دانلود بازی Prison Architect Gangs برای PC
دانلود بازی Prison Architect Gangs برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Prison Architect Gangs برای PC

پارسی گیم 3 تیر 1401 بدون دیدگاه
3,136 بازدید

دانلود بازی Prison Architect Gangs برای کامپیوتر

بازی‌های شبیه‌ساز ساخت‌وساز و مدیریت، از آن دسته بازی‌هایی هستند که همواره محبوبیت خودشان را میان بازیکنان حفظ کرده‌اند. این سبک تنوع زیادی داشته و امروزه می‌توان هر چیزی که به فکرتان می‌رسد را در بازی‌های ویدیویی بسازید و مدیریت کنید. زندان چطور است؟ بازی Prison Architect از استودیو Double Eleven عنوانی است که به شما اجازه می‌دهد، یک زندان بزرگ، مجهز و گسترده را بسازید و تمامی جوانب آن را مدیریت کنید. به‌تازگی بسته الحاقی Architect Gangs نیز برای بازی منتشرشده است.

در طول بازی شما باید از یک زندان کوچک کار خود را شروع کنید و با مدیریت منابع مالی خود، به‌تدریج آن را گسترش دهید. هر چه زندان خود را ایمن‌تر بسازید، دزدها و جنایت‌کاران بیشتری توسط حکومت برای شما ارسال می‌شود و به‌تبع آن هم درآمد بیشتری برای شما حاصل خواهد شد. همچنین می‌توانید با ساخت‌وساز و برقراری شغل‌های مختلف داخل زندان، نیروی خلاف‌کاران را در مسیری مثبت به کار بگیرید و از آن‌ها استفاده بهینه کنید. مدنظر داشته باشید که این زندانیان از هر فرصتی برای فرار کردن استفاده می‌کنند و شما به‌خصوص در مراحل ابتدایی ساخت زندان باید نیروهای امنیتی را به‌سرعت به محل اعزام کنید تا اعتبارتان زیر سؤال نرود و به یک زندان ورشکسته تبدیل نشوید.

هر چه در بازی بیشتر پیشروی کنید، مشکلات این مدلی کمتری را شاهد خواهید بود و بیشتر باید به مدیریت منابع مالی و شغل‌های داخل زندان بپردازید، زیرا هم زندگی در زندان ساده‌تر می‌شود و هم امکان فرار کردن به دلیل ویژگی‌های امنیتی و فنّاوری‌های به‌روزتر، سخت‌تر می‌شود. تابه‌حال بسته‌های الحاقی زیادی برای این بازی منتشرشده که هرکدام، قابلیت‌ها، تجهیزات و شغل‌های بیشتری مانند ساخت گلخانه و غیره را به بازی اضافه کرده‌اند. جدیدتری بسته الحاقی بازی Architect Gangs نام دارد.

در بسته الحاقی Architect Gangs گروه‌های جدید و خطرناکی در زندان شکل گرفته‌اند که در تلاش هستند تا کنترل زندان را از چنگ شما خارج کنند. شما باید تلاش خود را برای جلوگیری از این اتفاق و مقابله با آن‌ها به کار بگیرید و با مدیریت تمامی جوانب از این بحران سخت عبور کنید. گروه‌های بازی به‌تدریج اعضای بیشتری به سمت خود جذب می‌کنند و هر عضو ویژگی‌های رفتاری و شخصیتی منحصر به فردی دارد. وجود مکانیک جدیدی به اسم Boiling Point به شما اجازه می‌دهد آنالیز دقیقی از وضعیت زندانی‌ها داشته باشید و اگر این نوار به سطح بالایی برسد، امکان عضویت آن‌ها در گروه‌های مخرب بیشتر می‌شود. اگر شرایط خوبی برای زندانی‌ها فراهم شود خوشحال‌تر شده و از گروه‌های رادیکال جدا خواهند شد. در کنار این ویژگی‌ها، نیروهای امنیتی و اتاق‌های جدیدی برای ساخت و ساز نیز به بازی اضافه‌شده است.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Oxygen Not Included و RimWorld را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Prison Architect Gangs برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS:Windows 7
Processor:Intel Core2 Duo 2.4Ghz or Higher / AMD 3Ghz or Higher
Memory:6 GB RAM
Graphics:Nvidia 8600 / Radeon equivalent (2009 era)
Hard Drive:400 MB HD space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

They are organized and want to take control of your prison. Show them who’s in charge and stop their schemes! With Prison Architect: Gangs you’ll need to carefully manage your inmates, staff, and guard presence to avoid riots and ensure a peaceful – yet profitable – prison.
Gangs form and grow is gang members arrive through intake or recruitment. Each gang now has its own personality and traits, and will naturally be drawn to recruiting inmates with similar attributes.
As gangs grow and begin to flex their strength, the ‘danger temperature’ of your prison will rise. Thanks to the ‘Boiling point’ UI, you get a detailed overview of what’s affecting the life of your inmates, allowing you to act swiftly, keeping them happy, and preventing irrepressible riots.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.