بازی Avatar: Frontiers of Pandora
یحیی رحیمی

تاریخ انتشار بازی Avatar: Frontiers of Pandora فاش شد

یحیی رحیمی 10 تیر 1401 بدون دیدگاه
518 بازدید

زمان انتشار چندین بازی بزرگ در طی هفته اخیر فاش شده است و حال بازی آواتار شرکت یوبی سافت نیز به این لیست اضافه می‌شود. طبق آخرین اخبار بازی، تاریخ انتشار Avatar: Frontiers of Pandora روز 18 نوامبر (27‌ آبان) برای کنسول‌های ایکس باکس سری، پلی استیشن 5 و کامپیوتر گیمینگ خواهد بود. انتظار می‌رود که رویداد جدید یوبی سافت از جزئیات کامل اثر جدید رونمایی کند.

به گزارش پارسی گیم و به نقل از Exputer، انتشار بازی آواتار یوبی سافت در تاریخ 27‌ آبان امسال قطعی است و این تاریخی است که اواخر ماه ژوئیه در رویداد Ubisoft Connect تائید می‌شود. تام اندرسون در گزارش جدید نوشت که منابع معتبری این تاریخ را به اطلاع او رسانده‌اند و در مورد صحت آن مطمئن است. این در حالی است که یوبی‌سافت مدت‌هاست هیچ اطلاعاتی از محصول جدید خود منتشر نکرده است.

بازی‌های مهمی در ماه نوامبر امسال منتشر می‌شود و در صورتی که تاریخ انتشار Avatar: Frontiers of Pandora همچنان 18 نوامبر باقی بماند؛ رقابت در این ماه بسیار سنگین خواهد شد. احتمال انتشار گاد آو وار رگناروک نیز در همان ماه وجود دارد که می‌تواند بازی آواتار را به‌طور کامل در سایه قرار دهد. این اتفاقی است که هنگام انتشار الدن رینگ برای هورایزن فوربیدن وست رخ داد و بازی جدید سونی، آن‌چنان که باید موردتوجه قرار نگرفت. گزارش مالی اخیر یوبی سافت از انتشار آواتار قبل از پایان سال مالی 2022 خبر داد.

تاریخ انتشار Avatar: Frontiers of Pandora

تاریخ انتشار Avatar: Frontiers of Pandora

زمان انتشار بازی آواتار به زمان اکران فیلم جدید آواتار به نام The Way of Water نزدیک است. این فیلم قرار است در ماه آذر امسال اکران شود و جز پرهزینه‌ترین فیلم‌های چند سال اخیر به شمار می‌رود. ممکن است که زمان انتشار بازی جدید نیز به فیلم نزدیک‌تر شود تا طرفداران بتوانند هم‌زمان طعم هر دو را بچشند. به هر حال تاریخ 18 نوامبر به باور تام اندرسون قطعی است و به زودی این تاریخ رسمی می‌شود.

بازی Avatar: Frontiers of Pandora قرار است برای کنسول‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری، کامپیوتر و استادیا منتشر شود. توسعه‌دهندگان مدتی پیش از دلیل عدم انتشار بازی آواتار برای نسل هشتم رونمایی کردند و گفتند که کنسول‌های قدیمی به دلیل عدم استفاده از حافظه SSD، امکان اجرای سریع دنیای پرجزئیات بازی را ندارند و از مزیت‌های حافظه SSD کنسول‌های جدید گفتند. همچنین ری تریسینگ نیز یکی از اهداف مهم توسعه‌دهندگان است که کنسول‌های نسل هشتم قادر به ارائه آن نیستند.

نیکولای استفانوف، مدیر تیم برنامه‌نویسی بازی گفته است که ویژگی ری ‌تریسینگ ضروری است و پلتفرمی که نتواند این قابلیت را ارائه دهد، کنار گذاشته می‌‌شود. این بدین معنی است که اجرای بازی آواتار روی کامپیوتر بدون ری‌تریسینگ ممکن نیست و باید کامپیوتر گیمینگ قدرتمندی در اختیار داشته باشید.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.