شخصیت بازی Redfall ردفال
محمد صادق شجاعی

امکان تغییر شخصیت در میانه مراحل بازی Redfall وجود ندارد

محمد صادق شجاعی 20 تیر 1401 بدون دیدگاه
183 بازدید

طبق جدید‌ترین اخبار بازی، استودیو Arkane به عنوان سازنده بازی ردفال تصمیم گرفته است که امکان تغییر شخصیت در میانه مراحل را از بازیکنان بازی Redfall سلب کند.

بازی Redfall یکی از آثار مورد انتظار برای کابران پلتفرم‌های شرکت مایکروسافت است. این اثر که استودیو آرکین، سازنده سری Dishonored، ساخت آن را بر عهده داشته است، شما را به جنگ با خون‌آشام‌ها و انسان‌هایی که از آن‌ها پیروی می‌کنند، می‌فرستد. بازی ردفال که تجربه‌ای تک‌نفره و همچنین چند‌نفره است، از شخصیت‌های مختلف با توانایی‌ها و قدرت‌های متنوع بهره می‌برد.

مدتی پیش در جریان رویداد Xbox & Bethesda Games Showcase گیم پلی بازی Redfall به نمایش گذاشته شد و به واسطه آن بازیکنان با جنبه‌های مختلف این اثر آشنا شدند. با این وجود همچنان بسیاری از بازیکنان نسبت به بازی ردفال که تا حدی یاد‌آور سری Borderlands بوده، سوالات و ابهامات مختلفی دارند. رسانه IGN اخیرا مصاحبه‌ای با هاروی اسمیت، مدیر استودیو Arkane و مدیر نوآوری بازی Redfall، داشته که در قالب آن به موارد مختلفی پرداخته شده است.

هاروی اسمیت در مصاحبه خود اعلام کرده است که بازیکنان به واسطه کات سین‌های سینمایی می‌توانند با شخصیت‌های بازی ردفال آشنا شوند. همچنین می‌توانید هر یک از مراحل را از منظر شخصیتی که انتخاب کرده‌اید، تجربه کنید. برای مثال اگر کاراکتر Layla Ellison را انتخاب کرده باشید، مراحل از دیدگاه خاص او و متفاوت با شخصیت Jacob Boyer روایت می‌شوند. هر جفت از شخصیت‌های بازی Redfall رابطه منحصر‌به‌فردی با یکدیگر دارند که در صورت تغییر آن‌ها، شرایط نیز به نسبت تغییر خواهد کرد.

شخصیت بازی Redfall ردفال

Redfall دارای چهار شخصیت قابل بازی است

مصاحبه رسانه IGN با هاروی اسمیت تماما حاوی خبر‌های خوش نیست. با استناد به گفته‌های او، در صورتی که از کاراکتر انتخابی خود رضایت ندارید، نمی‌توانید در میانه مراحل او را با شخصیت دیگری جایگزین کنید. وی در این مورد گفته است: «مثلا در صورتی که کمپین بازی Redfall را با شخصیت Layla Ellison آغاز کنید، مجبور هستید که تمامی مراحل کمپین داستانی، مراحل جانبی و دیگر بخش‌های بازی را تا پایان با او پشت سر بگذارید. پس از این امر، می‌توانید یک بار دیگر با شخصیت یکسان بازی را انجام داده و او را ارتقا دهید یا با یک کاراکتر دیگر بازی را شروع کنید. در میانه بازی قادر نخواهید بود که شخصیت خود را تغییر دهید».

نکته دیگری در قالب مصاحبه با مدیر نو‌آوری بازی Redfall مشخص شده، این است که در این اثر مجبور هستید به مسیر در پیش گرفته شده در درخت مهارت، متعهد بمانید. این امر از آن جهت است که بازی ردفال به شما اجازه نمی‌دهد که ویژگی‌ها و مهارت‌های شخصیت خود را از نو تعیین کنید. هاروی اسمیت در این مورد گفته است: «در حال حاضر ما هیچ برنامه‌ای برای فراهم کردن زمینه تغییر ویژگی‌های شخصیت‌ها نداریم. می‌توانید تجربه جدیدی را شروع کنید و مجموعه متفاوتی از قدرت‌ها، اسلحه‌ها و غیره را امتحان کنید. اما در حال حاضر زمانی که کمپین داستانی را با یک شخصیت شروع می‌کنید، در تمام طول تجربه خود محدود و متعهد به او هستید».

هاروی اسمیت در پایان مصاحبه خود با رسانه IGN، توضیحاتی در مورد سیستم پیشرفت ارائه کرده و از تفاوت‌های ارتقا سطح و مهارت‌ها در هر یک از شخصیت‌ها گفته است. در شرایطی که می‌توانید در هر اسلات ذخیره، تجربه خود با کاراکتر متفاوتی را قرار دهید، اما نمی‌توانید میزان پیشرفت را بین آن‌ها منتقل کنید. لازم به ذکر است که استودیو Arkane هیچ محدودیتی در انتخاب کاراکتر اعمال نکرده و بازیکنان مختلف می‌توانند در بخش چند‌نفره شخصیت یکسانی را انتخاب کنند.

نظر شما در مورد عدم امکان تغییر شخصیت در میانه مراحل بازی Redfall چیست؟ آیا این امر تجربه شما از این اثر را با مشکل رو‌به‌رو خواهد کرد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: The Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.