Call of Duty Modern Warfare II
یحیی رحیمی

Call of Duty Modern Warfare II به مدت یک هفته رایگان شد

یحیی رحیمی 30 فروردین 1402 10 دیدگاه
3,272 بازدید

بخش چندنفره بازی Call of Duty Modern Warfare II به مدت یک هفته رایگان شده است. اکتیویژن فرصتی مناسب در اختیار گیمرها قرار داده تا بتوانند به مدت یک هفته به تجربه این اثر محبوب بپردازند. گفتنی است محتوای آنلاین بازی از روز 19 آوریل (امروز 30 فروردین) تا روز 26 آوریل (6 اردیبهشت) به‌صورت کاملاً رایگان در دسترس خواهد بود. این فرصت شامل کمپین داستانی نمی‌شود و همچنین پس از اتمام مهلت مقرر، بازی از دسترس رایگان خارج می‌شود.

فرصت رایگان بازی Call of Duty Modern Warfare II شامل تمامی نقشه‌ها و همچنین دوازده حالت چندنفره می‌شود. فرصت امتحان کردن نقشه‌های جدید فصل سوم را هم دارید. نقشه Pelayo’s Lighthouse در کنار بهترین نقشه‌های اصلی این بازی همانند Farm 18، شیپمنت و شوت‌هاوس در دسترس هستند. می‌توانید یک هفته بازی کنید و سپس در مورد اینکه آیا این اثر را بخرید یا خیر، تصمیم بگیرید. یک هفته فرصت بسیار مناسبی است تا جدیدترین بازی سری کالاف دیوتی را مزه کنید.

برای آگاهی از مودهای در دسترس می‌توانید تصویر زیر را مشاهده کنید. هیچ‌کدام از محتوای بخش چندنفره قفل نخواهد بود و در طی یک هفته می‌توانید تمامی بخش‌ها را تجربه کنید. گفتنی است حالت بتل رویال نیز در بازی وارزون 2 ارائه می‌شود و در صورتی که علاقه‌مند باشید، می‌توانید این بخش را هم همراه دوستانتان تجربه کنید. وارزون 2 برای همیشه رایگان است و نیازی به خرید آن نخواهید داشت.

Call of Duty Modern Warfare II رایگان

دانلود رایگان Call of Duty Modern Warfare II

گفتنی است فرصت رایگان بازی کالاف دیوتی مدرن وارفر 2 تنها به مدت یک هفته در دسترس است. پس از این مدت باید بازی را خریداری کنید و این اثر برای همیشه به‌حساب کاربری شما اضافه نمی‌شود. از ساعت 20:30 به‌وقت ایران می‌توانید به بتل‌نت یا استیم سر بزنید و گزینه دانلود رایگان را انتخاب کنید. پس از دانلود می‌توانید یک هفته تمام بازی کنید و اگر مایل بودید از تخفیف فروش استفاده کنید و آن را خریداری کنید. گفتنی است نسخه کنسول این بازی هم به مدت یک هفته رایگان شده است. می‌توانید سری به فروشگاه ایکس‌باکس و پلی‌استیشن بزنید و به دانلود بپردازید.

فصل سوم بازی Call of Duty Modern Warfare II تغییرات مهمی در بخش DMZ ایجاد کرد. بازی‌کنان می‌گویند که این مود بیشتر شبیه حالت Pay to Win طراحی شده و هر کس بیشتر خرج کند، برنده خواهد بود. اکتیویژن به این انتقادات گوش نداده است، اما توانسته تجربه بهتری در فصل سوم ارائه کند. نظر شما چیست؟‌ آیا از فرصت اخیر استفاده می‌کنید و بازی را دانلود خواهید کرد؟

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 10 دیدگاه
  • Avatar

    Hooman

    مهمان

    سلام. دیتای این بازی رو از کجا دانلود کنیم؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    رادین

    مهمان

    سلام من ایکس باکس سری اس دارم باهاش وارزون ۲ پلی میدم اما بخش رایگان مولتیش وقتی وارد میشم میگه باید گیم پس خریداری کنید لطفا کمک کنید چطوری وارد قسمت رايگان بشم بدون گیم پس…

    پاسخ دهید
    • یحیی رحیمی

      یحیی رحیمی در پاسخ به رادین

      نویسنده

      سلام دوست عزیز، احتمالا نیازمند خرید اشتراک Xbox Live Gold برای تجربه بازی‌های آنلاین و چندنفره هستید. تنها بازی‌های کاملا رایگان بدون این اشتراک اجرا میشن

  • Avatar

    محمدصادق

    مهمان

    خی وارزون 2 مگه از اول رایگان نبود؟ اگر بخش داستانیش نیست پس چه بخشی رایگان شده؟؟

    پاسخ دهید
    • یحیی رحیمی

      یحیی رحیمی در پاسخ به محمدصادق

      نویسنده

      بخش مولتی‌پلیر بازی Modern Warfare II. بازی وارزون ۲ جداگانه است.

  • Avatar

    AMIR

    مهمان

    اگه دانلود و نصبش کنیم بعد از اینکه زمان رایگانی تموم شه ما دیگه نمیتونیم بازی کنیم ؟؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    AMIR

    مهمان

    اگه دانلود و نصبش کنیم بعد از اینکه زمان رایگانی تموم شه ما دیگه نمیتونیم بازی کنیم ؟؟

    پاسخ دهید
    • یحیی رحیمی

      یحیی رحیمی در پاسخ به AMIR

      نویسنده

      خیر پس از یک هفته غیرفعال میشه و باید بازی رو بخرید.

    • Avatar

      milad در پاسخ به AMIR

      مهمان

      اگه برا همیشه رایگان میشد بد نبود اگه از اینترنتون خسته شدید بریزید

    • Avatar

      mamalgamer در پاسخ به AMIR

      مهمان

      تبلیغ حرفه ای یعنی این