کالاف دیوتی بلک آپس 5
یحیی رحیمی

طرح‌های اولیه بازی Call of Duty Black Ops 5 فاش شد

یحیی رحیمی 13 تیر 1401 بدون دیدگاه
1,374 بازدید

در حالی که اکتیویژن هنوز بازی مدرن وارفر 2 را منتشر نکرده است؛ تصاویری از نسخه بعدی مجموعه کالاف دیوتی فاش شده است. طرح‌های اولیه بازی Call of Duty Black Ops 5 نشان از سفر به دوران جنگ خلیج دارد و فضایی مشابه با آن دوران را نشان می‌دهد. گفتنی است تصاویر نقشه Modern Warfare II به همراه بلک آپس 5 از طریق جلسه تست و بررسی وارزون موبایل فاش شده و طرح‌ اولیه چندین نقشه از بازی جدید استودیو Treyarch‌ را نمایش می‌دهد.

طبق آخرین اخبار بازی، Black Ops 5 با تاخیر یک‌ساله منتشر می‌شود و کالاف دیوتی پس از مدت‌ها از روند انتشار سالانه خارج می‌شود. تصاویر فاش‌شده نیز تنها طرح‌های اولیه بازی هستند و نشان می‌دهد که توسعه بازی در مراحل ابتدایی قرار دارد. در حال حاضر نمی‌دانیم که اسم دقیق بازی چه خواهد بود؛ اما با دنباله بازی Black Ops Cold War روبه‌رو هستیم که ممکن است در جریان جنگ خلیج رخ بدهد. دلیل این امر نیز وجود جنگنده F117 موسوم به نایت‌هاوک است که اولین بار در جریان جنگ خلیج استفاده شد.

کالاف دیوتی بلک آپس 5

جزئیات Call of Duty Black Ops 5

این طرح‌ها در کنار چند تصویر از بازی مدرن وارفر 2 منتشر شده‌اند. اکتیویژن از توییتر درخواست حذف تصاویر و مسدود کردن اکانت‌هایی را کرده که این طرح‌ها را منتشر کرده‌اند و این نشان می‌دهد که عکس‌ها واقعی هستند. از آنجایی که سال آینده هیچ کالاف دیوتی جدیدی منتشر نمی‌شود؛ استودیو Treyarch زمان بیشتری برای توسعه بازی خواهد داشت. دلیل این امر، فروش نامناسب Call of Duty Vanguard است و اکتیویژن به این نتیجه رسیده که انتشار سالانه یک نسخه جدید را باید کنار بگذارد.

خرید اکتیویژن توسط مایکروسافت نیز دیگر دلیل مهم قلمداد می‌شود؛ اما بلومبرگ معتقد است که این قرارداد تاثیری روی تصمیم مهم این شرکت نداشته است. انتظار می‌رود که روند اکتساب اکتیویژن در تابستان 2023 تکمیل شود. در حال حاضر هیچ اطلاعات رسمی از Call of Duty Black Ops 5 در دست نیست و این اولین بار است که موجود بازی مطرح می‌شود. تصاویر نشان می‌دهد که با اثری متفاوت نسبت به دیگر بازی‌های کالاف دیوتی روبه‌رو هستیم.

تنها چند ماه تا انتشار Modern Warfare II باقی مانده و طبق ادعای اکتیویژن، شاهد یک کمپین داستانی جهانی با تمرکز روی بخش‌های مختلف جهان از جمله خاورمیانه خواهیم بود. بخش چندنفره و Special Ops نیز به صورت مداوم آپدیت خواهد شد و پشتیبانی دو ساله دریافت می‌کند. اکتیویژن در عین حال، انتشار کالاف دیوتی وارزون 2 را تایید کرده و می‌دانیم که این بازی از ابتدا و با موتور گرافیکی جدیدی ساخته شده است.

منبع: VGC

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.