دانلود بازی Hood Outlaws and Legends برای PS5
دانلود بازی Hood Outlaws and Legends برای PS5 پارسی گیم

دانلود بازی Hood Outlaws and Legends برای PS5

پارسی گیم 20 اردیبهشت 1400 1 دیدگاه
1,710 بازدید

دانلود بازی Hood Outlaws and Legends برای پلی استیشن 5

از سوژه‌های موفق در بازی‌های ویدیویی دوران قرون‌وسطا است. از ویژگی‌های بارز این زمان، می‌توان به نبردهای خونین تن‌به‌تن اشاره کرد که جذابیت بسیار زیادی را برای برخی از بازیکنان دارند. استودیوهای سازنده با ایجاد نوآوری‌های جدید در محوریت این سوژه گاه عناوین جالب و متفاوتی را به وجود می‌آورند. بازی Hood: Outlaws & Legends از استودیو Sumo Digital یکی از همین عناوین متفاوت است که در کنار مبارزات نفس‌گیر خودش، عنصر دزدی و همکاری تیمی را هم به گیم پلی خود اضافه کرده است.

شما در نقش گروهی از خلاف‌کاران بازی می‌کنید که به دنبال شهرت و ثروت حاضرند دست به هر کاری بزنند. آن‌ها اما راه اصلی که اجرایی کردن دزدی‌های بزرگ است را پیش‌گرفته‌اند. گروه‌های مختلف با دزدی از ثروتمندان با یکدیگر رقابت می‌کنند تا به مشهورترین دزدهای دوران خودشان تبدیل شوند. اما این مسیر بسیار خطرناک است و چالش‌های زیادی پیش روی آن‌ها قرار خواهد داشت. تنها ماهرترین و بهترین دزدها می‌توانند از این دزدی‌های بزرگ جان سالم به درببرند.

بازی با دوربین سوم شخص شما را در گروه‌های 4 نفره قرار می‌دهد تا مقابل طیف گسترده‌ای از دشمنان که توسط هوش مصنوعی کنترل می‌شوند، در نقشه‌های مختلف عملیات دزدی خودتان را اجرایی کنید. این دشمنان به‌شدت سرسخت بوده و هوشمندانه عمل می‌کنند و یکی از عناصر مهمی که باید به آن توجه ویژه کنید، مخفی‌کاری و عدم شناسایی شدن توسط آن‌ها است. اما از طرفی گاهی مجبورید وارد مبارزات تن‌به‌تن شوید که لحظات مهیج و نفس‌گیری را در داخل بازی پدید می‌آورد.

از نکات مثبت بازی می‌توان به تنوع مراحل و طراحی نقشه‌ها اشاره کرد. هر مرحله‌ای متفاوت با دیگری است و چالش‌های مخصوص خودش را دارد. از طرفی طیف گسترده‌ای از سلاح‌های مختلف قدیمی در اختیار شما است که با استفاده از طلا و ثروتی که توسط دزدی به دست می‌آورید، می‌توانید آن‌ها را ارتقا داده و برای مأموریت‌های سخت‌تر آماده شوید. علاوه بر این، قابلیت‌های خود کاراکتر اصلی شما هم وجود داشته که به‌مرور تعداد بیشتری از آن‌ها برای شما باز می‌شود.

اگر به دزدی کردن در عصر باستان علاقه دارید، Hood: Outlaws & Legends گزینه مناسبی برای شما است که می‌توانید ساعت‌ها در آن سرگرم شوید و برای ثروت و شهرت، دست به سرقت‌های بزرگی بزنید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی The Elder Scrolls Skyrim را هم بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Hood Outlaws and Legends با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

We are all Outlaws… but some of us will become Legends.
Faced with a merciless, unchecked state, rebels and rogues battle to claim their place among legends. To win influence with an oppressed people, rival gangs compete in daring heists to hit the wealthy where it hurts. Folk hero or gold-hungry outlaw, only the best will escape with hard-earned riches. Two teams of 4 players compete to execute the perfect heist, in medieval environments patrolled by deadly AI guards. With the unique skills and mystical abilities of each character, moving in stealth to steal treasures unseen or dominating through loud and brutal combat. Blood will be spilled. Riches will be stolen. Legends will be reborn.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    Esmaeil

    مهمان

    شنیدم بازیش بخش داستانی نداره و فقظ انلاینه درستع؟

    پاسخ دهید