دانلود بازی Alaloth Champions of the Four Kingdoms برای PC
دانلود بازی Alaloth Champions of the Four Kingdoms برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Alaloth Champions of the Four Kingdoms برای PC

پارسی گیم 19 تیر 1401 4 دیدگاه
7,781 بازدید

دانلود بازی Alaloth Champions of the Four Kingdoms برای کامپیوتر

بازی‌های نقش آفرینی کلاسیک از آن دسته عناوینی هستند که در دوران گذشته شهرتی بی نظیر بر روی کامپیوترها داشتند. این عناوین به دلیل پیچیدگی گیم پلی و چالش‌های زیادی که برای گیمر به وجود می‌آوردند، تنها مناسب قشر خاصی از بازیکنان حرفه‌ای بودند. این روزها این مدل عناوین کمتر و کمتر توسعه پیدا کرده و عاشقان نقش آفرینی کلاسیک چاره‌ای جز تجربه بازی‌های قدیمی ندارند. با این حال هر از چند گاهی، یک استودیو موفق شده تا آن روح و حس قدیمی ژانر را باری دیگر زنده کند. یکی از این عناوین که ادای احترامی به نقش آفرینی‌های کلاسیک داشته، Alaloth Champions of the Four Kingdoms نام دارد.

بازی Alaloth Champions of the Four Kingdoms به دست استودیوی مستقل Gamera Interactive ساخته شده است. این بازی در یک دنیای خیالی و فانتزی با تمام فرمول‌های آشنای سبک جریان داشته و روایتی قدرتمند در کنار گیم پلی راضی کننده را به علاقه‌مندان ارائه می‌کند. گیم پلی بازی همانند عناوینی مانند Diablo شامل اکشنی سریع و زنده شده و هیجان را در صحنه‌های نبرد بالا نگه می‌دارد. از نظر سیستم‌های نقش آفرینی، سازندگان Alaloth Champions of the Four Kingdoms تا جایی که امکان داشته به شاهکارهای قدیمی و جدید ادای احترام کرده و سعی داشته‌اند تا هویت یک بازی نقش آفرینی را فراموش نکنند.

ظاهر Alaloth Champions of the Four Kingdoms درست مانند بازی‌های کلاسیک دهه 90 میلادی است. بازی با دوربین ایزومتریک به تصویر کشیده شده و شما باید از موس برای حرکت شخصیت اصلی و انجام فعالیت‌های گوناگون استفاده کنید. این بازی همانند آثاری که از آنها الهام گرفته، درجه سختی بالایی داشته و خیلی دست مخاطبان مبتدی را در مسیرش نمی‌گیرد. خیلی‌ها گیم پلی این بازی را ترکیبی بین دو عنوان DnD و Dark souls می‌دانند. پس اگر به بازی‌های نقش آفرینی سخت ولی بسیار خوش ساخت و پاداش دهنده علاقه دارید، تجربه Alaloth Champions of the Four Kingdoms را از دست ندهید.

بازی Alaloth Champions of the Four Kingdoms عنوانی در سبک نقش آفرینی کلاسیک است. این بازی با الهام گرفتن از آثار قدیمی و ترکیبشان با سیستم‌های مدرن، موفق شده تا محصولی را به عاشقان این سبک ارائه کند که این روزها کمتر اثری از آنها دیده میشود. پس اگر به دنبال یه نقش آفرینی بی نظیر هستید، این بازی را از دست ندهید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Symphony of War The Nephilim Saga و Holomento را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Alaloth Champions of the Four Kingdoms برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7
Processor: Core i3 2100 / AMD Phenom X2 550
Memory: 2 GB RAM
Graphics: NVIDIA GTX 770 / AMD Radeon 7970
DirectX: Version 11
Storage: 20 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Alaloth: Champions of The Four Kingdoms is a skill-driven ARPG game inspired by such classics as Baldur’s Gate and Pillars of Eternity. Set in a rich fantasy world, resembling the darkest period of the Middle Ages, the game offers fast-paced action with a deep narrative.
Master a unique, hardcore combat system
Customize your character by choosing different Ways of Power, classes and skills
Explore, craft, gain reputation and unlock new quests
Choose one of 4 playable races (Humans, Elves, Dwarves, Orcs), 40+ houses and clans to fight for, each with their own history. Start your own legacy in The Four Kingdoms after the first playthrough
12 memorable companions with their own backstories, ready to join or fight you during your journey

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 4 دیدگاه
  • Avatar

    امیرعلی

    مهمان

    آیا بازی برای:
    ویندوز 10
    core i3 3.10 Ghz
    Ram 4
    اجرا میشود.

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به امیرعلی

      پشتیبانی

      اگر کارت گرافیک مناسب داشته باشید اجرا میشه

  • Avatar

    حسام

    مهمان

    چه فایده همه بازی ها زبان انگلیسی هست و من هیچی متوجه نمیشم به خصوص این سبک بازی ها رو

    پاسخ دهید
    • Avatar

      محمد در پاسخ به حسام

      مهمان

      کلاس زبان ثبت نام کن