Marvels-Avengers
یحیی رحیمی

توسعه دهنده Marvel’s Avengers از چالش ها و آیتم های تزئینی می گوید

یحیی رحیمی 18 مرداد 1399 بدون دیدگاه
325 بازدید

بازی Marvel’s Avengers ماه آینده منتشر خواهد شد و بالاخره می توانیم مزه این بازی را بچشیم. یکی از توسعه دهندگان بازی در مصاحبه با وب سایت پلی استیشن از چالش هایی که بازیکنان با آن دست و پنجه نرم خواهند کرد و آیتم های تزئینی که باید انتظارش را بکشیم، صحبت کرده است.

در مورد چالش های های موجود در Marvel’s Avengers باید گفت که بازیکنان باید انتظار اضافه شدن مراحل و چالش های مختلفی را به صوت ماهانه داشته باشند. هر کدام از چالش های آپلود شده هم دارای اهداف مشخص خواهند بود. استودیو با انتشار این چالش ها به دنبال نزدیک کردن بازیکنان به هم و القای روحیه تیمی به منظور به دست آوردن جایزه و آیتم های در نظر گرفته شده است.

در مورد آیتم های تزئینی و اسکین ها باید گفت: بازیکنان با آیتم های مختلفی مواجه خواهند شد که هر کدام در دسته های معمولی تا افسانه ای منظم شده اند. آیتم ها به صورت رندوم داخل مراحل داستانی پخش شده اند و تنها زمانی به دست خواهند آمد که یک سری پازل های در نظر گرفته شده را حل کنید و آنگاه قفل آیتم برایتان باز خواهد شد. تمامی آیتم ها جنبه تزئینی خواهند داشت و تاثیری روی گیم پلی بازی نخواهند گذاشت.

در طول چند هفته گذشته اطلاعات زیادی از بازی Marvel’s Avengers منتشر شده است. می دانیم شخصیت اسپایدرمن در نسخه پلی استیشن حاضر خواهد بود و این نسخه از مردعنکبوتی با آنچه در بازی Marvel’s Spider-Man دیده ایم، متفاوت خواهد بود. سونی در مطلب جدیدی خبر از اعطای مجانی آیتم های افسانه های در 30 روز اول انتشار بازی روی PS4 داده است و پیشنهاد می کنیم نسخه پلی استیشن بازی را در اولویت خرید قرار دهید.

نسخه بتای بازی اونجرز در اختیار کاربران پلی استیشن 4 قرار گرفته است و می توانید مزه آن را بچشید. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.