بازی Witcher جدید گوئنت
یحیی رحیمی

بازی جدید Witcher فردا شانزدهم تیر منتشر می‌شود

یحیی رحیمی 16 تیر 1401 2 دیدگاه
410 بازدید

فردا شانزدهم تیر ماه قادر به دانلود بازی جدید Witcher خواهیم بود. در حالی که هنوز راه بسیار زیادی تا انتشار بازی The Witcher 4 باقی مانده؛ استودیو CD Projekt RED اعلام کرد که نسخه مستقل بازی The Gwent فردا منتشر خواهد شد. بازی گوئنت به‌عنوان یک مینی‌گیم شروع به کار کرد و نسخه آنلاین آن نیز منتشر شد و فردا می‌توانید نسخه مستقل آن را با قیمت 10 دلار بخرید.

طبق آخرین اخبار بازی و به نقل از IGN، بازی Gwent: Rogue Mage در اصل با اسم مستعار پروژه Golden Nekker شناخته می‌شد و بالاخره از مرحله تولید خارج شده و فردا، هفتم ژوئیه منتشر می‌شود. این بازی در اصل به‌عنوان «بسته الحاقی تک‌نفره» برای بازی آنلاین Gwent توسعه یافت و بالاخره یک بازی کاملاً مستقل و آفلاین از این مینی گیم دریافت می‌کنیم. قیمت نسخه استاندارد آن 10 دلار است و نسخه پریمیوم با پوسته‌های مختلف و آیتم‌های تزئینی با قیمت 20 دلار به فروش می‌رسد. این نسخه همچنین چندین کارت جایزه نیز به مخاطب اهدا می‌کند.

Gwent: Rogue Mage بازی Witcher جدید

ویژگی‌های Gwent: Rogue Mage 

ولادیمیر تورتسوف، کارگردان بازی Gwent: Rogue Mage در گفتگو با IGN از ویژگی‌های اصلی این بازی رونمایی کرد. وی گفت که سال‌ها پس از انتشار بازی The Witcher 3، تعدادی زیادی از بازی‌کنان همچنان علاقه‌مند به تجربه گوئنت هستند و نسخه آنلاین را بازی می‌کردند. این قضیه باعث شد تا توسعه‌دهندگان تصمیم به ساخت یک بازی مستقل بگیرند. وی در ادامه افزود:‌

در حالی نسخه چندنفره گوئنت واقعاً یک بازی فوق‌العاده برای افرادی بود که دنبال تجربه PvP هستند؛ ما متوجه شدیم که بسیاری از بازی‌کنان ویچر از همان مینی‌گیم اولیه به دلایل متفاوتی لذت می‌برند. ما با Rogue Mage به دنبال آن هستیم که دلیل تازه‌ای برای این مخاطبان و تجربه نسخه مدرن Gwent در فرمتی که آنها ترجیح می‌دهند فراهم کنیم.

انتشار بازی جدید Witcher در روز شانزدهم تیر ماه، سورپرایز بزرگی بود؛ زیرا که تاریخ انتشار آن به‌صورت دقیق اعلام نشده بود و استودیو به‌یک‌باره تصمیم به انتشار گرفت. به‌هرحال می‌توانید فردا شروع به دانلود بازی Gwent Rogue Mage کنید و تجربه‌ای مدرن از بازی گوئنت داشته باشید. گفتنی است تغییر در روند آن ایجاد نشده؛ اما افزودن المان روگ‌لایک به این مینی‌گیم می‌توانست موفقیتی خیره‌کننده برای ویچر به دست بیاورد.

کارگردان بازی گفته است که چشیدن طعم تمامی محتوای بازی حدود 30 ساعت طول می‌کشد. این بازی همچنین یک پیش‌درآمد است که صدها سال قبل از ماجراجویی گرالت روایت می‌شود. البته تمرکز بازی روی روایت نیست و تنها گیم‌پلی مدر نظر قرار گرفته است. به‌زودی می‌توانیم محتوای بازی Gwent و ویچر جدید را تجربه کنیم.

منبع: PCGAMER

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    محمد

    مهمان

    بازی بر روی پی سی به صورت افلاینه؟
    و اینکه رو همون ویچر نصب میشه یا احتیاجی به نصب ویچر نیست
    امکانش هست براش زیرنویس بزنین اگه کرک شد

    پاسخ دهید
    • یحیی رحیمی

      یحیی رحیمی در پاسخ به محمد

      نویسنده

      سلام دوست عزیز
      بله بازی آفلاینه و تجربه‌ای مستقل از بازی گوئنت. خیر نیازی به نصب ویچر نیست و یک بازی مستقله
      زیرنویس بازی بررسی می‌کنیم ولی بازی داستانی نیست و دیالوگی نخواهد داشت