دانلود زیرنویس فارسی بازی Trek to Yomi
نوید قادری

دانلود زیرنویس فارسی بازی Trek to Yomi

نوید قادری 12 مرداد 1401 48 دیدگاه
54,744 بازدید

شبانه، ماه سپید تابستان، بر بادبان سپید. همه‌چیز از آن روز تابستانی شروع شد که هیروکی، جوان جویای نام داستان بازی Trek to Yomi، مرگ استادش را به چشمانش دید و به خود قول داد که روزی انتقام او را بگیرد. مزه انتقام در داستان‌های ژاپنی بارها تکرار شده؛ اما این بار قرار است آن را در یک بازی ویدیویی متفاوت با الهام فیلم‌های اعظم کوروساوا و همان فضای سیاه و سفید را ببینیم. مبارزه‌ای علیه نیروهای تاریکی در فضای تاریک که سفیدی آن، برق شمشیر شماست. پارسی گیم در ادامه روند انتشار زیرنویس فارسی بازی جدید، تصمیم به تهیه زیرنویس بازی Trek to Yomi گرفت تا گیمرهای ایرانی در سراسر این کشور بتوانند از تازه‌ترین بازی به زبانی شیوا و قابل‌فهم لذت ببرند.

بازی Trek to Yomi داستان زیبایی را با تمرکز روی فرهنگ ژاپن و چالش‌های دوره بخصوصی از تاریخ این کشور را روایت می‌کند. شما به‌عنوان یک بازمانده از نسل سامورایی‌ها برای شکست دادن نیروهای تاریکی و گرفتن انتقام استاد خود، زندگی و مرگ را به بازی بگیرید. بازی‌ای که با سبک سینمای سیاه و سفید ژاپن و فیلم‌های کوروساوا ساخته شده و طبیعت زیبا این کشور را از لنز متفاوتی نمایش می‌دهد. لازم است که به بخش‌های مختلفی سفر کنید و با دشمنان متنوعی بجنگید. این جنگ مهیج در ژاپن سیاه و سفید با زیرنویس فارسی، مزه دیگری دارد. پارسی گیم این بار با زیرنویس فارسی بازی Trek to Yomi سراغ شما کاربران عزیز آمده تا بتوانیم اندکی از کم‌توجهی به زبان فارسی توسط بازی‌سازهای مختلف بکاهیم.

 

زیرنویس فارسی Trek to Yomi

زیرنویس بازی Trek to Yomi مانند دیگر پروژه‌های زیرنویس بازی به لطف تیم ترجمه بازی ممکن شد که تمام تجربه و مهارت خود را برای روایت داستان به بهترین شکل به کار گرفته‌اند. برای تمامی واژه‌ها معادل مناسب پیدا شده و همچنین دقت زیادی به ساختارهای زبانی بوده است. بومی سازی یک بازی ویدیویی، کار پیچیده و دشواری است که نیازمند کنترل تیم‌های مختلف از مترجمان تا ویراستاران و برنامه‌نویس‌ها است که تمام این کار به‌صورت کاملاً رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرد. باید اشاره کنیم که در پروژه سفر به یومی، وجود اساطیر ژاپنی و اصلاحات مختلف چالش های زیادی در خصوص ترجمه متن بخش های رابط کاربری بازی را داشت که سعی کردیم بهترین ارائه را داشته باشیم. دانلود زیرنویس بازی Trek to Yomi از پارسی گیم کاملاً رایگان است و نیازی به پرداخت هیچ مبلغی نخواهید داشت.

داستان بازی Trek to Yomi توسط دیالوگ‌های کوتاه روایت می‌شود و زیرنویس فارسی پارسی گیم، تمامی بخش‌های از جمله مونولوگ‌، توضیحات جانبی و همچنین منو اصلی را به فارسی تبدیل می‌کند. با دانلود فارسی ساز Trek to Yomi، تمامی منوها از جمله تنظیمات به زبان فارسی تبدیل می‌شوند و امکان انتخاب بهترین تنظیمات گرافیکی نسبت به سیستم خود را خواهید داشت. منوهای داخل بازی و تمام رابط کاربری ترجمه شده و تنها یک زیرنویس بازی ساده را دریافت نخواهید کرد. توجه زیادی به کیفیت ترجمه شده است و پارسی گیم هیچ‌گاه کیفیت را فدای کمیت و زمان نمی‌کند.

فارسی ساز کامل بازی سفر به یومی

دنیای سیاه و سفید بازی ترک تو یومی بدون شک با زیرنویس فارسی بازی، رنگ زیبایی به خود خواهد گرفت و با دانلود این فایل از تاریکی خارج خواهید شد. همان‌طور که در قسمت قبل خواندید، فارسی ساز Trek to Yomi با دقت زیادی تولید شده و نتیجه زحمت تیم‌های مختلفی از جمله گرافیست است. پارسی گیم به‌صورت مداوم در حال تهیه زیرنویس فارسی بازی‌های جدید است و این روند همچنان به‌صورت کاملاً رایگان ادامه خواهد یافت. دانلود بازی نیز از وب‌سایت ما نیم بها است و نگران این مسئله نیز نباشید. کافی است فایل زیرنویس Trek to Yomi را دانلود کنید و یار هیروکی در پرونده انتقام باشید.

مانند همیشه می‌توانید نظرات خود در مورد کیفیت زیرنویس و همچنین زیرنویس بعدی را به گوش ما برسانید و اگر می‌خواهید از آخرین اخبار و مطالب استفاده کنید؛ بهتر است سری به کانال تلگرام پارسی گیم و همچنین صفحه اینستاگرام ما بیندازید. بابت حمایت و سخنان دلگرم‌کننده شما عزیزان سپاس گذاریم. امیدواریم بتوانیم قدمی برای بهبود تجربه بازی شما برداریم.

پارسی گیم هفته های قبل هم بازی هایی نظیر Sifu و God of War و چندین بازی دیگر را فارسی سازی کرده است که می توانید به بخش فارسی ساز بازی مراجعه کنید و کلیه بازی های فارسی شده را دانلود نمایید.

تصاویری از محیط بازی :

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 4 مگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.3 از میانگین رای 24 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

مراحل نصب زیرنویس فارسی:

پس از دانلود فایل فشرده، آن را استخراج کنید.
سپس فایل Trek to Yomi Persian Subtitle.exe را به صورت Run as Administrator اجرا کنید.
در بخش انتخاب محل نصب فایل، محل نصب بازی را انتخاب کنید و روی گزینه Next کلیک کنید.
پس از تکمیل نصب زیرنویس فارسی روی بازی شما قابل فعال سازی خواهد بود.

برای فعال سازی زیرنویس به تنظیمات بازی مراجعه کنید و از بخش زبان بازی، نمایش زیرنویس را روشن و سپس زبان نوشته را بر روی “فارسی” تنظیم نمایید.

نکته 1: درصورتی که قصد غیرفعال سازی زیرنویس فارسی را داشتید، کافی است در کنترل پنل Trek to Yomi Persian Subtitle را پیدا کرده و Uninstall کنید.

امیدواریم از نسخه فارسی بازی Trek to Yomi لذت ببرید ?

مطالب مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

آیا فارسی ساز بازی Trek to Yomi رایگان است؟

بله تمامی فارسی ساز های پارسی گیم و فارسی ساز بازی Trek to Yomi به صورت کاملا رایگان قابل دریافت هستند. همچنین شما می توانید این بازی را هم به صورت کاملا رایگان از پارسی گیم دانلود کنید.

۱
من بازی Trek to Yomi را برای کامپیوتر دانلود کرده‌ام، آیا می‌توانم از زیرنویس فارسی استفاده کنم؟

بله! شما می‌توانید با دانلود زیرنویس فارسی بازی Trek to Yomi و با استفاده از راهنمای نصب ساده آن، به‌راحتی از این فارسی ساز استفاده کنید.

۲
آیا زیرنویس فارسی به فایل بازی اصلی ضربه‌ای نمی‌زند؟

زیرنویس فارسی بازی Trek to Yomi هیچ مشکلی برای بازی شما پیش نمی‌آورد و در تمامی نسخه‌ها قابل‌نصب است. این زیرنویس مشابه نسخه انگلیسی عمل می‌کند و تغییری درروند بازی نخواهید دید.

۳
آیا زیرنویس فارسی بازی Trek to Yomi روی تمامی نسخه‌های فشرده کار می‌کند؟

بله! زیرنویس فارسی Trek to Yomi روی تمامی نسخه‌ها کار می‌کند و مهم نیست که کدام نسخه را از پارسی گیم دانلود کرده‌اید.

۴
آیا می‌توانم زیرنویس فارسی را روی نسخه استیم هم استفاده کنم؟

زیرنویس فارسی Trek to Yomi با تمامی نسخه‌ها و حتی نسخه استیم هم کار می‌کند، پس اگر بازی را خریداری کرده‌اید، نگران عدم اجرای زیرنویس نباشید.

۵
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 48 دیدگاه
  • Avatar

    hossein

    مهمان

    salam cher noskhe ps4 nemizarid zir nevisaro?tashakor

    پاسخ دهید
  • Avatar

    peyman

    مهمان

    سلام و وقت بخیر. عزیزان در پارسی گیم لطفا یک اعلام برنامه انجام بدین. بگید چه بازی هایی در دست ترجمه ست یا اینکه چه بازی هایی قراره منتشر بشه. من هنوز منتظر دایینگ لایت و اسپایدرمن شما هستم و بازی رو شروع نکردم. تاریخ عرضه یا انتشارش هم صحبتم نیست. می دونم شرایط چیه و ممنون از کاری که می کنید. فقط یک لیست ارائه کنید که اون بازی هارو آدم نره و صبر کنه روزی با فارسی ساز شما تجربه اش کنه. ممنون و امیدوارم همیشه سلامت باشید

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Ali

    مهمان

    از سایت پارسی گیم باید برای ارایه زیرنویس رایگان این گیم تشکر و قدردانی کرد و همینطور در انتخاب این بازی عالی
    از هر لخاظ جز ماندکاران خواهد شد گیم روان با گرافیک خوب ، گیم پلی خوب در کنار داستان قوی که فارسی اش لذت بازی را دوچندان میکند بهترین نکته بازی همین گرافیک است که در یک سیستم معمولی هم روان است

    پاسخ دهید
  • Avatar

    V

    مهمان

    سلام
    خسته نباشید دمتون گرم با همین فرمون پیش برین
    ایا بازی های witcher 3 و sints row و A Plague Tale تو برنامون هست؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به V

      مدیر سایت

      سلام
      بله توی برنامه امون هست

  • Avatar

    amir

    مهمان

    اثر هنری

    پاسخ دهید
  • Avatar

    amir

    مهمان

    در وصف این بازی نمیشه چیزی در خور گفت…

    پاسخ دهید
  • Raijin

    Raijin

    مهمان

    خسته نباشید، اثر زیبا و چالش برانگیزیه، و با زیرنویس فارسی زیبا‌تر هم شده.

    پاسخ دهید
  • Avatar

    محمد رسول

    مهمان

    سلام لطفا بازی مورتال کامبت 11 هم فارسی کنید ممنون

    پاسخ دهید
  • Avatar

    عرفان

    مهمان

    سلام وقتتون بخیر امکان داره اگه شد بررسی کنید ببینیید بازی dragon age inquisition قابلیت زیرنویس فارسی داره و اگه شد ترجمش کنید سپاسگزارم.

    پاسخ دهید
مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 48 دیدگاه