بازی Deathloop
یحیی رحیمی

Deathloop‌ بهترین بازی سال از نظر سازندگان The Last of Us شناخته شد

یحیی رحیمی 2 دی 1400 بدون دیدگاه
322 بازدید

تعدادی از توسعه‌دهندگان استودیو ناتی‌داگ و سازندگان The Last of Us بهترین بازی سال 2021 از دید خود را مشخص کرده‌اند. اواخر هر سال با معرفی لیست‌ها و فهرست بازی‌ها همراه است و تقریباً هر رسانه و گروهی به انتشار لیست موردعلاقه خود می‌پردازد. کارکنان ناتی‌داگ نیز با انتشار یک پست جالب در وب‌سایت استودیو، محبوب‌ترین و بهترین بازی سال را مشخص کرده‌اند. بسیاری از توسعه‌دهندگان، Deathloop را بهترین بازی دانسته‌اند.

تقریبا اکثر سازندگان The Last of Us، بازی جدید شرکت آرکین به نام Deathloop را به عنوان بهترین بازی سال 2021 انتخاب کرده‌اند. برای نمونه متیو گالانت (Matthew Gallant)، وایلون بریک و کرت مارگنائو که همگی از کارگردان‌های حاضر در ناتی‌داگ هستند، دث لوپ را بهترین بازی سال دانسته‌اند. بازی It Takes Two نیز اثر محبوبی بوده است و تعدادی از توسعه‌دهندگان آن را انتخاب کرده‌اند. در نهایت Metroid Dread و ریترنال نیز به عنوان گزینه‌های دیگر انتخاب شده‌اند. متیو گالانت در مورد Deathloop می‌گوید:

قرار دادن یک شبیه‌ساز داخل حلقه‌ی زمانی واقعاً ایده‌ی درخشانی بود. هر مکانی که شما ملاقات می‌کنید، با کسب ابزارها و اطلاعات جدید، غنی‌تر می‌شود. کارگردانی هنری بازی نیز فوق العاده است و با قرار دادن عمارت شبیه فیلم‌های جیمز باند دهه 60 و پناهگاه‌های متروکه شبیه سریال لاست، فضایی زیبا و متروکه را آفریده است. این بازی است که باعث شد عادات بد هنگام تجربه عناوین شبیه‌ساز را کنار بگذارم.

بازی Deathloop‌ سازندگان The Last of Us

Deathloop‌ بهترین بازی سال از نظر سازندگان The Last of Us

کارکنان ناتی‌داگ تنها بازی‌های سال 2021 را مورد بحث قرار نداده‌اند و حتی بازی‌های فراست‌پانک، فورتنایت و Bugnax نیز در این فهرست وجود دارد. به طور کل بازی‌های بسیار خوبی از سوی سازندگان The Last of Us معرفی شده است و اگر به دنبال بازی جدید می‌گردید، می‌توانید آثار قید شده را تجربه کنید. کمتر استودیویی دست به تعریف از بازی دیگر استودیوها می‌زند و کاری که ناتی‌داگ انجام داده است، شایان تحسین است.

خبر خاصی از استودیو ناتی‌داگ در سال 2021 منتشر نشد و تنها می‌دانیم که بخش چند نفره The Last of Us 2 در حال ساخت است و هنوز موقع معرفی نرسیده است. سریال لست آو آس شبکه HBO نیز در حال فیلم‌برداری است و با توجه به حضور نیل دراکمن در تیم کارگردانی، انتظار یک سریال فوق‌العاده را داریم. نظر شما در مورد بهترین بازی سال 2021 چیست؟ آیا شما نیز با سازندگان The Last of Us موافق هستید؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.