بازی Modern Warfare 2
یحیی رحیمی

بازی Call of Duty Modern Warfare II معرفی شد: جنگ احتمالی با ایران

یحیی رحیمی 19 خرداد 1401 28 دیدگاه
15,905 بازدید

اکتیویژن با پخش تریلر معرفی بازی Call of Duty Modern Warfare II موجی از اطلاعات رسمی در مورد این بازی را منتشر کرد. این تریلر کوتاه با نمایش نیروهای ویژه 141 با رهبری کاپیتان پرایس، اوج قدرت موتور گرافیکی جدید را به نمایش گذاشت و اندکی از داستان را برای طرفداران روایت کرد. به نظر می‌رسد که داستان کالاف دیوتی مدرن وارفر 2 در مورد Shadow Company و همچنین ترور یک نیروی ایرانی است و جنگ خیالی با نیروهای ایرانی در این بازی قرار دارد.

عصر جدید کالاف دیوتی

اکتیویژن بازی Call of Duty Modern Warfare II را عصر جدید بازی‌های کالاف دیوتی نامیده است. تمامی بازی‌های بعدی این مجموعه با موتور گرافیکی جدید ساخته می‌شوند و این موتور نیز میان تمامی استودیوها به اشتراک گذاشته می‌شود تا مشکلات پیش‌آمده دیگر تکرار نشوند. همچنین وارزون 2 نیز معرفی شد که از آنتی چیت RICOCHET استفاده می‌کند و برای کامپیوتر و کنسول‌های بازی نسل هشتم و نهم منتشر می‌شود.

طبق اطلاعات رسمی، داستان بازی Modern Warfare II در اقصا نقاط جهان روایت می‌شود. در واقع گروه عملیات ویژه 141 به نقاط مختلف اروپا، آسیا و قاره آمریکا سفر می‌کنند تا با دشمنان بجنگند. پس از مدت‌ها کمپین داستانی کالاف دیوتی در دریا، زمین و هوا روایت خواهد شد. جنگ دریایی بخش بزرگ داستان را تشکیل می‌دهد و قدرت گرافیکی بازی به حدی است تکان خوردن و حرکات آب به بهترین شکل ممکن بازسازی شده است.

داستان بازی Modern Warfare II

داستان بازی بر اساس اتفاقات واقعی طراحی شده است. بخشی از داستان در مورد Shadow Company است که به‌عنوان محتوای الحاقی مدرن وارفر در بازی وارزون معرفی شد و حال حضور گرمی در بازی جدید دارد. شادو کمپانی یک گروه دلال ادوات نظامی خصوصی است که توسط شخصیت جدیدی به نام فیلیپ گریوز (Philip Graves) کنترل می‌شود. این فرد به‌عنوان متحد یگان ویژه 141 شناخته می‌شود.

استودیو Infinity Ward سعی کرده تا داستان بازی حالت سرگرم‌کننده را داشته باشد و در عین حال واقع‌گرا باشد. به همین دلیل است که مسائل حساس به‌صورت کاملاً مفرح نشان داده می‌شوند. پی‌رنگ در مورد نبرد با نیروهای ایرانی و روسی است. در واقع داستان بر اساس اتفاقات واقعی ساخته شده و روایتگر اتفاقات خیالی است که پس از ترور یک مقام بلند‌مرتبه نظامی ایران رخ می‌دهند. نیرو عملیات ویژه 141 پس از حمله دست به کار شده و به دنبال جلوگیری از ایران و روسیه برای دست یافتن به یک فناوری مخفی، احتمالاً سلاح کشتار جمعی، است.

اکتیویژن هنوز پی‌رنگ رسمی را اعلام نکرده؛ اما تریلر تماما در مورد نبرد با نیروهای نظامی ایران است و حتی در سکانسی، کاپیتان پرایس با اشاره به یک سلاح مخفی می‌گوید: «ایران چطور به این دست پیدا کرده است». همچنین یکی از اهداف نیز فردی به نام «حسن» است که طبق تریلر، فرمان دستگیری یا ترور او خارج از ایران صادر شده است. این می‌تواند اشاره‌ای به اتفاقات دو سال پیش در عراق باشد.

داستان بازی Call of Duty Modern Warfare II

مراحل بازی مدرن وارفر 2

در طی چند مرحله‌ای که در دسترس وب‌سایت‌های خارجی قرار گرفته، مراحل بسیار مشابه دیگر عناوین مدرن وارفر را می‌بینیم و این بازی از تمامی عناوین پیشین به نوعی الهام گرفته است. البته مراحل بازی Call of Duty Modern Warfare II طوری طراحی شده که مکانیسم‌های نو در آن دیده شوند. بازی‌کنان می‌توانند به شیوه تازه‌ای از وسایل نقلیه نظامی استفاده کنند و آن را در میدان نبرد برانند. این مکانیسم شبیه نحوه رانندگی در بازی آنچارتد خواهد بود.

بخش چندنفره بازی برای طرفداران کالاف دیوتی آشناست و حالت‌های مختلف در کنار چندین حالت و نقشه جدید معرفی شده‌اند. مدرن وارفر 2 قرار است بیشترین تعداد محتوا برای بخش آنلاین را دریافت کند و دو سال از این بازی پشتیبانی خواهد شد.

بازی Call of Duty Modern Warfare II

انتشار کالاف دیوتی برای استیم

مانند همیشه مالکان پلی استیشن زودتر به بازی Call of Duty Modern Warfare II دست پیدا می‌کنند. مهم‌ترین نکته، انتشار بازی Modern Warfare 2 برای استیم است. این خبر قبلاً توسط افراد مختلفی درز پیدا کرد و بالاخره تائید شد. این بازی برای کنسول‌های نسل هشتم، نسل نهم و کامپیوتر (استیم و بتل‌نت) منتشر می‌شود.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

داستان بازی Modern Warfare 2 در چه موردی است؟

اکتیویژن هنوز پی‌رنگ رسمی را اعلام نکرده؛ اما تریلر تماما در مورد نبرد با نیروهای نظامی ایران است و حتی در سکانسی، کاپیتان پرایس با اشاره به یک سلاح مخفی می‌گوید: «ایران چطور به این دست پیدا کرده است». همچنین یکی از اهداف نیز فردی به نام «حسن» است که طبق تریلر، فرمان دستگیری یا ترور او خارج از ایران صادر شده است. این می‌تواند اشاره‌ای به اتفاقات دو سال پیش در عراق باشد.

۱
بازی Call of Duty برای چه پلتفرم‌هایی منتشر می‌شود؟

این بازی برای استیم، بتل‌نت، پلی استیشن و ایکس باکس در تاریخ 25 اکتبر منتشر می‌شود.

۲
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 28 دیدگاه
  • Avatar

    مهدیار محمدی

    مهمان

    نه فیلتر نمی کنن
    چون اگر قرار به فیلتر بود
    بلک اپس کلد وار هم اول بازی دو ایرانی رو کشتن
    اما فیلتر نشد

    پاسخ دهید
  • Avatar

    ys

    مهمان

    مشکلش اینه که اونا با رسانه .افکار عمومی را نسبت به ایران بد میکنن( مثالش فیلم ۳۰۰ اون که دیگه مشکلش با ایران امروزی نبود ) و از این طرف هرچی فیلمه ایرانیه کلا مشکات ایرانو میگن.
    پس عموم به این نتیجه میرسه که حمله به ایران کار درستیه

    پاسخ دهید
    • مهران

      مهران در پاسخ به ys

      مهمان

      چی میگی برا خودت فیلم های دیگه ای هم بوده، ما که هرچی فیلم ایرانی تو تلویزیون میبینم مردم از آمریکا و اسرا… و… متنفرن و سپاه هم که اخر فیلم مقرشونو پیدا میکنه.
      درضمن حالا این دوتا دونه بازی و فیلمی هم که میبینی به خاطره اینه که یه عده لباس شخصی پرچمشون رو آتش میزنند و اونا هم چون از این چیزا ندارند فک میکنند واقعا مردمند

مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 28 دیدگاه