Black Ops 4
یحیی رحیمی

شایعه: برگشت حالت های کلاسیک به بازی Black Ops Cold War

یحیی رحیمی 5 شهریور 1399 بدون دیدگاه
482 بازدید

استودیو Treyarch فردا پنج شنبه در افتتاحیه مراسم گیمزکام از ویژگی های مختلف بازی Call of Duty Black Ops Cold War رونمایی خواهدد کرد. امروز شایعه ای در مورد محتوای بخش مولتی پلیر بازی منتشر شده است که نشان از برگشت های حالت کلاسیک سری بازی بلک آپس به نسخه جدید ندای وظیفه دارد.

اکانت توییتر @INTELCallofDuty ویژگی های زیادی از بازی Call of Duty Black Ops Cold War را به اشترک گذاشته است. این کاربر ادعا کرده است که گیم پلی بازی را دیده است و هیچ کدام از اطلاعات منتشر شده فیک و اشتباه نیستند. او گفه است که بازی دارای دو جناح مختلف به نام های CIA و Spetsnaz که همان نیروهای ویژه است. علاوه بر آن EKIA مانند بلک آپس چهار در دسترس خواهد بود. EKIA تنها میزان کیل را حساب نمی کند و اگر در کشتن حریف به هم تیمی خود کمک کرده باشید، آن هم حساب خواهد شد.

حرکت سرابازان روی زمین مشابه نسخه قبلی خواهد بود و میزان جان بازیکن، روی 150 تنظیم شده است اما TTK سریعتر از بلک آپس 4 خواهد بود. میزان سلامت بازیکن هم توسط پناه گرفتن به حالت اولیه برخواهد گشت. یکی از ویژگی های مهم، برگشت مینی مپ ها به بازی خواهد بود که طرفداران زیادی دارد. Dead Silence هم به عنوان پرک برگشته است که در بلیدهای اولیه بازی وجود نداشته است.

فعلا دو نقشه از بازی لو رفته است که یکی از آن‌ها مربوط به میامی است و دیگری هم در صحرا و حالت باز خواهد داشت. بخش Ground War هم به صورت 12v12 خواهد بود که توسط سه کشتی بزرگ و با استفاده زیپ لاین به هم متصل شده اند. همانند نسخه های پیشین، مکانیسم شنا هم وجود دارد. استریک های لو رفته تا به حال عبارتند از: UAV، VTOL، Chopper Gunner، Cruise Missile، Napalm Strike و Artillery Strike.

مودهای Hardpoint، Kill Confirmed، VIP و Ground War فعلا تایید شده اند و خبری از هیچ گونه Specialist نخواهد بود. اکانت گیمینگ رولوشن در ادامه این توییت گفته است که گیم پلی مولتی پلیر بازی Black Ops Cold War را دیده است از نظر او، گیم پلی بازی ترکیبی از بلک آپس 2 و 4 است.

منبع: Charlieintel

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.