دانلود بازی Evil Dead The Game برای PS5
دانلود بازی Evil Dead The Game برای PS5 پارسی گیم

دانلود بازی Evil Dead The Game برای PS5

پارسی گیم 14 اردیبهشت 1401 بدون دیدگاه
2,616 بازدید

دانلود بازی Evil Dead The Game برای پلی استیشن 5

فیلم شیطان مرده که در ایران با نام کلبه وحشت نیز شناخته می‌شود، از فیلم‌های ترسناک کم بودجه‌ای بود که در اوایل دهه 80 میلادی با خلاقیت و علاقه کارگردانش یعنی سم ریمی، توانست تبدیل به اثری مشهور و پرطرف‌دار شود. امروزه می‌توان ردی از نام کلبه وحشت در رسانه‌های مختلفی مانند تلویزیون و حتی بازی‌های ویدئویی نیز پیدا کرد. با اینکه بازی‌های بسیار خوبی در طی سال‌های اخیر بر اساس دنیای کلبه وحشت ساخته شده‌اند، ولی بازی Evil Dead The Game محصول استودیوی Saber Interactive که به تازگی منتشر شده، قرار است بزرگ‌ترین عنوان فرنچایز کلبه وحشت در قالب یک بازی ویدئویی باشد.

بازی Evil Dead The Game در سبک کو آپ مولتی پلیر ساخته شده و شما را برای رقابت و نبردهای نفس گیر، درون دنیای کلبه وحشت قرار می‌دهد. حالت‌های گیم پلی این بازی همکاری با دیگر بازیکنان و یا PvP خواهد بود. البته حالت تک نفره‌ای نیز در بازی قرار گرفته که نیاز به ارتباط اینترنتی دارد. از آنجایی که با یک بازی ترس و بقای آنلاین روبرو هستیم، پس انتظار یک سیستم ارتقای شخصیت و همچنین درخت توانایی‌ها را نیز داشته باشید. چندین نقشه و مکان مختلف درون Evil Dead The Game قرار دارند که هر کدام به نحوی، به یکی از محیط‌های فیلم‌ها و سریال این دنیای بزرگ ادای احترام کرده‌اند.

در زمینه اسلحه، بازی Evil Dead The Game به هیچ وجه کم کاری نکرده است. در بازی می‌توان شاهد حضور بیش از 25 اسلحه مختلف از جمله اره برقی افسانه‌ای و شاتگان دولول قرار گرفته‌اند. بازیکنان می‌توانند در گروه‌های مختلف از جمله رهبر، شکارچی، مبارز و حامی بازی کرده و با همکاری دیگر بازیکنان، به هیولاهای محیطی غلبه کنند. همچنین قابلیت بازی در نقش هیولاها وجود داشته که به بازی تنوع خوبی بخشیده است. گرافیک Evil Dead The Game به شکل خیره کننده و نسل نهمی طراحی شده و تمام محیط‌ها و شخصیت‌های آشنا در قالب کاراکترهای قابل بازی به شکل زیبایی بازسازی شده‌اند.

بازی Evil Dead The Game یک عنوان ترس و بقای مولتی پلیر است. شما می‌توانید در دو گروه انسان‌ها و هیولاها بازی کرده و به شکار تیم مقابل در دنیای ترسناک و آشنای کلبه وحشت بپردازید. اکثر محیط‌ها، اسلحه‌ها و شخصیت‌های این فرنچایز در این بازی قرار گرفته و Evil Dead The Game را تبدیل به یک محصول ضروری برای طرف‌داران کلبه وحشت کرده‌اند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Friday the 13th The Game و Dead by Daylight را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Evil Dead The Game برای پلی استیشن 5 با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Step into the shoes of Ash Williams or his friends from the iconic Evil Dead franchise and work together in a game loaded with over-the-top co-op and PVP multiplayer action! Play as a team of four survivors, exploring, looting, managing your fear, and finding key items to seal the breach between worlds in a game inspired by all three original Evil Dead films as well as the STARZ original Ash vs Evil Dead television series.

بازی های مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

دانلود بازی Evil Dead The Game در پارسی گیم با هزینه ترافیک نیم بها محاسبه می شود ؟

دانلود تمامی بازی های موجود روی وب سایت پارسی گیم با هزینه ترافیک نیم بها حساب می شود و بازی Evil Dead The Game نیز با ترافیک نیم بها به همراه آخرین آپدیت در اختیار شماست.

۱
دیتای مناسب بازی برای اکانت من کدام است ؟

با توجه به اینکه بازی‌های پلی استیشن 5 دارای کدهای مختلفی هستند، قبل از دانلود بازی حتماً کد بازی قرار گرفته در پارسی گیم را با ریجن اکانت خود بررسی کنید. اگر ریجن اکانت خود را نمی دانید، با استفاده از نرم افزار PSX Download Helper می توانید کد بازی خود را استخراج کنید.

۲
منظور از ریجن اکانت پلی استیشن چیست ؟

هنگام دانلود دیتای مورد نظر خود برای پلی استیشن 5 ابتدا باید اکانت خود را بررسی کنید که مرتبط به کدام ریجن است. سونی کشورهای جهان را به 6 ریجن تقسیم کرده است که با اعداد 1، 2، 3، 4، 5 و 6 شناخته می‌شوند ریجن 1 مربوط به کشورهای آمریکا و کانادا، ریجن 2 مربوط به کشورهای اروپایی، خاورمیانه، آفریقای جنوبی، ژاپن و امارات، ریجن 3 مربوط به آسیای شرقی، ریجن 4 مربوط به آمریکای لاتین و استرالیا، ریجن 5 مربوط به آفریقا و روسیه و ریجن 6 مربوط به کشور چین می‌شود. برای اینکه ریجن اکانت خود را تشخیص بدهید به وب‌سایت Psnprofiles.com مراجعه کنید و نام کاربری اکانت PSN خود یا PSN ID را وارد کنید تا خلاصه‌ی از اطلاعات شما برایتان به نمایش درآید.

۳
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.