دانلود بازی Obsidian Prince برای PC
دانلود بازی Obsidian Prince برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Obsidian Prince برای PC

پارسی گیم 11 خرداد 1401 بدون دیدگاه
1,759 بازدید

دانلود بازی Obsidian Prince برای کامپیوتر

بازی‌های نقش آفرینی نوبتی آن دسته عناوینی هستند که شما باید به نوبت با دشمنان خود مبارزه کنید. پس المان‌های شطرنج و فکری وارد بازی شده و شاهد خلق مکانیک‌های گیم پلی جذابی در این مسیر هستیم. این دسته بازی‌ها امروزه خیلی زیاد نبوده و بیشتر شاهد نقش آفرینی‌های اکشن هستیم. با این حال برخی استودیوها تصمیم به ساخت این بازی‌های خاص‌تر می‌گیرند. عنوان Obsidian Prince از استودیوی Unleash the Giraffe یکی از خاص‌ترین بازی‌های سال است که گیم پلی نقش آفرینی نوبتی را با بازی‌های کارتی، استراتژی و روگ لایک ترکیب کرده تا محصول نهایی، یک پدیده عجیب و خارق‌العاده باشد.

Obsidian Prince با اینکه بازی مستقلی است، ولی حرف‌های زیادی در زمینه خلاقیت گیم پلی و زیبایی گرافیکش برای گفتن دارد. در این بازی کنترل قهرمان‌های مختلفی را به دست می‌گیرید که باید در دخمه‌های تاریک و ترسناکی حرکت کرده و با دشمنان مختلف مبارزه کنند. هدف نهایی این قهرمانان، رسیدن به گنج‌هایی است که در انتهای هر دخمه پنهان شده است. Obsidian Prince به صورت روگ لایک توسعه یافته که بدین معنی است که هیچ گیمری تجربه‌ای مشترک با دیگری نخواهد داشت. تمامی مراحل و دخمه‌های این بازی به صورت خودکار و تصادفی ساخته می‌شوند و هر بار نیز تجربه‌ای متفاوت برایتان به ارمغان می‌آورند.

در زمینه گرافیکی، بازی Obsidian Prince آن‌چنان درخشان ظاهر می‌شود که بعید میدانیم عنوان دیگری در این ژانر و در سال جاری میلادی، بتواند جایش را پر کند. استایل جذاب کارتونی و بامزه این بازی ما را به شدت به یاد بازی‌های نقش آفرینی ژاپنی در دهه 90 میلادی می‌اندازد. طرف‌داران سری فاینال فانتزی به راحتی می‌توانند همه از گیم پلی نوبتی و هم گرافیک این بازی لذت ببرند. قابلیت‌های ویژه‌ای مانند سیستم جادو و آیتم‌های مختلف برای کسب کردن و خریدن درون بازی وجود دارد و صدها ساعت سرگرمی خالص برایتان در نظر گرفته است. عاشقان ژانر نقش آفرینی بدون شک از Obsidian Prince لذت خواهند برد.

بازی Obsidian Prince عنوانی در سبک نقش آفرینی نوبتی است. این بازی المان‌های سبک روگ لایک و کارتی را نیز درون خود جای داده تا در نهایت شاهد یکی از خلاقانه‌ترین بازی‌های سال جاری باشیم. اگر از دوست داران سبک نقش آفرینی نوبتی هستید، توصیه می‌کنیم همین حالا Obsidian Prince را دانلود و تجربه کنید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Oaken و The Iron Oath را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Obsidian Prince برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10
Processor: Intel Core i3 or higher
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Geforce GT 740 / Radeon R7 250 or above
DirectX: Version 11
Storage: 2 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10
Processor: Intel Core i5 or higher
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Geforce GT 780 / Radeon R7 250 or above
DirectX: Version 11
Storage: 2 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Obsidian Prince is quirky tactical, turn-based game that mixes deck-building with deep tactical combat.
Challenge yourself in the roguelike mode or explore the campaign, complete quests, unlock new areas and build & expand your base while pushing back against the threat of the Obsidian Prince.
No play-through will ever be the same. Each dungeon is procedurally generated from handcrafted rooms.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.