دانلود بازی Paradise Killer برای PC
دانلود بازی Paradise Killer برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Paradise Killer برای PC

پارسی گیم 6 فروردین 1401 بدون دیدگاه
1,390 بازدید

دانلود بازی Paradise Killer برای کامپیوتر

Paradise Killer یک بازی جهان آزاد معمایی و جنایی است که درون واقعیتی متفاوت از دنیای ما رخ می‌دهد. دنیای این بازی از نظر ظاهری بسیار زیبا و خوش رنگ، ولی درون پوسیده و ترسناک است. شخصیت اصلی بازی Lady Love Dies نام دارد. وی کارآگاهی کارکشته و بسیار توانا است که قابلیت‌هایش در حل پرونده‌های قتل، از او کارآگاهی در سطح شرلوک هلمز ساخته ساخته است. با این وجود به دلایل مختلفی مانند سرپیچی از دستورات، Lady Love Dies به تبعید فرستاده شده و پس از رخ دادن یک سری قتل جدید و پیچیده که توسط یک قاتل باهوش و خبره رخ داده اند، برای حل آن‌ها احضار می‌شود.

Paradise Killer در زمینه قرار دادن مدارک کنار هم و رسیدن به یک نتیجه نهایی، تمام اختیار و کنترل را در دستان بازیکن قرار داده و از او انتظار یک کارآگاه حرفه‌ای را دارد. شما پس از رسیدن به نتیجه دلخواه و کسب سرنخ‌های مورد نیاز، می‌توانید هر کسی را که می‌خواهید به عنوان قاتل معرفی کرده و در هیچ نقطه‌ای، بازی دست شما را نخواهد گرفت. دنیا رنگارنگ و بزرگ Paradise Killer شامل تعدادی شخصیت عجیب و جذاب است که هر کدام سعی در عوض کردن ذهن شما به نفع خود را دارند. گرافیک فوق‌العاده زیبا و چشم نواز این بازی، از نقطه قوت‌هایش بوده که با یک نگاه، نظرتان را جلب می‌کند.

برای تبدیل شدن به یک شرلوک هلمز واقعی در این بازی، باید تمامی مدارک و برداشت‌های خود را به درستی کنار هم قرار داده و نگذارید که هیچ نکته‌ای از دستتان در برود. این بازی یک شبیه ساز کارآگاهی واقعی است و یک سری از خلاقانه‌ترین المان‌های گیم پلی را در میان تمامی بازی‌های شبیه به خود دارد. پس از حل یک پرونده قتل، به طور قطع حس و حال یک کارآگاه واقعی و باهوش را تجربه خواهید کرد. Paradise Killer در زمان انتشار، موفق به کسب نقدها و نظرات مثبتی از سوی گیمرها و منتقدان شد. اگر از طرف‌داران بازی‌های معمایی و جنایی هستید، تحت هیچ شرایطی تجربه این بازی زیبا را از دست ندهید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های L.A. Noire و The Unfinished Swan را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Paradise Killer برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 (64 bit)
Processor: 2GHz Dual Core
Memory: 4 GB RAM
Graphics: HD Graphics 530 (Direct X 11 or above required)
DirectX: Version 11
Storage: 6 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 (64 bit)
Processor: 3Ghz Quad Core
Memory: 16 GB RAM
Graphics: 1060 (Direct X 11 or above required)
DirectX: Version 11
Storage: 6 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

An island outside of reality. A rogue human civilization hoping to resurrect dead alien gods. A murder behind locked doors.
Paradise is an island that regenerates every few millennia. The psychic power that the alien worshipers within release into the universe is meant to feed and eventually resurrect their fallen deities. But this force also attracts undesired interest from demons, who eventually corrupt each island — until a new alternate reality is birthed by the Council.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.