The Witcher 3 بازی Lost Ark لاست آرک
محمد صادق شجاعی

محتوا‌های مرتبط با بازی The Witcher 3 به بازی Lost Ark اضافه خواهد شد

محمد صادق شجاعی 9 تیر 1401 بدون دیدگاه
152 بازدید

بر اساس تازه‌ترین اخبار بازی، شرکت Smilegate از اضافه شدن محتواهای مبتنی بر بازی The Witcher 3: Wild Hunt به بازی Lost Ark (لاست آرک) و در دسترس قرار گرفتن کلاس جدیدی به نام Aeromancer خبر داده است.

بازی Lost Ark یکی از مشهور‌ترین آثار MMORPG است که این روز‌ها میلیون‌ها بازیکن آن را روی کامپیوتر تجربه می‌کنند. شرکت Smilegate با ارائه محتوا‌های تازه تلاش می‌کند که تجربه‌های جدیدی به وجود آورده و مخاطبین بیشتری را جذب کند. در همین راستا، این شرکت در قالب رویداد LOA ON اعلام کرد که با شرکت CD Projekt همکاری کرده و محتوا‌هایی با محوریت بازی The Witcher 3: Wild Hunt را در اختیار بازیکنان بازی لاست آرک قرار خواهد داد. علاوه بر این شرکت سازنده بازی Lost Ark قصد دارد کلاس جدیدی را با نام Aeromancer به این اثر اضافه کند. این کلاس در تاریخ 6 جولای (15 تیر) در کره در دسترس قرار خواهد گرفت. با این وجود که این تاریخ تنها مربوط به سرور‌های کره‌ای بوده، اما انتظار می‌رود که در تاریخ دیگری بازیکنان غیر کره‌ای نیز قادر به تجربه کلاس Aeromancer باشند.

Aeromancer به عنوان کلاسی توصیف شده که قادر است به صورت ترکیبی صدمه زیادی به دشمنان وارد کند. این کلاس قادر است با استفاده از چتر خود حمله‌های مبتنی بر آب و هوا را انجام دهد. در گیم پلی نمایش داده شده از کلاس Aeromancer، حمله‌هایی با استفاده از گردباد دیده می‌شود که یادآور کلاس Barbarian سری Diablo است. علاوه بر این در قالب تریلر مذکور حمله‌های AoE که در منطقه خاصی باعث بارش باران یا رعد و برق می‌شوند، حمله شناور که در مسیر حرکت اثرات یخبندان روی زمین به جا می‌گذارد، حمله باد مخروطی شکل که چندین بار به دشمنان صدمه وارد می‌کند، برخی حرکت‌های خاص که کاربرد‌های متنوعی دارند و بارش تگرگ سنگین که پس از آن دشمن به هوا پرتاب می‌شود، قابل مشاهده هستند.

The Witcher 3 بازی Lost Ark لاست آرک

Aeromancer تازه‌ترین کلاس بازی Lost Ark است

در قبال اضافه شدن محتوا‌های مرتبط با بازی The Witcher 3 به بازی Lost Ark، شرکت Smilegate جزئیات زیادی اعلام نکرده و به انتشار یک تصویر که روی آن عبارت Lost Ark x The Witcher 3 نقش بسته، بسنده کرده است. با وجود عدم انتشار اطلاعات و جزئیات بیشتر، پیش‌بینی می‌شود که در فصل زمستان رویداد مشترک بازی لاست آرک و ویچر 3 در سرور‌های کره‌ای ارائه شود. در صورت تحقق این امر، احتمالا تا پیش از سال 2023 دیگر بازیکنان دنیا قادر به تجربه این رویداد نخواهند بود.

در جریان رویداد LOA ON، بسیاری از آپدیت‌های آینده بازی Lost Ark معرفی شده‌اند. این رویداد به زبان کره‌ای برگزار شده، اما خلاصه‌ای از آن در ساب ردیت رسمی این اثر منتشر شده است. از بخش‌های مهمی که در قالب رویداد LOA ON به آن‌ها خبر داده شد، می‌توان به لیست دوستان مشترک در سرور‌ها، محتواهای داستانی آینده، بهبود نقشه بازی با قابلیت زوم کردن، افزایش پشتیبانی از بازیکنان جدید و اعمال تغییرات مختلف در حالت سلفی اشاره کرد. لازم به ذکر است که این آپدیت‌ها روی سرور‌های کره‌ای در دسترس قرار می‌گیرند. اما انتظار می‌رود که در آینده به نسخه بین المللی بازی Lost Ark نیز اضافه شوند.

نظر شما در مورد محتوا‌های بازی Lost Ark با محوریت بازی The Witcher 3 چیست؟ آیا از همکاری بین آثار بزرگ صنعت ویدیو گیم استقبال می‌کنید؟ به نظر شما چه محتوا‌هایی از بازی ویچر 3 به بازی لاست آرک راه خواهند یافت؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: PCGamesN

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.