بازی آمازون گیمز
یحیی رحیمی

آمازون در حال ساخت یک بازی اکشن ماجراجویی آنلاین است

یحیی رحیمی 16 خرداد 1401 بدون دیدگاه
160 بازدید

شرکت آمازون گیمز طبق آخرین اخبار بازی در حال کار روی یک پروژه جدید است. آمازون از زمان شروع ساخت بازی برای کامپیوتر، فراز و نشیب‌های مختلفی را تجربه کرده و اگرچه شروع ناامیدکننده New World را چشید و مجبور به برطرف کردن باگ‌های متعدد شد؛ در سوی دیگر موفقیت Lost Ark را تجربه کرد. آمازون در حال حاضر روی بازی‌های دیگر کار می‌کند و گزارش تازه‌ای نشان می‌دهد که یک بازی اکشن ماجراجویی چندنفره توسط این شرکت تریلیون دلاری ساخته می‌شود.

شرکت آمازون رسما وارد میدان انتشار بازی شده است. قراردادهای شراکت با استودیوهای مستقل مانند Disruptive Games بسته شده است. این استودیو نقش پشتیبان برای بازی‌هایی مانند Godfall و Diablo 2 Resurrected ایفا کرده است و مهارت زیادی در خلق بازی دارد. در حالی که اطلاعات اندکی از همکاری میان آمازون با این استودیو مستقل در دست است؛ با این حال می‌دانیم که پروژه مشترک آن‌ها «یک تجربه چندنفره وسیع در دنیایی زنده و پویا است».

اریک الیس، مدیرعامل و مؤسس استودیو در مورد همکاری با آمازون گفت:‌ «به همراه Amazon Games به دنبال ایجاد تجربه‌ای آنلاین خواهیم بود که خلاقیت را بروز می‌دهد و تعاملات اجتماعی را تقویت می‌کند. آن‌ها ایده ما برای این بازی و جامعه‌ای که می‌توانیم با آن گرد هم آوریم را پسندیدند و اشتیاقشان برای این پروژه باعث شد تا آن‌ها بهترین گزینه برای انتشار بازی باشند. با حمایت کلاس جهانی آن‌ها در انتشار بازی که با عرضه موفق New World و Lost Ark به همگان ثابت شد؛ ما در راه ارائه این پروژه به بازی‌کنان هستیم».

بازی آمازون استودیو Disruptive Games

بازی جدید آمازون گیمز

مدیرکل آمازون گیمز به نام کریستوف هارتمن در مورد همکاری با استودیو Disruptive Games اظهارنظر کرد. وی گفت که آمازون به دنبال توسعه و انتشار بازی‌های باکیفیت است که ارتباط نزدیکی میان اعضای جامعه بازی ایجاد می‌کند. آن‌ها این هدف را با خلق بازی‌های نو و قراردادهای انتشار بازی به عمل می‌رسانند. وی در ادامه افزود که تیم توسعه‌دهندگان با استعداد Disruptive Games در حال خلق یک بازی اکشن ماجراجویی آنلاین با طراحی غنی و دنیایی پر از اتفاقات مختلف هستند که بازی‌کنان را گرد هم می‌آورد.

آمازون در طی چند وقت اخیر ثابت کرده که تنها بازی‌های آنلاین با جامعه بازی‌کنان گسترده را می‌سازد و به دنبال انتشار بازی‌های تک‌نفره نیست. به نظر می‌رسد که مدل کسب و کار استودیو بر مبنای کسب درآمد از خریدهای درون بازی و فروش آیتم است و به همین دلیل است که پروژه جدید این استودیو مستقل حمایت شده است. بازی Lost Ark آخرین پروژه آمازون بود که موفقیت زیادی کسب کرد و اگرچه دارای مشکلات متنوع است؛ اما شیوه‌های نو برای برطرف کردن آن‌ها یافت شده و به‌زودی بازی تکمیل خواهد شد.

منبع: TheGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.