The Dark Pictures Anthology
مبین نعمت‌اللهی

عنوان نسخه‌ی جدید بازی The Dark Pictures Anthology فاش شد

مبین نعمت‌اللهی 14 تیر 1400 بدون دیدگاه
338 بازدید

اگر از آن دسته طرفداران پر و پا قرص بازی‌های ترسناک هستید، قطعا با نسخه‌های متفاوت بازی The Dark Pictures Anthology آشنایی دارید؛ مجموعه‌ای که دستپخت استودیو Supermassive، خالق عنوان درام/ترسناک Until Dawn است و قرار است تا انتهای سال آینده میلادی شاهد عناوین مختلف از این مجموعه باشیم.

جالب است که عنوان نسخه‌ی جدیدتر و یا بهتر است بگوییم دنباله‌‌ای بر نسخه‌‌ی House of Aches که هنوز سر از بازارهای جهانی درنیاورده و قرار است تا کمتر از 4 ماه دیگر بر روی پلتفرم‌های هدف منتشر شود، فاش شده است. عنوان این نسخه که The Devil In Me نام دارد، ممکن است در وهله‌اول شما را یاد قطعه‌موسیقی هالزی، خواننده صاحب‌نام آمریکایی و آلبوم فوق‌العاده‌ Hopeless Fountain Kingdom بی‌اندازد. با تمامی این اوصاف، تصویری از لوگوی این بازی توسط کاربری با نام AshenOne در توئیتر فاش شده است، کاربری که چندی‌پیش به ثبت‌تجاری نام و اثر این بازی در سامانه‌ی Justia Trademarks اشاره کرده بود.

وحشت‌‌آورتر از همیشه!

لوگوی بازی کاملا ساده و درست همانند دیگر طرح‌های این مجموعه اطلاعات چندانی را از داستان‌ بازی لو نمی‌دهد و تنها نکته‌ی قابل‌توجه، حرف V از کلمه‌ی Devil در وسط تصویر است که به شکل و شمایل یک ذره‌بین شباهت دارد. نکته‌ای که از آن می‌توان به ماهیت کاراکتر اصلی که می‌تواند یک کاراگاه باشد یاد کرد. در رابطه با عنوان بازی می‌توان گفت که The Devil In Me یک ساختار اهریمنانه‌ای را با خود یدک می‌کشد که با توجه به دیگر نسخه‌‌های این مجموعه که اثری بر پایه‌ی موضوعات روان‌شناختی آمیخته با ترس به حساب می‌آیند، بیش از پیش تجربه‌ی بازی The Dark Pictures Anthology The Devil In Me را برجسته می‌کند.

The Dark Pictures Anthology The Devil In Me

در رابطه با عنوان The Devil In Me جزئیات دیگری در دسترس نیست و با ثبت‌تجاری این اثر در تاریخ 1 ژوئیه چیزی نزدیک به 4 روز پیش، به‌نظر می‌رسد که تا مدت‌ها روند ساخت‌و‌توسعه‌ این بازی توسط استودیو Supermassive Games ادامه داشته باشد. با این حال، اگر به تجربه‌ای سرتاسر از ترس و دلهره مشتاق هستید، هم‌اکنون می‌توانید بازی The Dark Pictures Anthology: House of Aches را بر روی فروشگاه‌های رسمی پلی‌استیشن و مایکروسافت استور، برای تمامی کنسول‌های PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X/S و البته رایانه‌های شخصی پیش‌خرید کنید. چرا که این بازی قرار است در تاریخ 22 اکتبر سال 2021‌ برای تمامی پلتفرم‌های مذکور منتشر شود و بد نیست بدانید برای هر نسخه از مجموعه‌ی The Dark Pictures که به اتمام برسانید، جایزه‌ای به‌عنوان قدردانی از شما برای تجربه‌ی نسخه‌بعدی درنظر گرفته شده است.

منبع: The Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.