گرفته که باعث به وجود آمدن دنیایی عمیق و غنی شده است. پس اگر از تجربه بازی‌های کارتی و استراتژیک فکری لذت می‌برید، وقت را تلف نکرده و Arcanium Rise of Akhan را دانلود کنید.

بازی Arcanium Rise of Akhan عنوانی در سبک کارت بازی و استراتژیک است. این بازی المان‌های روگ لایک را درون خود جای داده تا شاهد یکی از خلاقانه‌ترین لحظاتی باشیم که در یک بازی کارتی پیاده سازی شده است. تصاویر زیبای روی کارت‌ها و گرافیک خیره کننده‌اش، از دیگر دلایلی است که همین حالا باید Arcanium Rise of Akhan را دریافت کنید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Oaken و Voice of Cards The Isle Dragon را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Arcanium Rise of Akhan برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows XP, Vista, 7, 8/8.1, 10
Processor: 2.4 Ghz
Memory: 8 GB RAM
Graphics: 512mb Video Memory, capable of OpenGL 2.0+ support
Storage: 3 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Merging the best of Roguelike and Deckbuilding, Arcanium is an epic, ambitious, open-world single-player strategy game. Form a party of three Heroes and embark on a dangerous journey in order to defeat Akhan the Calamity, and save the world of Arzu from destruction.
Roam freely inside a vast, fully procedural 3D map, but keep an eye on the Threat meter… The longer you stay in a Province, the harder the enemies get. Forge a path wisely, the choices you make have a lasting impact on the rest of your Run.
Strategize your attack on every turn, coordinating unique skills between all three heroes in your team. Our innovative combat system is easy to learn while offering tremendous strategic depth

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.