دانلود بازی Escape Game Fort Boyard 2022 برای PC
دانلود بازی Escape Game Fort Boyard 2022 برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Escape Game Fort Boyard 2022 برای PC

پارسی گیم 22 تیر 1401 بدون دیدگاه
3,079 بازدید

دانلود بازی Escape Game Fort Boyard 2022 برای کامپیوتر

حل کردن معماها و چالش‌های مختلف از گذشته یکی از سرگرمی‌های اصلی انسان بوده و به شیوه‌های مختلفی آن را برای خودش طراحی می‌کند. گاهی این معماها در قالب بوردگیم‌های فیزیکی هستند و گاهی در دنیای بازی‌های ویدیویی و در قالب عناوین ماجراجویی انتظارمان را می‌کشند. بازی Escape Game Fort Boyard 2022 از استودیو Balio عنوانی با همین سبک و سیاق بوده که تلفیقی از چالش‌ها و معماهای جذاب گروهی و سبک بوردگیم را در محیط دیجیتالی‌اش به خورد شما خواهد داد.

شما در این بازی سوار بر ماشین زمان شده و به عقب برمی‌گردید تا در چالش‌های افسانه‌ای و شش‌گانه یک قلعه قدیمی شرکت کنید. شما در کنار سه نفر از دوستان خود به‌صورت گروهی و تیمی باید از پس این چالش‌ها برآیید تا در نهایت بتوانید به پیروزی رسیده و از قلعه نجات پیدا کنید. بازی شامل 44 چالش معروف از بوردگیم‌های فرانسوی است که هر کدام نیازمند فکر و نقشه‌ای متفاوت برای حل کردن هستند؛ در این میان چالش‌های پلتفرمر نیز مشاهده می‌شود.

همچنین در بازی امکان شخصی‌سازی ظاهری کاراکتر شما نیز وجود دارد. قسمتی از چالش‌ها مربوط به یک رستوران و آشپز مرموزش است که در نقطه‌ای از این قلعه اسرارآمیز انتظارتان را می‌کشند. زاویه دوربین بازی بسته به نوع معما و مرحله تغییر می‌کند و کنترل‌های بازی به خوبی طراحی شده‌اند تا به‌سادگی بتوانید مهارت لازم را کسب کرده و تمرکز خود را روی حل کردن چالش‌ها بگذارید. در مجموع اگر به معماها و ماجراجویی گروهی یا تک‌نفره علاقه دارید، بازی Escape Game Fort Boyard 2022 را از دست ندهید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Pummel Party و Escape Simulator را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Escape Game Fort Boyard 2022 برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7+ 64bit
Processor: Intel Core i3
Memory: 4 MB RAM
Graphics: AMD R7 260X – Nvidia GTX 550 Ti 2GB
DirectX: Version 11
Storage: 2 MB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7+ 64bit
Processor: Intel Core i5
Memory: 8 MB RAM
Graphics: Nvidia GTX 960 2 GB
Sound Card: Any

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

“Fort Boyard awaits you with numerous challenges to take-up solo, with family or even with your friends! Within the legendary fortress, you will face new dangers, solve tricky enigma, and live electrifying time trial to obtain the keys of the Treasure room detained by the Father Fouras.
To escape, you will have 4 highly motivated candidates with you. Together, you will face fierce enemies, live mind-blowing twists and do a bunch of stunts. The perfect combination for an unprecedented escape game experience!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.