ماد Skyrim Together Mod
یحیی رحیمی

ماد چندنفره Skyrim در روز اول بیش از 50 هزار بار دانلود شد

یحیی رحیمی 19 تیر 1401 1 دیدگاه
855 بازدید

ماد چندنفره بازی Skyrim به‌تازگی منتشر شده و مورد توجه ده‌ها هزار نفر از علاقه‌مندان به بازی قرار گرفته است. ماد Skyrim Together Reborn‌ به بازی‌کنان اجازه می‌دهد تا همراه دیگر علاقه‌مندان در محیط وسیع این اثر جهان‌آزاد بگردند و کاوش کنند. میزان دانلود ماد جدید Skyrim در حال حاضر از مرز 57 هزار بار گذشته است و این رقم همچنان در حال افزایش است.

به گزارش پارسی گیم، ماد چندنفره Skyrim برای گروه‌های دو تا هشت نفره طراحی شده است. مادسازها البته آن را با حضور 30 نفر بازی‌کننده در یک بازی هم تست کرده‌اند و آن را یک مینی MMO خوانده‌اند. هدف این ماد، یافتن دوستان و دعوت کردن آنها به تجربه بازی اسکایریم به‌صورت کوآپ و گروهی است. تمامی فعالیت‌ها در این حالت به اشتراک گذاشته می‌شود و به‌نوعی، جای خالی این بخش را تکمیل می‌کند. بتسدا این حالت را در بازی The Elder Scrolls Online ارائه می‌دهد.

ماد Skyrim Together Reborn از روز گذشته تابه‌حال بیش از 57 هزار بار دانلود شده است؛ این باعث شده تا ماد جدید Skyrim‌، به دومین ماد پرطرفدار بازی تبدیل شود و البته با یکی از مهم‌ترین محتواهای جانبی نیز روبه‌رو هستیم. توسعه‌دهندگان علاوه بر انتشار ویدیو معرفی، راهنمای قدم به قدم نصب و همچنین آموزش اجرای آن را تهیه کرده‌اند که مطالعه آنها قبل از شروع به دانلود و نصب ماد اجباری است.

ماد چندنفره Skyrim

ماد چندنفره Skyrim

برای نصب ماد چندنفره Skyrim باید ادیشن Special و نسخه 1.6 را نصب داشته باشید و همچنین هیچ ماد دیگری نصب نباشد. این ماد همچنین پلاگین‌های SKSE را تغییر می‌دهد و اگر ماد دیگری نصب کرده‌اید، بهتر است بازی را حذف و دوباره نصب کنید. خواندن فایل‌های آموزشی، اطلاعات کافی در اختیار شما قرار می‌دهد و نیازی به تکرار آنها در این مطلب دیده نمی‌شود. با نصب می‌توانید همراه دوستانتان به ماجراجویی در جهان وسیع بازی بپردازید.

گفتنی است این ماد از بازی Skyrim VR و هر نسخه دیگری که مرتبط با ادیشن Special و آپدیت 1.6 نباشد؛ پشتیبانی نمی‌کند و در نتیجه باید همین بازی را دانلود کنید. لازم نیست نسخه جدید بازی به نام Anniversary Edition را داشته باشید و حتی اگر این نسخه را نصب کرده‌اید، بهتر است محتوای جدید آن را غیرفعال کنید یا نسخه دیگر را نصب کنید. بسیاری از بازی‌کنان نوشته‌اند که ماد را نصب‌کرده‌اند و از آن استفاده می‌کنند؛ با این حال انتظار باگ‌های ریز را داشته باشید.

مشکلات مختلفی نیز گزارش شده و برای نمونه تعدادی از آیتم‌ها از ظاهر غیب شده‌اند و همچنین ظاهر شخصیت‌ها نیز به طور کامل نمایش داده نمی‌شود. البته این گزارش‌ها اندک هستند؛ اما تعدادی نوشته‌اند که ایرادات جدی‌تر وجود دارد و باید این ماد آپدیت شود. ماد Skyrim Togther Reborn یک پروژه اوپن سورس است و تیم مادساز به آپدیت آن ادامه خواهد داد.

منبع: PCGAMER

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    مصطفی

    مهمان

    لینک دانلود ماد رو هم میزشاتی خب

    پاسخ دهید